Hva skal hauserne si nå? Dere var jævlig bastant og frekk mot de som så tvil på utsettelsen.
New issue? when?
PCI Biotech: Preclinical research collaboration with big pharma ended
Auch…
Moro så lenge det varte, si. Nå kan vi vel se frem til årelang ørkenvandring på 20-tallet igjen
Feel the room og ha litt respekt for at dette for mange er en bekmørk dag…
Er helt ute. SKIVEBOM for meg. Takk for meg på denne tråden.
Jeg købte nogle på 20,30 skal jeg sælge dem nu?
Det var da voldsomt hvor stor verdi det var lagt vekt på i Nac i dag!!!
Klart en god kjøpsmulighet👍
Vel, man bør kanskje la ting synke inn litt… Men her og nå er det ikke mye tillit til ledelsen å finne her hos meg. Litt positivt, kanskje, at vi ikke måtte vente helt til nyttår på å få dette servert.
Hvordan tenker dere kursen vil bli påvirket av kvartalsrapporten…? dette var vondt
Dette er BULL!
Emisjon neste…
Dagens nedslående melding vil prege selskapet i lang lang tid.
Hvem kan sitte igjen som aksjonær med full tillitt til ledelsen?
Hadde årsaken til avsluttet samarbeid vært pris kunne man skjønt dette mer, men det er det jo ikke heller.
Jaja, der forsvant nesten hele papirgevinsten i PCIB, gitt.
Verre for dere som selger og tar reelle tap.
Da er det bare å smøre seg med tålmodighet frem til GGK.
PCI virker fortsatt
P.S
Nå kan AZ plukke opp hele PCIB for vekslepenger, med et bud
Her får man sette seg ned og vurdere grundig. Fimavacc har jo skapt eurfori, og det er nok det vi ser nå. At aksjen faller så mye er sånn sett ingen overraskelse, men gir litt rart bilde av faktiske verdier i selskapet. Det sies jo at det avbrytes av strategiske grunner, men det er veldig uklart for meg hva dette betyr. Her burde selskapet nesten tatt seg tid til å gi en skikkelig uttalelse om konsekvenser mv.
Enda et mislykket norsk bioteknologi selskap.
Blir spennende å høre hva Einarsson nå har å si.
Var overbevist om at det ville bli en eller anen form for avtale.
Nå blir det ørkenvandring og emisjon istedenfor.
Kanskje tid at PW slutter?
Tragisk at det går utover så mange her.
hadde troa på selskap og det kan fortsatt komme noe bra ut av dette langt frem i tid. Glad jeg klarte å ta ut investeringskapital da dette var på rundt 70 … får ikke tape men alt av fortjeneste blir nok borte …
Jaja, da får vi legge de tilbake i skuffen og gjemme nøkkelen godt en stund.
Det er jo fortsatt flere gode verdier i selskapet. Fort gjort å glemme…
Bare nok et eksempel på i beste fall mangelfull informasjon. I beste fall. Det burde jo være mulig å si ihvertfall bittelitt om hva dette “strategiske” består i. Inntrykket man ellers kan få blir ihvertfall for min del bare at man noe løgnaktig unngår å si at samarbeidet simpelthen var mislykket.