Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat 4 (PCIB) 1

Ikke så mye å kommentere for tiden.

5 Likes

PCIB Biotech Holding - ABG har initierat täckning med BUY och målkurs NOK 37 (+43% relativt close igår)

16 Likes

Link til artikkel/analyse? Kan ikke finne noe som bekrefter det du skriver.

1 Like

I så fall god nyhet. Labert kursmål mot Arctic og Pareto, men nu er det i så fall tre meglerhus som ser store verdier! :muscle:

Men 37 kr er kanskje en grei begynnelse før mulig Vacc og Asia partner konkluderes?

Tre hus som nu mener noe om verdiene gir også distribusjonskraft og nettverk mot mulig fond, norske og internasjonale investorer. Good!

IR arbeid bygges sten for sten. Konservativ og edruelig kommunikasjon som PCIB har utøvd over tid mener jeg øker sannsynligheten for å få fram verdier betydelig. Tommel opp! Jeg mener verdiene nu er enormt undervurdert. Tenker her på åpenbare og mulig verdiløfte for avsluttende studie innen onkologi ved RELEASE!

Og selv om 37kr er lavere enn 70kr og noe fra Arctic og peer analyse på 250kr leiet fra Pareto er det tross alt 11kr opp fra dagens kurs. Verdt å ta med seg det også :sweat_smile:

Pri en for ABG mener jeg nu er å etablere noen store og solide fond på eiersiden. Come on!

PCI BIOTECH HOLDING

ABG Sundal Collier inleder bevakning på PCI Biotech Holding med rekommendationen köp (Finwire)

2020-12-10 09:23

ABG Sundal Collier inleder bevakning på PCI Biotech Holding med rekommendationen köp

[email protected]
Nyhetsbyrån Finwire

Skulle gjerne lest selve analysen. Spent på input🥳

7 Likes
16 Likes

Vaccibody stiger enormt (nesten opp en hel PCIB mcap nu) basert på økt T celle nivå etablert i mus! Melding i dag.

Her har vel PCIB minst like gode resultater og kommet lenger og ferdig med fase 1 (i mennesker). Var det 10 ganger mer effekt?

Hvordan ikke PCIB har utnyttet Vacc teknologien til å få fram markedsverdi er nesten utrolig?

@Snoeffelen, @polygon eller andre eminente biotekere. Hvordan klarer Vaccibody å øke sin mcap enormt på dette og PCIB med svært gode resultater innen det samme ikke verdsettes til annet enn smultring, null komma null?

Vaccibody opp mot 10% nu og stiger da ca 1,5 mrd??i verdi på forskning i mus?

6 Likes

Det står Covid i børsmeldingen. Så hele hype toget hiver seg med. Hadde vi fått en slik melding fra PCIB ville vi skutt i været som en rakett

2 Likes

Er det utenkelig at PCI Biotech sin neste melding vil dreie seg nettopp om Covid 19 og pandemi teknologi? Med tanke på resultater fra fase 1 på mennesker og effekt og respons på T celler burde det kunne være en mulighet?

Må revurdere den tanken om konservativ kommunikasjon😂

Fimavacc resultater også publisert i Frontiers

Dette er virkelig gode resultater. Er spent på hva PCIB lander på med vacc teknologien. Skal en tolke markedets reaksjon ved teknologi hos konkurrenter bør mulig partnere stå i kø hos PCIB?

@bamse jepp 10 fold!

4 Likes
14 Likes

Det er forskjellen!

Vaccibody med nylig signert avtale og masse oppmerksomhet.
Alt som meldes av de taes imot av markedet som kjempepostivt mens PCIB med overlegen caksineteknologi taes med et stort gjesp!

Men hvem vet, kanskje vi blir postivt overrasket snart med en kjempe Vacc eller Nac melding i Korona sammenheng!!

7 Likes

Enig, og Vaccibody resultater er preklinisk mens PCI Biotech resultater er klinisk og avsluttet fase 1! Utrolig

Det sagt PCIB ser ut til å ha noe å lære av Vaccibody :sweat_smile:
Kort fortalt : FÅ FRAM verdier basert PÅ SOLIDE RESULTATER. Ikke skjønner jeg hvordan det er mulig å ikke få fram verdier basert på resultatene i PCIB

Det åpenbare ved dagens melding og verdiøkning for Vaccibody er at det er med å belyse PCI Biotech sin fimaVacc teknologi og mulige markedsverdi mot dets resultater på en for meg åpenbar måte🤩

Ikke minst slik teknologi kan faktisk prises solid også i Norge, gledelig! Og selv i prekliniske studier :rocket:

Oslo Cancer Cluster on fire
Targovax og Ultimovacs stiger også solid. Gledelig

Omsatt snart 200 tusen aksjer på stigende kurs. Mye gledelig i dag !

