Makro by "Trump"et?
addit: jeg er personlig overrasket over at enn tannløs mann som skriker ut tweets fra det hvite hus fortsatt har noen som helst påvirkning på finansmarkedene.
Jammen smatt ikke aksjekursen under 28.
Da er vi vel tilbake igjen i kursbeltet 25 - 28.
Det var i allefall hyggelig med kurser over 30, så lenge det varte
Tester forsatt om det er støtte på 28. Følg med på volum
Hadde et håp om at vi nå hadde fått vasket ut alt av søppelaksjonærer, men ser ikke sånn ut…
Jeg følte meg dum som solgte halvparten på 30kr i det første hvite candelet. Nå føler jeg meg litt smartere. Vet også hva jeg burde ha gjort anderledes til neste gang
Spørs om vi bare må finne oss i å ligge mellom 25-29 til det kommer en avtale på bordet via Nac eller Vacc
Et spørsmål til dere som har god peiling på TA. Hvor ligger nå motstand og støtte opp og ned? Vi har støtte ved 25 og motstand ved 29? Hva med videre opp til for eks 50 og ned mot 15?
Det ble vel dannet en ny motstand på ca 35 ved toppen for noen dager siden. Det ser også ut til å være en rimelig sterk støtte/motstand på 38-39.
Såvidt jeg har fått med meg fra noen her på forumet, så er det lurt å se på støtter/motstander som har høyt volum, og som du ser, så har det vært mye volum rundt 38-39.
Svarte ikke helt på spørsmålet ditt, men du kan jo gjøre din egen analyse som går litt lengre tilbake i tid, så kan du heller få tilbakemeldinger på den?
Takker for svar. Må sette meg litt mer inn i TA, men det blir liksom aldri tid til det
Det er livsfarlig å stole på andre sin TA, de fleste tar seg ikke tiden til å forklare alle scenarioene som man ut fra en formasjon, bare den man “satser på”. Hvis du da ikke kan TA, så er vel det typiske at du går glipp av elementære ting som f.eks. hvor stor fallhøyde det er ved brudd ned og hvor viktig det da kan være å komme seg ut.
Forsøkte å lukke gap i 2 dager, men vi så nok bunnen i dag.
Opp 14,3% så langt idag og igjen på vinnerlista,
Hva føler du nå?
At kursutviklingen i PCIB er litt bingo?
Ikke en kjedelig aksje.
6 dagen på rad med mellom 7 og 19 % kursutslag.
Tidenes bingo. er jo like ille som tidlig funcom dette her. Opp er opp.følger planen og sitter stille.
Ja hva skal man si. på ukeschartet karret vi oss i land opp i en høyere trading range.
Timeschartet er helt hysterisk. Det kan fint være utelukkende manipulering for å lage en bulltrap vi så på slutten av dagen i dag, var ikke mange tusenlappene det kostet å få kursen opp 12%.
Like kortsiktig overkjøpt nå som på 35, så dette kan helt fint kollapse på mandag.
Bare tull alt samma.
Er jo en klar lower high der - tvilsomt den skal klare å ta ut 35 kr uten å konsolidere. Blir mest sannsynlig formert en higher low, og så en ny lower high. Går inn i en thight trading range.