Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 3 2020 (PCIB)

Noen veit noe før markedet

Fallt 8 kr i samme handelen

Den handelen må slettes hvis negativ melding kommer nå

Er dette lekkasje av en dårlig meld er det en skandale.

3 Likes

Hold dere fast folkens

Var glad for å ha økt beholdningen på 73,10. I 2 minutter. Kommer nok en børsmelding snart.

Stop loss raid ser det ut som :slight_smile:

4 Likes

Er meieriet fortsatt inne? Kanskje de som solgte før positiv melding, kanskje? :sunglasses:

1 Like

Det vi alle må tenke på i disse dager, og som er viktig å ta med seg, er at hvis det ikke blir en avtale med AZ, så er det fremdeles betydelige verdier og oppside i det PCI kommer og vil få til fremover. Dette gjelder både innenfor pipeline og andre samarbeid. Det virker som om alt nå står og faller på denne etterlengtede avtalen, men verdier i PCI er der fremdeles! Det er ikke slik at det blir vinn eller forsvinn! Jeg håper også på en avtale, men bare prøver å berolige de som tror alt Vil gå nedenom og hjem hvis avtale uteblir. Lykke til! :slightly_smiling_face:

10 Likes

Har handelen stanset?

Nope…

Men jeg får ikke gjort noe regardless. Nordea har selvfølgelig problemer med systemet nå. Ikke at jeg hadde tenkt å selge uansett. Men får altså heller ikke sett ordrebildet i noe særlig detalj.

Kjedelig hvis det nå bli deal for de som ble kicket ut på 65

2 Likes

Nei… Fortsetter oppover igjen…

nei surrer og gaar

Handelen ble stanset i et lite øyeblikk, så det live.

Fikk en fin bukett aksjer på 68 :smiley:
Helleluja

1 Like

Det der var fishy!

Helt opplagt at noen skulle raide de som sikret seg mot no deal ved bruk av stopp/loss.

Noen som føler seg ranet for en femmer her?:wink:

4 Likes

Sjukt! Håper ikke noen her ble raidet

Den må bounce opp her ellers blir det dårlig close

Hvordan fungerer egentlig et slikt raid i praksis?
Massedumping av aksjer for å presse ned prisen, for deretter å gjenkjøpe på lavere pris?

Så gjennom historikk på SMS-varslingen; Er flere meldinger fra PCI som går ut mellom 14.59 og 15.15.

Nesten litt drama det her. :smiley:

1 Like