Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

ja, eg skulle bare likt å ha mer enn 1 pasient pr 6 mnd, om barna mine skal få noen glede av penger fra pcib. Eg blir nå pensjonist lenge før dette er i mål

Dog har vi az håpet. ennå :wink:

1 Like

RELEASE er value in the vault! «Alle» vurderer RELEASE som tilnærmet den eneste verdien i selskapet når det gjøres verdivurderinger og analyser (Arctic sec og Pareto, og regnemestere og biotekere på tråden). Men det er som alltid vanskelig eller umulig å spå sikkert om framtiden :pray:

Alt annet er bonus Longtrader :sweat_smile:

En ting er lett å se. Mange på tråden som før var eiere i PCIB har kastet kortene sine i PCIB nu. En øvelse i langsiktighet og tålmodighet.

Eller driver alle å trader baser på teknisk analyse og lar fundamentale vurderinger som nu rekrutterende 9 sites i Asia passere uten vurdering fundamentals?

Genialt eller århundrets blemme på oppløpssiden? Gid en hadde fasiten nu.

Meget hyggelig å se Vaccibody holder stand nu :muscle:

1 Like

ja, vi får se.

Jeg har i alle fall ikke sittet i PCIB i årevis, bare for å gi meg nå, rett før eventuell og forhåpentlig take-off.

Det får gå som det går, og det kommer når det kommer. Å kaste kortene er fullstendig uaktuelt. :slightly_smiling_face:

34 Likes

Jeg kjøper mer i dag! :slight_smile:

2 Likes

Støtter den, nå får det bære eller briste.

3 Likes

Med kun 15 tradingdager igjen til neste Q er det nok mange som begynner å posisjonere seg for det. Kommer det ingen hyggelige meldinger før Q fremleggelse 11.nov så blir det nok en blytung dag om Release rekruttering fortsatt stamper i myra. Det er dessverre ikke mye lys i tunnellen som jeg ser det. Er svært skuffet over den manglende fremdriften på alle felt :frowning:

1 Like

Er det MP Pensjon og samleblokken Nordnet livsforsikring som fortsatt selger seg videre ned?

Edder og galle forventes tydeligvis av mange og markedet stemmer i.

Det er da vitterlig da oppsiden blir enorm om markedet og pessimistene blir tatt på senga :crossed_fingers:

En perfekt storm er en drøm :muscle: :pray:

Er nedsiden virkelig så stor nu? Med slik pipeline, plattformteknologi (Vacc, Nac og Chem) og en studie i avsluttende fase innen onkologi med gitte privilegier fra myndigheter skal ikke være gratis. Patenter osv.

11 Likes

Er jo da man skal kjøpe. De forhander fortsatt med AZ så det må jo ende i en avtale vil jeg tro.

1 Like

Tydeligvis «ingen» som tror på noe slags avtale med big pharma. Markedet er enig ser det ut til? Er markedet alltid effisient?

Kan det sikreste tegn på at PCIB er til de grader oversolgt være når en ser Glein skrive på tråden :sweat_smile::joy:

Glein har vært negativ til ALT PCIB gjør. Selv ved en mulig big pharma vil det være svært negativt​:joy:. Avsluttende fase i onkologi med privilegier burde ha negativ verdi :joy::joy:

2 Likes

Selv om det gjentas flere ganger blir det ikke sant. Du sikter nok til evalueringen.

glein:

Har du tatt på deg den moralske oppgaven som festbrems på denne tråden…?
Er det i tilfelle noe som gir deg glede og mening i livet?

6 Likes

For noen en festbrems, for andre en realitetsorientering. Men for all del, the show must go on - untzuntz. :boom:

Så det du tenker at etter en evaluering så vil AZ muligens si:

“Ok, vi har evaluert og funnet ut at vi vil forske videre sammen så nå skal vi begynne å lage en avtale for det…”

…og så skal det gies nye tidsfrister for det…

Noe i den dur.:joy: Forholder meg til meldingene fra selskapet, og jeg har ikke inntrykk av at pw sitter med kuleramma i et svensk møterom akkurat nå.

Snåsamannen finnes det bare en av Glein, og han har ikke hockeyhjelm :wink:

Regnestykkene slipper nok Per å gjøre…

4 Likes

Han frekventerer denne tråden minst annenhver time. Veksler mellom pcis utsikter og lottorekka. Senest i formiddag kunne vi lese om naccs enestående safety ifht gullstandarden.

1 Like

Er ikke friminuttet ditt over snart?

9 Likes

Hva med å gå etter ball her vegar? Imponert over safetyen, eller skal du bare pirke borti noen som ikke er helt overbevist?

Edit - grattis med fin inngang forresten, du er en hyggeligere debattant når du er ferdigkjøpt. :+1: