Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Altså, er det noe jeg ikke skjønner i denne? Corona situasjonen blir bare mer og mer prekær over hele verden og Pexip sine tjenester bør være helt gull. Alikevel tryner den max. ned 7% i skrivende stund på null nyheter. Er det nettopp derfor? Null nyheter og en ledelse som tydeligvis har gått under jorda? Som nevnt over, rart at de er på taperlista kontinuerlig i dagens situasjon. Godt jeg ikke har store beløp i de, men med en GAV på 90 tallet så begynner jeg å lure på hvor langt ned jeg skal bli med…

Ingen innsidekjøp heller på en stund, vet innsiderene noe vi ikke vet og venter videre nedgang før de evnt. fyller på ?? :thinking: :thinking: :thinking:

Jeg hadde kjøpt her, om det ikke var for ledelsen ustødige fremtoning.

Veksten går jo som det suser.

Har fulgt denne men det skal sikkert selges mer fra DnB… ikke bra.

Dnb har lockup på det aller meste til Mai 2021. Kun det de har kjøpt etter IPO de kan selge, og det er ikke mye.

Var vel endel innsidekjøp rundt 80 mener jeg?

Tror det bunner i ledelse som prater tidvis ned eget produkt og den svake forståelsen rundt prising basert på ARR?

Det er 3 uker siden ARR melding og siste innsidekjøp. Fremleggelse av Q3 regnskap er jo 10 November og det er vel ikke utenkelig at det blir for tett på til at det er naturlig å kjøpe aksjer nå for innsiderene

Wasatch Advisors Shareholder Disclosure - Pexip Holding ASA

Invitation to Pexip Q3 2020 Results Webcast

Laber stemning i denne aksjen om dagen. Tror folk at alle skal fysisk møtes nå fremover pga vaksinen ?

Hehe. Tydeligvis tror alle at den vaksinen er ferdig og dosert innen utgangen av året. Helt latterlig.

Ja nei jeg forstår ikke i alle fall. Håper på gode tall i ettermiddag

Tipper tallene er bra som vanlig. Håper de har tatt seg et kurs i «hvordan kommunisere med markedet» siden sist.

Pexip Accelerates Long-Term Annual Recurring Revenue Target - Delivers ARR Growth of 70%

Mandatory notification of trade by primary insiders

Vet noen hva entreprise value var like etter videxiofusjonen i januar 2019 og hvordan verdsettingen utviklet seg frem ipoen på våren i år?

Mandatory notification of trade by Primary Insider

Begredelig utvikling! jesus!

Flaggemelding PEXIP Holding ASA (PEXIP NO)