Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Velkommen tilbake på. På tide med mindre gravalvorlighet på tråden.

4 Likes

Som gammel ex-aksjær i PCIB har jeg nesten ikke noe valg enn å si st jeg har troa, men ting har tatt fryktig lang tid.

7 Likes

Jeg tenkte mer på fimaVACC egentlig

1 Like

Tilbake? Det hadde vel vært naturlig å logge seg på igjen med det opprinnelige brukernavnet.

4 Likes

Sorry @nordpolen, jeg tenkte mer på hva jeg synes var det jeg hadde mest troa på i PCIB. Har ikke satt meg godt nok inn i fimaNAc for å være helt oppriktig.

1 Like

Dette tror jeg du kan ha helt rett i, @org. Når styrelederen uttrykker seg slik, kan det oppfattes som en slags guiding. Men her avviker han fra det “halvårsformatet” som vi kjenner fra ledelsens guiding. Tidsperspektivet er m.a.o. klart kortere.

“I løpet av de kommende månedene” signaliserer, slik jeg også ser det, at ikke bare har styret tatt sterke og vesentlige henvendelser fra aksjonærene på alvor; man har også lagt ei tung hand på rattet.

Før året er omme er den smått absurde prisingen av selskapet historie. Da må tradere og robotpiloter legge om spillet sitt og eventuelle shortere trekke raskere enn Morgan Kane. PCIB sin rolle som børsens Prügelknabe vil da være over.

Håper og tror jeg.

30 Likes

Ingen tvivl om, at han har været opmærksom på alle ord i hans melding til aktionærerne. De kommende måneder skal betyde i løbet af resten af året, for ellers risikerer H.B. selv at ryge pga. ikke at leve op til egen melding.

8 Likes

Jeg er også full av entusiasme over det fundamentale på 6.året. Dataene er solide, men vi har et rekruterings og ledelsesproblem nå «so hold ure horses until the next message/q

4 Likes

Dr.Bøhn har aldri “guidet” noe som helst tidligere. Utvilsomt at det ikke kommer “noe” snart. Selv tipper jeg at det rett og slett er børsmelding om ASIA-partner for fimaChem

13 Likes

Ser bruddstykker av hva som ble sagt verserer i tråden. Viktig å lese og forstå helheten. Det er den nye måten å kommunisere på som kommer til å implementeres de nærmeste månedene. Ingen ting annet.

10 Likes

Og hva tror du kan komme til å bli kommunisert da, Johnny? Har du noen ideer om det? Q3 17 november, men hva ellers iløpet av noen måneder?

2 Likes

Solgte ikke du deg ut da etter fadesen med AZ i fjor?

1 Like

Stemmer at han sa det i oktober 20. Men spiller vell liten rolle:

3 Likes

Arve har jo ikke samme brukernavn som tidligere. Er det gode gamle Arve som nå skriver med nytt brukernavn? :thinking:

Gode gamle ja uten store dataerfaringer så da jeg prøvde å logge inn som Arve 1954 fikk jeg beskjed om at det var opptatt så da plussa jeg på et ett-tall. Litt legere bak i tid var det Rusbrus og før det så husker jeg ikke ( var vel bare på Hegnar det tror jeg da jeg var “stor” i Strong med 600k og var medi fra 3 til 17 før jeg kasta korta på snitt 14-15 med ca 6 mill pluss ). Nå kun PCIB og MAGNORA .

9 Likes

Dette er den beste historien jeg har hørt. Fortell oss mer.

2 Likes

Får håpe du er lurere på aksjesiden enn på andre ting da siden du betaler for Insider medlemskap på det opprinnelige nicket :laughing:

Hint: prøv å “logge inn” og ikke “opprett ny bruker”

Var jo det jeg gjorde og fikk beskjed om at det var opptatt ( trodde det var pga at jeg hadde takka nei til insider og ikke var aktiv lenger men pytt hva har det å si ? )

(Litt fredagshumor må vi jo ha).

Pytt og pytt ja, siden du faktisk endte opp med å takke ja til Insider så betyr det vel bare at det kan være lurt å redusere inntaket av reker og rødvin tenker jeg. God helg, håper mange rundt deg i helgen synes det er gøy å høre hvor mange aksjer du har hatt og har.

Screen Shot 2021-10-08 at 14.16.06

2 Likes

This topic was automatically closed after reaching the maximum limit of 7500 replies. Continue discussion at PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 2.