Kunne vi ikke tatt ut kursmålet på 37 kr allerede i dag :joy:. Spennende å se sluttkurs før helgen

Etter dagens oppgang er PCIB kursen nu ned «bare» 65% eller ned 49,75 kr i år😂. På 3 år opp 23%. Er pr nu ikke skapt de helt store verdiene mot resultater av en bred teknologiplattform med solid pipeline. Selv avsluttende studie innen onkologi prises «lavt»? Skal det egentlig være mulig å ikke klare å få fram verdier? Skuffende i så måte per nu. Full tillit til at styreleder Bøhn og hans kollegaer har en klar strategi på den viktige jobben framover. Kommersialisering og få fram verdier av glitrende resultater i flere av teknologi bena!!

For det må være riktig å si innen biotek at PCIB er svært nærme et mulig marked når interim avlesning kan skje i 2022. Og det innen onkologi ved RELEASE som da ofte verdsettes høyt i markeder?! Hvorfor verdsettes det ikke her??? Håper og tror gåten ved «lav» verdsettelse løses RASKT og PCIB slår ut i full blomst (som der kanskje fortjenes med slike forskningsresultater og pipeline)?

Take away fra i dag. Tre meglerhus ser nå stor oppside. Vaccibody viser hvor mye vaksineteknologi også i preklinisk kan prises til! Veldig viktig (og PCIB har som kjent kliniske resultater i Vacc💪. Viktig dag!

21 Likes

Helt Enig Jubel.
Selv har jeg fulgt Pcib siden start, og er personlig Helt sikker på suksess, det de har fått til er faktisk i overkant av hva jeg kunne drømme om.
Og mere kommer👍
At markedet ikke priser inn disse fantastiske resultatene, og ser det enorme potensialet som ligger i pci teknologien, gjør jo dette bare enda mere interesant… husk resultatene er Topp, og de blir ikke dorligere med en gruset aksjekurs…Derfor er nesten Alle mine egg lagt i Pcib kurven.

7 Likes

Andre biotekselskap børsmelder, men den konservative kommunikasjon til PCIB over tid synes jeg vitner om stor selvtillit eller sikkerhet på egen teknologi og framtidsmuligheter for den!

PCIB skal presentere kommende uke.

Where to meet us: List of all events where we are planning to attend during current half year, with a link to the event:

  • DNB’s 11th Annual Nordic Healthcare Conference 2020 , Oslo Norway, 15 December 2020. Virtual company presentation 10:15 - 10:35 CET.
2 Likes

Så… ABG får altså jobben med å kjøre emi for fimavac?

3 Likes

Med resultater fra fimavacc med ti ganger økt effekt ref Frontier journal og i tråd over er det kanskje galskap ikke å få utviklet dette videre uansett! Vinn-vinn

Partnersamarbeid, utvikle på egne kjøl eller kommersiell avtale med betaling til PCIB. Håper uansett på en av disse mulighetene. Viktig å få fart på Vacc med så gode resultater. Selvsagt kan det kanskje være fornuftig med en kommersiell avtale nu!

Nå har Pareto kursmål, Arctic og nu ABG! Gledelig.
Både Pareto med peer analyse på 250kr leiet og Arctic med 70kr+, begge disse for en god tid tilbake uten å kjøre emisjon. Stoler ikke på slutningen din :partying_face:

Uansett bra med bred og solid nettverk mot norske og internasjonale fond og investorer med disse tre meglerhus! Lurt på alle måter og god IR strategi.

Mange måter og vinkle dette på @IngBrun :sweat_smile::joy:

5 Likes

Mangel på aktivitet i denne tråden gjør meg nesten litt bull.,

16 Likes

5 Likes

For min del synes jeg det vitner om en ledelse som er fullstendig inkompetent når det gjelder Investor Relations, og som heller ikke lærer av sine feil og/eller bryr seg om aksjonærene sine.

6 Likes

Haaper det kommer en positiv boers melding foer juleklokkene ringer inn. Tipper PW har noe oppe i ermet.

1 Like

Nytt regnskapsår for alle , også for Takeda og AZ , det får nå bare gå som det går før jul. Mye positivt å se frem til for longere:):slight_smile:

6 Likes