CHRKNI og EveBB
Fordi PW sier at forskningsresultatene de har oppnaadd sammen med AZ er veldig gode. Da trekker jeg konklusjonen at de dekker behovet til minst et par av de andre BP selskapene. PCIB eier resultatene, slik at jeg haaper de forsoeker og selge inn disse til andre BP selskaper saa snart som mulig. Forhaapentligvis passer hva PCIB har oppnaadd sammen med AZ, som haand i handske hos noen andre.
Dette er ikke noe og vente med , men bare og gaa ut og selge inn. Resultatene er klare og tydelige. Man faar haape den videre kontakten PCIB har med AZ ikke legger noe til hinder for dette. Og haaper vi ikke maa vente paa dette. paa samme maate som vi har maattet vente paa presentasjonen av resultatene de oppnaadde sammen med Ultimovacs, som i foelge PW ogsaa var gode. For da snakker vi om en ventid paa over ett aar?
Og angaaende Biontech.
Jeg vet jo selvfoelgelig ikke, men det er jo ikke sikkert at Biontech testet levering av naked mRNA som saavidt jeg har forstaatt AZ hadde gjennombrudd med.
Problemet generellt er at vi som er eiere av selskapet, vet alt for lite om hva som konkret er oppnaadd, og hva som har skjedd. Slik at man maa desverre ty til sunn fornuft blandet med gjetting paa basis av det lille man vet.