@FiloD takk for dine betraktninger rundt meldingen. Vi vet hvor positiv du er til Vacc. Har du snakket noe med andre,evnt kollegaer etc om PCI teknologien og Vacc og Chem i denne sammenhengen? Hadde vært interessant å høre om andre fagfolk har like stor tro som deg på Vacc. Takk
Ville dere stemt ja eller nei til å selge FimaVacc for 300kr i morgen ?
Ja, hele dagen lang.
Edit : Jeg hadde takket ja til salg av hele selskapet også.
For 300kr pr aksje ???
Det hadde ikke jeg. Jeg tror vi kan være på 300 om 1-2 år
Kanskje det, hvem vet. Jeg tror ikke det.
Jeg foretrekker ti fugler i hånden nå, istedenfor kanskje ti fugler i hånden om 1-2 år.
Ser den, men ettersom jeg ikke ser en like opplagt kandidat ville jeg ikke visst hvor jeg skulle investert pengene. Jeg tror ikke vi får en mulighet som PCIB igjen.
Sluttkurs 34,70 +16.05%
Kurs 300 vil vel tilsvare 2/3 verdi av det Algeta ble solgt for. De hadde partneravtale og markedsgodkjenning på tidspunktet. Om en er veldig tålmodig så tror jeg personlig at PCI Biotech kan overgå dette og kanskje også med veldig god margin. Derimot om jeg hadde fått tilbud på å selge alle aksjene mine nå til kurs 300 så hadde jeg nok likevel takket ja.
Det er nettopp det jeg frykter, at vi skal miste en fantastisk oppside i PCIB hvis det kommer et bud. Jeg mener prisen i dag er et røverkjøp. 1 mrd er peanøtter for Big Pharma. 10mrd også. Om de byr 10 mrd i morgen frykter jeg at mange ville solgt.
Jeg tror sjansen for et bud øker betraktelig etter at hollenderen har offentliggjort Vacc data
800kr så hadde jeg solgt imorra
en annen ting er jo at man kan event. reinvestere noe i de som kjøper pcib
Jeg snakker jevnlig med fagfolk, og senest i går. De var igang med et nyt antibiotikum og havde problemer med leveringen, som de sagde “det er altid der det stopper” store molekyler er så vanskelig å få ind i cellen.
De blev selvfølgelig præcenteret for Pcib, og fattet straks interesse. så nu ser vi det an.
Men til dit spørgsmål, jeg har ikke snakket med noen fagfolk som kjender teknologien og er like begeistret som meg.
Men jeg er sikker på at mange fagfolk er begejstret, spørg bare Sjoerd van den Burgh
Ser at noen gjetter på kurser, til det vil jeg sige at 40 mia er intet for et Biotec selskab som Pcib og der kan vi fort være når fimaChem er klar på markedet. (2021).
Jeg er sikker på at Must er garantien for at Pcib ikke vil bli kjøpt opp. Det er en grunn for at han sitter med litt over 10%.
Dersom en ender opp med å råde over en slik teknologi så burde en kanskje på noe sikt vurdere å bytte ut styre og ledelse med personer med større ambisjoner.
Danskene klarer jo oppgavene fint og nordmenn burde legge breisiden til og skape noe som er teknologi og kunnskapsbassert og ikke bare råvarer.
CEO og CMO er jo svensker
Känns tryggt
Hoppas verkligen ledningen gör allt för att behålla företaget i Norsk ägo så länge det bara går för att fåbupp värdet inför ev uppköp, och klämmer ur BP varenda krona vid ev försäljning.
Kan ikke være lett å takle en slik frykt…
36 mnd til interim - det blir 2022🗓
Det kunne jo vært gøy med et bud da, så ville kanskje markedet priset aksjen deretter. styret trenger jo ikke godta det.
Og må søknad om AA skrives som tar noen mnd og behandlingstid hos FDA på 6 mnd… Blir fort 2023 før salget kan starte…