Absolutt, det har jeg!
Alt i alt en meget positiv presentasjon, og gratulerer til alle PCIB’ere med fin oppgang i dag.
Deilig at man igjen får litt feelgood-faktor rundt aksjen!
Jeg kommenterer ofte når jeg er på jobb, og det jeg skriver preges nok av og til av at jeg har tidspress, multi-tasker og prøver å uttrykke meg kort og konsist.
Det kan dermed hende at det jeg skriver noen ganger blir oppfattet som for negativt, selv om det ikke alltid er ment slik fra min side.
Når det er sagt, så føler jeg stort sett at PCIB-kritikken min er velbegrunnet når jeg kommer med den. Jeg skriver kun det jeg mener, og kritiserer aldri just for the sake of it. Jeg er genuint opptatt av PCIB, har vært aksjonær i 5+ år og gir selskapet og Per Walday både ris og ros, alt ettersom.
Det positive i dag er etter min mening fimaChem. Vårt brød og vann.
Tallene her er vanvittig sterke. Alt ser lovende ut. Statistikken er overbevisende.
Mye står og faller på rekrutteringstakten. Enten får man den opp, sannsynligvis ved hjelp av Asia, og klarer kanskje å ta igjen det tapte her.
Eller, så blir det en siste emisjon. Dette trenger dog ikke å bety allverden.
FimaChem for gallegangskreft ser ut til å bli medisin, og den langsiktige investor vil trolig bli belønnet for innsatsen for dette. Om det skjer i 2022 eller 2024 er underordnet.
FimaVacc derimot har vært skuffende i hele 2020, og jeg blir rett og slett perpleks av at Per Walday kaster ut spådommer om resultater fra et studie her allerede til 2022.
Da må de ASAP få avklart om dette skal gjøres alene eller sammen med en partner.
Partner-avtale må signeres i løpet av kun få måneder, alternativt må det hentes inn midler på en annen måte, trolig en liten emisjon.
Deretter må studiet planlegges, og igangsettes senest til sommeren, slik at resultater kan være klare i 2022?
Høres spenstig ut, og som man nok en gang stiller seg laglig til for hugg ved å guide på noe man ikke klarer å oppnå.