Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Småprat (PCIB)

Jeg tror det bare er en oppdatering som følge av at interimguidingen ble flyttet til 2H23 på forrige kvartalspresentasjon.

Primary er jo estimert til februar 2025, som matcher godt med interim på 2H23.

Men det utelukker selvfølgelig ikke at man kan få en ny oppdatering på dette til onsdag.

8 Likes

En endret guiding i fimaChem/Release skal eventuelt informeres til aksjonærene samtidig, så det hadde nok blitt børsmeldt og ikke observert på en nettside.
Så hjelpesløst kan det ikke være.

2 Likes

Nå er det make it or break it på q for min del. Viser det seg at det ER så hjelpesløst så er det takk å farvel for min del med mine 3 konto på samlet 87k. Det er en fantastisk plattform de innehar med teknologi hinsides alle andre på samme fag, men tålamodet er snart slutt når det ikke lar seg løses til BP eller at ledelsen kan informere om tingenes tilstand bortsett fra 4 ganger i året.

10 Likes

Tenkte også det representerte forsinkelsen som ble varslet på Q2, men årstall som 2026 ble jo ikke nevnt der. Har sendt mail til ledelsen for å høre, men ennå ikke hørt noe.

Studiet skal ha inn 186 pasienter, ikke 120. Interim avlesning gjøres ved 120 pax, men det er ikke ferdig da. Studiet skal i utgangspunktet løpe til det er full-rekruttert. Men ved gode data og avbrutt kontroll ved interim er det ingen som bryr seg om det, for å si det slik… Derfor er guidingen på interim i mitt hode det eneste relevante tidspunktet.

Estimated completion date er april 2026, og hendelsen beskrives slik:
“The date on which the last participant in a clinical study was examined or received an intervention/treatment to collect final data for the primary outcome measures, secondary outcome measures, and adverse events (that is, the last participant’s last visit). The “estimated” study completion date is the date that the researchers think will be the study completion date.”

Interimavlesning er et privilegie, som kan ha en rekke utfall. Det er ikke gitt at det ene eller det andre skjer på dette tidspunktet, dataene vil vise vei her. Derfor er robusthet og kvalitet i datasettene viktig, slik at selskapet ved god effekt kan slå i bordet med bunnsolide datasett Dette er noe selskapet helt sikkert er veldig opptatt av, og dermed må man tidvis forte seg sakte.

Noen husker sikkert extension studiet som bidro til at vi kunne gå rett til et pivotalt fase II studie. Det var betydelig tidsbesparende, siden vi hopper over hele fase III studiet som normalt må gjennomføres. Det var et viktig og veldig godt strategisk grep av selskapet, som vi synes å ha glemt oppi alt.

24 Likes

Lurer på hvor langt vi skal ned på onsdag om de ikke har noen oppsiktsvekkende nyheter🙈

Takk! Da får vi håpe det kommer noen hyggelige nyheter på Q3. For meg er det egentlig nok at de opplyser om at den justerte tidslinja fortsatt gjelder!

1 Like

Tviler på vi skal noe særlig mer ned. Det er mye sutring, eder og galle bakt inn i kursen nå.

2 Likes

Famous Last Words.
En emisjon ala TRVX og kursen halverer seg på nytt.

Akkurat derfor jeg er redd vi skal ned. Folk er drittlei og selger seg ut om det ikke presenteres noe mer enn bare håp på onsdag.

1 Like

Klart det skal ned - er jo 14 kr igjen til null🤮

På den andre siden : En vakker dag er forhåpentlig Ggk godkjent, da selger eg nok :tada:

Og skulle det ende som de andre (bionor-diag-nord-osv) då gikk innsatsen til en god sak og vi får vår lønn i himmelen😉

2 Likes

Det er min magre trøst også Longtrader… En god slump støtte til “kreftsaken”, om det skulle gå dårlig.
Men det er ikke over før den litt godt velfødde damen synger, som det sies…

Nå skal det sies at bionor pharma ble endret til eiendomsselskap, så flere som tjente penger på den til slutt

Jeg har økt med 10 000 før denne rapporten. Vet ikke om det er lurt, men synes stemningen er så negativ at det fremstår som et godt tidspunkt for kjøp.

13 Likes

(Deleted)

Tok 5000 aksjer, redd det ender opp som årets bidrag til velgjørenhet

Skulle gjerne sagt det var mine første pcib aksjer, men var faktisk innom en tur under den lange ørkenvandringen rundt 5kr for noen år siden.

6 Likes

Ja vi får håpe det skjer noe positivt snart. Kanskje det skjer noe med samarbeidet med det kinesiske hår-selskapet?

Koreansk. OliX Pharmaceuticals Inc

5 Likes

10 kr

1 Like

Ikke gitt at det går slik, men vi kan kalle det bull scenario

16 Likes