Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Pcib kan vel ses på som et oppstart-selskap nå. Videre har jeg ingen tro på at selskapet kan få til noe alene. Skal bli interessant å høre om planene videre og om de klarer å få til et klinisk samarbeid. Det er langt frem til et eventuelt produkt. Klarer de å få til et klinisk samarbeid kan det hende kursen går noen hundre prosenter. Vurderer en lyttepost, men tror jeg avventer til en får litt mer informasjon om veien videre.

2 Likes

Annet enn at selskapet har kommunisert at Vacc er neste steg i løypa, så er det ganske i det blå akkurat nå. :man_shrugging:

17.februar 18:00 skal Immunicum oppdatere sine aksjonærer om kommende strategi og pipeline. Er nok litt tidlig ennå for at det skal komme noe om en eventuell videre satsning med PCIB, så har særdeles lave forventninger til at det skal dukke opp noe angående samarbeidet, men skal nå i hvert fall lese sammendraget jeg antar dukker opp etterpå.

Legger ved lenken for ordens skyld:
https://immunicum.se/investors/press-releases/press/?xml_id=2382515

4 Likes

Pcib kan vel ses på som et oppstart- selskap :joy::joy::joy::joy::joy: nå har jeg hørt det også !!!

2 Likes

Immunicum velger å nevne samarbeidet med PCI Biotech i Q4-rapporten. Skulle nesten bare mangle, men vi er ikke bortskjemt med at samarbeidspartnere nevner Pcib på eget initiativ. :sweat_smile:

https://immunicum.se/investors/press-releases/press/?xml_id=2386819

« * Immunicum and PCI Biotech extended their research collaboration to explore novel cancer vaccination treatments.»

Får se om det drypper noe mer informasjon på presentasjonen i kveld.

12 Likes

Siste mulighet i dag, før Q4 i morgen.:norway:

1 Like

Hva anbefaler du?
Kom deg inn - eller stikk mens du kan før Q4?

Jeg har ingen tro på gode nyheter i nærmeste fremtid. Men velger å ikke gjøre noe med aksjene da jeg må summe meg og finne ut hva PCIB skal jobbe med fremover. Vil ikke selge om vi har rast 5,- for mye.
Gleder meg til å høre ledelsen forklare hva Pcib skal gjøre de neste mnd…….
Hadde solgt hele selskapet for 10,- per aksje lett i dag. Håper noen kommer og kjøper verdien som ligger igjen av all forskninga som er gjort(uten å lykkes helt) for en brukbar sum. Så kommer vi oss ut og Pcib kan leve videre i et annet selskap

2 Likes

Følte meg litt dum da jeg endelig kasta korta på 6,90 dagen før aksjen fløy opp til 8,50, men det føles jo mindre ergerlig i ettertidens lys. Sjelden jeg realiserer et tap, men følte at det var nødvendig denne gangen. Og føler meg ganske sikker på at NANOV på kort sikt (i løpet av året) vil komme opp på et helt annet nivå enn idag,. Etter det får vi se om pengene kan flyttes tilbake til PCIB etter å ha ynglet litt. Slett ikke umulig at PCIB også kan gå i lufta (kanskje langt mer enn NANOV i prosenter), men sannsynligheten for det synes i øyeblikket å være på et mindre overbevisende nivå.

3 Likes

Jeg er veldig positiv til Pcib.
Kommer avtale(R) med upfront ila 22👍

3 Likes

Synes synd på han karen som kjøpte 100k aksjer til 8 kroner.

Det er jo en reell mulighet, men inntil det måtte skje så tror jeg nok at aksjen mest sannsynlig vil ha en dalende kurve, og da valgte jeg heller å selge på det som jeg i øyeblikket ikke betraktet som noe annet enn en midlertidig kursoppgang. Jeg fant det jo meget usannsynlig at aksjen skulle gå opp igjen til nivået den hadde før den katastrofale meldingen, og 8,50 var jo egentlig så nært opp til dette nivået at det begynte å bli litt absurd.

Jeg burde gjort som deg.
Men :heart: Stoppa meg. Irriterende når følelsene slår fornuften

Hør på hva per og co. Sier i morgen🇳🇴

1 Like

Ble ikke du banned av @pdx i en annen tråd i går? Var av den oppfatningen at det gjaldt alle tråder?

2 Likes

Burde vel også solgt mine 1k, men anser morgendagen som siste sjanse.

Ble jeg ???

Se hvem han svarer :wink:

Ikke som jeg vet om.

Når og hvor kan jeg få høre Per?

PCI Biotech’s Q4 2021 webcast
(available from 18 February 2022, at 08:30 am CEST)

1 Like

Fimavacc study will be in H&N cancer

11 Likes