Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

@CarryOn Enig i det, men det var noen som mente at det var ikke noe lettere å selge NAC enn å selge hele selskapet. Forde man hadde så mange partnere på NAC. Det er jeg ikke enig i, gitt det jeg skrev over.

1 Like

Kan noen forklare meg hvorfor Moderna har mcap 75 x PCIB ?
Til mer jeg leser og studerer, til mindre skjønner jeg hvordan det er mulig.

10 Likes

Neppe noe problem for PCIB å få noen milliarder dollar for alt - kanskje bare få dagers omsetning for AstraZeneca…men akkurat det ser det ut til at PCIB ikke vil. De tenker fremover. Kommende års royalties. Innblikk i dette får vi selvsagt ikke nå

2 Likes

Det hjelper nok litt at de allerde har betalende avtaler. De er listet på NYSE. De har vært på landsdekkende nyhetssending USA i beste sendetid ++

Snøffelen tok en gjennomgang Moderna vs PCI Biotech og pipeline og faser kunne sammenlignes. I PCIB tråd ligger konklusjonen fra snøffelen. Moderna har de inntekter og produkt i salg? Fortell!

Vaccibody. Den eminente leveringsteknologi kollega i Norge er på vei mot 8,5 milliarder i mcap. Se pipeline og ingen produkter der heller. PCIB mcap er nu 2,8 milliarder…

Se avtaler snøffelen har vist til innen mRNA. Avtalesummer og verdier er helt drøye. Kan dette indikere hva som vil kunne skje med PCIB mcap HVIS det blir avtale? :crossed_fingers:

7 Likes

For starters så er de verdensledende innen mRNA og persontilpasset medisin.

Videre så har de avtaler med det meste som kan krype og gå av big pharma.

Finnes sikkert flere grunner men det er iallfall en start.

11 Likes

Tenker vi enkelt.
Trenger AZ 5år og 6 mnd betenkningstid for å finne ut at dette er ikke noe for oss???
Gjennombruddet kom for ca 12 mnd siden.
Om det blir Avtale er ikke et tema nå.
Det er bare snakk om hvor omfattende den vil bli.
Uansett vil vi få en gedigen kursøkning.
Da venter jeg glatt 1 uke til etter 10 år i selskapet :joy::joy::boom:

14 Likes

Må korrigere deg der. Vaccibody driver ikke med leveringsteknologi men utvikler bla persontilpassede kreftvaksiner.

3 Likes

Avtaler vet jeg om, men der er det bare et tidsspørsmål for PCIB. Jeg tenker på at leveringsløsingen som Moderna har valgt ikke er så god som PCI-teknologien kan klare, og med flere bivirkninger.

12 Likes

Spørsmålet er da; hvem har utvikla denne leveringsløsningen,

2 Likes

Går det an å få varsel pr sms/mail om eventuell melding på noen måte?

VARSLE PCIB NYHETER til 2022

3 Likes

Gratis varsel i sbanken. Koster ingenting å åpne eller holde.

2 Likes

Pussig ting å henge seg opp i, dette.

Helt enig :sweat_smile:

Ruben 2, det er slik du skaper unoedvendige diskusjoner som ikke ahr noe med PCIB og gjoere. Vi gjoer ikke dette paa tek traaden, slik det er paa HO. OK? Dette er aarsaken til at mange har flyttet hit. Saa vaer saa snill og la vaere og lage slike uinteressante poeng. Dette er hver og en sin sak uansett aksje, og har ingenting med PCIB og gjoere.

3 Likes

Takk for tipset.

1 Like

Kun gratis på epost.

Ser det nå, 1 krone per mottatt SMS.

Hær tror jeg du treffer godt, da PCIB`s leverings løsning kan være optimal i mange indikasjoner. “ny gullstandard i gitte indikasjoner” for å refere PW.

Amerikanske Moderna og Tyske BioNTech er verdensledende innen utviklingen av mRNA medisiner, og har begge tunge BP selskaper i ryggen som AZ, Pfizer, Roche med flere.
Og har pr.idag ingen produkter/medisiner på markedet.
Moderna Inc.MCAP $22.77B
BioNTech MCAP $14.46B

Og det er jo opp på disse nivåene som må være målet for PCIB de neste 3 årene med NAc eksklusive- og ikke eksklusive utliseringsavtaler - AZ som medeier - godkjent RELEASE studie for GGK med en ASIA- og en US/EU partner - Chem offlabel use - VACC eksklusive- og ikke eksklusive utliseringsavtaler - eget vaksine program - LUMIblast m.m.

Drømmen til PW og JE om et norsk farmasieventyr kan være veldig nærme…

#mRNA er fremtidens medisinteknologi og gull :key: har vi :wink:

19 Likes