Jeg. blir svært overasket hvis det skulle dukke opp en emisjon for FimaVACC i nær fremtid.
Jeg tror plan A var å kjøre en egen studie hvis det kom AZ penger, og plan B var å fortsette den opprinnelige planen om utlsensiering eller å gjøre dette i samarbeide med noen andre. Det er derfor vi ikke har hørt noe mer om dette i høst, det kan virke som de var i overkant sikre på at de endte med Plan A - noe som ikke skjedde.
Nå har jeg blitt overrasket før men mener det strider litt mot tidligere kommunisert strategi. Hvor man ønsker å konsentrere seg om CHEM for å få dette i mål og få beviset på at dette funker stemplet. Og bruke minst mulig penger på veien ved å ikke kjøre flere parallelle løp.
Nå er jeg veldig åpen for å kjøre en emisjon på VACC, forde kostnaden er så lav. Men det er nok kanskje ikke heldig å kjøre en VACC emisjon og igjen måtte kjøre en ny CHEM emisjon før man får konklusjon på VACC studien.
EDIT, bare for å poengtere det, jeg tror de jobber hardt med en avtale på VACC studie.
EDIT2, for de som har mer greie på gangen i studier, er det realistisk at vi får noe som helst data før interim avlesning ?