Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Nei, saa den paa TV, plukket fra ett register med “historiske” dokumentarer. Hvor den ble het Human Nature.

Det sjog sier, samt at jeg mistenker at det kanskje er et aldri så lite spill for galleriet.

Eventuelt, at disse nye avtalene er samarbeid AstraZeneca ønsker å utforske videre, når de om kort tid kanskje sitter i førersetet vedrørende dette.

2 Likes

The1nonly

Vel fant den paa youtube ogsaa. Her er den. https://www.youtube.com/watch?v=BIkJ_iFY6rY

4 Likes

Tenker vi heller bare skal være realistisk, og ta PW på ordet ifm avsluttet samarbeid med Bavarian og Biontech

“Spill for galleriet” og “eventuelt, at disse nye avtalene er samarbeid AstraZeneca ønsker å utforske videre, når de om kort tid kanskje sitter i førersetet vedrørende dette.” ?!

Dette høres mer ut som en episode fra Hotel Cæsar
Get real

1 Like

For de som kjenner til det svenske death metal-bandet Entombed: vokalisten L-G Petrov har blitt diagnostisert med inoperabel gallegangskreft i den relativt unge alder av 48 år.

Han er under behandling; Karolinska har vært «Recruiting» på clinicaltrials siden 14.1.2020 så det er lov å håpe at han får den beste behandlingen han kan få.

7 Likes

Hva skal hauserne si nå? Dere var jævlig bastant og frekk mot de som så tvil på utsettelsen. :clown_face::clown_face::clown_face:

1 Like

New issue? when?

PCI Biotech: Preclinical research collaboration with big pharma ended

Auch…

Moro så lenge det varte, si. Nå kan vi vel se frem til årelang ørkenvandring på 20-tallet igjen :pensive:

2 Likes

Feel the room og ha litt respekt for at dette for mange er en bekmørk dag…

12 Likes

Er helt ute. SKIVEBOM for meg. Takk for meg på denne tråden.

8 Likes

Jeg købte nogle på 20,30 skal jeg sælge dem nu?

Det var da voldsomt hvor stor verdi det var lagt vekt på i Nac i dag!!!
Klart en god kjøpsmulighet👍

2 Likes

Vel, man bør kanskje la ting synke inn litt… Men her og nå er det ikke mye tillit til ledelsen å finne her hos meg. Litt positivt, kanskje, at vi ikke måtte vente helt til nyttår på å få dette servert.

5 Likes

Hvordan tenker dere kursen vil bli påvirket av kvartalsrapporten…? dette var vondt

1 Like

Dette er BULL!

Emisjon neste…

2 Likes

Dagens nedslående melding vil prege selskapet i lang lang tid.
Hvem kan sitte igjen som aksjonær med full tillitt til ledelsen?
Hadde årsaken til avsluttet samarbeid vært pris kunne man skjønt dette mer, men det er det jo ikke heller.

3 Likes

Jaja, der forsvant nesten hele papirgevinsten i PCIB, gitt.
Verre for dere som selger og tar reelle tap.
Da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til GGK.
PCI virker fortsatt :slight_smile:

P.S
Nå kan AZ plukke opp hele PCIB for vekslepenger, med et bud

3 Likes

Her får man sette seg ned og vurdere grundig. Fimavacc har jo skapt eurfori, og det er nok det vi ser nå. At aksjen faller så mye er sånn sett ingen overraskelse, men gir litt rart bilde av faktiske verdier i selskapet. Det sies jo at det avbrytes av strategiske grunner, men det er veldig uklart for meg hva dette betyr. Her burde selskapet nesten tatt seg tid til å gi en skikkelig uttalelse om konsekvenser mv.

3 Likes