Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Svaret på det er vel egentlig nei. Om det hadde vært tilfellet måtte de ha børsmeldt dette før i dag. Derimot skal det sies at det uansett har vært snakk om forhandling om en ny avtale i ny form, så at den eksisterende avtalen renner ut er forventet. Det viktigste er at det fortsatt pågår forhandlinger for en ny avtale.

1 Like

Samarbeidsavtalen gikk ut på nyttårsaften faktisk :slight_smile:

De siste 6 månedene er blitt brukt til å analysere data og diskutere den eventuelle veien for videre samarbeid (som fortsatt pågår)

6 Likes

Snøffelen

Har du gått i hi?

1 Like

Setter man opp argumenter for og i mot avtale. Er man når man ser på argumentene for avtale villig til å satse penger på det? Tydeligvis mange som er det. Hva er så argumentene som tilsier en avtale? Slik jeg ser det er avtalen over og det er ingen behov for å børsmelde dette. Forhandlinger om ny avtale høres ut for meg som et tynt argument å satse penger på. Har pcib sagt at de er i forhandlinger?

2 Likes

Vi har fått lovnad om melding om/når det eventuelt skulle bli brudd. Det har vi ikke fått og dermed vet vi at begge parter er inneforstått med at prosessen fortsetter. Dette er omtalt utallige ganger her, og du kan med fordel heller lese litt bakover i tråden.

8 Likes

Var det en fugl i hånden?:roll_eyes:

Noen på Topp10 som kan bekrefte/avkrefte om de har fått henvendelse fra selskapet i løpet av de siste dagene? Synes det er noe som lukter at det kan ha skjedd. Mulig jeg tar feil, men flere sentrale skribenter her glimrer med sitt fravær, og noen av dem er vel Topp10. Kan munnkurven være festet stramt på? Ser man på profilene dems her på TI ser vi jo at de er inne 24/7 og leser alt på denne tråden, inkludert Snøffelen. Må være en grunn til at det ikke kommer et pip etter gjentagende henvendelser fra flere her.

4 Likes

At Pcib ikke melder på sekundet når «fristen» går ut etter børsmeldingen i november, bør ikke være en overraskelse for noen. Ting skjer underveis i prosessen som PW/Pcib ikke kan forutse, tross positive uttalelser for noen uker siden i podcasten.
Ingen negative meldinger pt er positivt.
At de fortsatt ikke er i mål kan også bety endringer fra en av partene, type AZ ønsker mer av godteposen og Pcib ønsker mer $, etc. Hvem vet?
At det ikke er kommet ut en kommentar tyder på at begge parter jobber på høygir for å komme i mål med noe som begge parter er superfornøyd med.
Meldingen kommer når den kommer.
Husk: ingen melding ved «tidsfristen» er også en melding😜
Dette blir bra til slutt for de som har troen.

7 Likes

Har tenkt samme tanke:)

Tror ikke Top10 eventuelt kan/vil dele informasjon om dette.

3 Likes

Nettopp, that’s my point :wink:

2 Likes

Skulle din spekulasjon medføre riktighet, så vil jo disse personer også bli regnet som insidere i forbindelse med eventuelle kjøp/salg av aksjer.

3 Likes

Lite at har gjort meg så bekymringsløs, i forhold til utsatte melding, som dette.
Er det noe jeg stoler på i verden så er det Radforsk.
( Og Pcib sin forskning selvsagt. )

1 Like

Gutter og jenter…på tide å legge fra dere telefonen nå. Dere må spare litt spekulasjoner til resten av uken og ikke fylle opp tråden for voksne mennesker :blush:

1 Like

Jeg tror ikke dette sender kursen nedover i morgen. Jeg tolker det heller dit hen at de er på (overtid) ift detaljer i avtalen. Noe er i gjære, for hvis ikke hadde de allerede meldt at det ikke var noen vei videre. Jeg tror heller at markedet oppfatter det positivt, og at det sender kursen nordover pga det. FOMO!!

Hvorfor tror dere RS sier at det har skjedd før at det har gått over tiden før de har skrevet ny/videreføring av avtalen?

De har alltid videreført den, og nå kommer de til å videreføre den, men nå må penga på bordet, og det er derfor de bruker tid.

70 Likes

Noe er i gjære; hvis det hadde vært neativt eller nøytralt hadde vi fått en( innpakket )melding.
Once in a lifetime!
Både for syke ( aksje eiere ? :innocent: )og for de som trenger ny teknologi for å redusere bivirkninger ved medisinlevering.

3 Likes

Jonas Einarsson er topp 10. Hadde ikke spes munnkurv han.

Jonas sa ikke noe annet enn at han var spent på resultatet. Det er lov.

3 Likes

“Tror det er 3 grunner til at dem ikke er ferdig. PRIS_PRIS_PRIS.”

Jeg tror det går på kontrakter som skal “sammensyes” bla patenter og mye juridisk “mat”

Pris tror jeg de er ferdig med :blush:

7 Likes

Spot on!

8 Likes