Fikk bare lyst til å formidle hva Jonas Einarson sa i en 2 uker gammel podkast ang fimaVacc.
Jonas sier: Jeg er døds spent på de resultatene, å jeg vet att ledelsen i PCIB intet annet vil enn å gå ut å fortelle om de resultatene, spesielt vis de er gode. Hvilket jeg da tror de kan være.
Elisabet sier: Men du vet ingen ting?
Jonas sier: Nei jeg vet ingen, de resultatene er utrolig viktig for PCIB og Radforsk som aksjonær
att de er så holdbare som mulig det er resultatene som PCIB skal gå til andre farma selskaper for å forsøke å lisensiere ut den teknologien, det å verefisere de resultatene, de hadde jo tenkt å gjøre det på den vanlige måten ved å gjøre det selv.
Å så finner de ut det slår mye bedre når vi skal selge dette att det gjøres i ett spesialist miljø å att det publiseres fra de. Det betyr att du gir fra deg styringa over når det blir publisert.
Fordi du kan altså ikke si til en forsker att den publikasjonen skal være ferdig til den datoen, du kan mase så mye du vil.
Det gjør vi hele tiden i alle selskapene: Vær så snill vi vil ha en poblikasjon.
Men vi kan ikke rusje dette arbeidet for om det er den minste feil i data grunnlaget som blir publisert så kan det rive grunnlaget ut av studien.
Så d d det att je jeg er like utålmodig som alle andre, men jeg vil heller att de som bruker tid å gjør att dette står på skikkelig grunnfjell enn att de skal komme ut med noe som etterpå må ettergåes, så holder det ikke helt til mål. Det er slik i denne næringen med kreftlegemidler, så lever du i ikke faste tidsrammer, sånn er det bare.
Jeg Hansine la merke til dette Jonas sier her.
Utrolig viktig for PCIB og Radforsk? Hvorfor sier han det tro? fimaVacc er jo priset til slikk og ingen ting.
Sterke ord fra godeste Jonas Einarson: Døds spent, slår mye bedre, skikkelig grunnfjell og spesialist miljø.