Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Jeg er enig i det du skriver, men har ingen tro på at du sitter rolig. :grinning:

Men det er jo litt dette aksje-verden handler om, å tåle litt svingninger uten å miste hetta.

Øya på ballen, “har det skjedd noe som tilsier at man bør selge utenom noen prosenter opp og ned? Nei? Da gjelder stadig grunnene til at du kjøpte i utgangspunktet.”

Men snodig at det selges på 74-tallet når man kunne gjort det godt over 80 for noen dager siden.

1 Like

Radforsk er også klare i morgen kjenner jeg lusa på gangen.

1 Like

Vil jo anta at Jonas er klar som et egg dersom dette går i boks.
De lager lett en ekstra utgave av Radium sin pod dersom dette blir solide saker, det er jeg ikke i tvil om.

6 Likes

Dette opplyste de for så vidt om i forrige podcast at de ville gjøre…

1 Like

Jeg tror vi skal være glad for den kraftige oppgangen i forrige uke, med vissitten oppom 80-tallet.

Det hadde nok vært enda flere nervøse sjeler dersom kursen nå hadde vært 64 og ikke 74.

3 Likes

Skulle dette gå filleveien, er det bare trist

1 Like

De har allerede meldt at det blir podkast i morgen, ettersom det dukket opp andre nyheter. Så slipper de også å være avhengig av PCIB-nyheter for å bestemme om de skal kjøre podkast eller ikke. Ganske smart, egentlig. :wink:

7 Likes

Ser ikke it som veien ned til emikurs er lang. Vi nærmer oss 70 blank med stormskritt dessverre

Emikurs var 30 kroner.

Folk blir nervøse, vent til børsen stenger så plinger det nok inn en melding :slight_smile: Innholdet vet jeg ikke noe om :champagne:

Kan nå ikke pcib for en gangs skyld melde når de har sagt de skal melde? Den er jo farskern meg snart på 72NOK…

Jeg tippa melding i morgen tidlig men må innrømme jeg hadde satt pris på en melding i dag.

WTF? Fat fingers på gang?!

Se på mengden som gikk i samme sekund. Hvordan i alle dager…?

hva skjer nå :open_mouth:

hva skjer?

RT 64 nå

stopp loss raid håper eg

3 Likes

Hva skjedde nå??

Hvem fikk solgt 40k aksjer til 64kr?

Hahaha! Jeg økte bittelitt 1 min før den droppa!

Handel stanset? No deal? :rofl: