Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pcib fimaVacc (PCIB)

Får se når vi får det «svart på hvitt», men lover bra…:crossed_fingers:

Senario no.1
Satser du på en som gir en prognose med tall og liknende basert på fakta og målsetninger selskapet tenker å oppna?

Senario no.2
Eller på en som bare viser tåkete enger med å si når tåket er borte blir det vel en bra horisont?

PW har vart nå i alle år en senario no. 2 type. Skuffende kursutvikling i 2018 og så langt i 2019 er vel fakta.

Hvis du tenker deg litt om, så skjønner du at det er helt umulig å oppgi en prognose på hvor mye salg VACC kan oppnå på nåværende tidspunkt. Det sier seg selv.
Og å laste PW alene for at 2018 ble et skuffende år mtp på kursutvikling blir bare latterlig.

Man må nesten vente til analysen av VACC foreligger som et minimum. Enn spå lenge forholder jeg meg til dette:

image

image

1 Like

InVivo, de skulle ha fortalt hvor my Hiltonol har per idag. Presentasjon som er vist om igjen har ikke noe nytt og har ikke vist til å virke godt nok. De kan godt fortelle oss markedet er $7,5bn, men hva betyr det for oss. ‘‘Show me the money’’ , er målsetning 1mrd NOK omsetning eller 200mio NOK omsetning årlig ?

Dagens promoting funker ikke godt nok, mener jeg.

Send mail til RS og spør om de forklare det bedre på neste presentasjon da.

Men som et minimum bør jo analysen av VACC presenteres før man finner frem kalkulatoren.

De har sagt at det er flere som er interesserte og at resultatene er promising. Vi får bare håpe at de som har vist interesse er betydelig mer interesserte enn Ultimovacs.

Lothian

1 Like

Eller kanskje ikke.

I etterpraten kom det fram at selskapet plages av for mange henvendelser. Så tenker kanskje vi kan roe ned e-post masinga.

6 Likes

Tviler ikke!:wink:

Jeg har sagt det før, de som er så misfornøyd med selskapet men allikevel ikke vil selge seg ut, gather up, opprettet en egen mail, samle sammen noen gode, veldeformulerte spørsmål som man sender inn en gang eller to kvartalet. Få med hvor mange prosenter av aksjonærene dere representerer, så blir det litt tyngde bak henvendelsene deres.

Men folkens, over til småprat;)

1 Like

Heeelt på siden, men kanskje potensialet for å vaksinere mennesker mot mange ulike lidelser er mye større enn hva vi har sett så langt.

Nytt virus-funn kan gi vaksine mot Sigrids sykdom

Et svært vanlig tarmvirus øker risikoen for cøliaki, ifølge norske forskere. Det er første gang noen har sett denne sammenhengen.

1 Like

received a clarification from the company:

My questions was:

"Thank you and the team for a good presentation today for which I would like to have one clarification regarding fimavacc. it is mentioned 5 out of 6 responders for the fimavacc study, knowing that 90 volunteers or more have taken part in this study divided into control group and fimavacc group (with 2 vaccine models). when talking about 5 out 6 responders, does this mean that only 6 subjects were eventually induced with optimum fimavacc dose i.e. low dose?"

Answer from company (from Ronny):

"What we communicated at the Q4 presentation is that so far the in-depth characterisation of immune responses have been done in the control group (6 subjects) and two different fima Vacc dose groups (6 subjects in each group).

In the control group 2 subjects showed CD8 responses, while 5 subjects showed CD8 responses in each of the fimaVacc groups analysed so far. We have not drawn a conclusion on the optimum fimaVacc dose in this setting."

27 Likes

Så vi vet ikke om det er den optimale dosen og om best CD8 respons er i den kohorten som hadde best overall respons? Men nå vet vi at det i to doser ble oppnådd 5 av 6 CD8 respons. De kan vel ikke bare se på CD 8, men samlet på alle responsene… De har bare gitt oss CD8 for det er den viktigste responsen i forhold til peptidevaksiner? Tipper Mr. Burger vil si noe om dette. Kjenner jeg gleder meg utrolig til artikkelen blir publisert.

Vil jo tro at de viste de to dosene med høyest CD8 response, men det betyr ikke at det er den som er den optimale dosen?

Som menigmann skjønner jeg ikke bæret. Men etter artikkelen har jeg forhåpning om å bli forvirret på et litt høyere nivå.

10 Likes

Så 18 frivillige (12 med FimaVacc) er analysert av 90. Dette ser ut til å ta tid. Da får vi trøste oss med at resultatene så langt ser bra! :slight_smile:

De har vel alle dataene. Men tipper de har blitt enige med Burgeren om hva de skal gå ut med på q4. Når han blir ferdig, kan vi ikke gjøre annet enn å spekulere og vente. Noe vi er ganske vant med etter hvert.

2 Likes

Dette var nok bare en liten smakebit. De har nok analysert ferdig mange flere enn disse 18. Skulle gjerne likt å vite ca dato for når hele analysen skal fremføres / komme i en high level tidsskrift.

4 Likes

I agree with you to some extent , but also remember that this Q-4 presentation so may be this is what was achieved by 31/12/18. also remember that PW said in the QA session (question#1) that they could have said something about fimavacc results then but decision was made to wait until Q4 presentation based on discussions with the board and communication experts!

5 Likes

Det ser ut som baade fimaChem og fimaVacc er i boks. Merkelig at kursen ikke tar av.

1 Like

Tror bare, at det vi må få bekreftet at ‘‘ABN’’ er ferdig med sitt greie, tror vi er næremere enn vi tror.

3 Likes

7 av 7 og 5 sv 6, slaa den;-))) noen…

Om ikke mye, saa kom PW med noen punkter med positiv fimaVacc info. Det hadde han ikke gjort hvis han ikke visste at van der Brugh kommer til aa skrive en veldig positiv fimaVacc rapport, som skal presenteres i ett tidsskrift. Tipper resultatene bli presentert som en sensasjon med krigsoverskrifter.

Men PW saa seg noedt til aa lekke litt allerede naa pga. av maset vaart;-_))

4 Likes

Du hadde rasjonelle poster en periode Solo, nå har du mista det igjen :neutral_face:

4 Likes