Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Jeg mistenker litt at et par av de her inne som vi etterlyser, kan ha innside info. Ren spekulasjon, men veldig merkelig det har blitt stille. Tviler veldig sterkt på noen av de har solgt nå.

1 Like

De har nok ikke solgt og de sitter heller ikke på innsideinfo…

5 Likes

Finnes ikke tungmetall i :crab: i Telemark :sunglasses:

Frøken snøffel selger aldri før fimachem er i mål, alt annet er støy

1 Like

PW er satt i karantene?

4 Likes

For alle da antar jeg? :laughing:

2 Likes

700 kr per aksje er drømmen, det blir en halv million kr per 1000 aksjer etter skatt. Det er lov å drømme…

Hørte podcast 137 om igjen nå, for fjerde eller femte gang. :sweat_smile:

Én ting jeg nå stusset litt over, som jeg rett og slett ikke engang tenkte noe over de første gangene er dette; Elisabeth og Jônas sier de har vært i korrespondanse med Ronny Skuggedal.

Hvorfor ikke med CEO Per Walday? :thinking:

Hehe, han er som sunket i jorden. Helt utilgjengelig. :smile:

5 Likes

Ronny har ansvar for Investor Relations…

3 Likes

Har jeg for lite aksjer i PCIB, hvis jeg ikke er pissnervøs og emosjonelt ustabil?

4 Likes

Da er det helg!:sunglasses:

4 Likes

Sannsynligvis ja…Walday og Bøhn er ikke tilgjengelig. Her blir det ingen fellesferie , som så mange er bekymret for. Pr. i dag er det helt usannsynlig at det ikke skjer noe. Sannsynligvis flerdobling av DINE penger. Egentlig blir det en uventet sensasjon hvis det ikke blir avtale av et eller annet slag. Oddsene må vel sies å være usedvanlige gode for at det snart inntreffer en mangedobling av dagens kurs , som jo er forundelig lav

3 Likes

Er dette dine spekulasjoner, eller noe du vet?

5 Likes

Nå er det helg.
Forhandlingene fortsetter nok på mandag, på tross av ferietid.

2 Likes

Å tatt feriepause nå ville vært det samme som om man tok seg en drikkepause før siste hinder på 400m hekkeløp

2 Likes

Å foreta noe pause i forhandlingene vil jo betydelig øke risikoen for lekasjer så de fullfører nok så raskt som mulig.

3 Likes

Tror du de forhandler i helgen?

Kanskje de tar seg en tur sammen på karaoke for å løse opp stemningen? :laughing:

2 Likes

Virtuell tur da.

Det er nok tøffe forhandlinger. Ikke bare for de sivile aksjeeieres skyld, men for de som ønsker å bygge opp et B.F. i Norge.
At det blir gitt ved døra tror jeg lite på. Pcib er barnet til de som nå vil ha det beste ut av mangeårig forskning. Dette, lange forhandlinger, tyder på gode kommende resultater både for OCC og oss alle.
Helgen, mandag, tirsdag? Spennende uansett.

3 Likes