Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Han var vel en selling shareholder, så hadde bare 6mnd lockup.

Ledelsen hadde lockup i 12 mnd. Det er de som er problemet. At Veen vil lette seg litt er forståelig. Han har vært med lenge, og satt vel med ca 7-8% av selskapet.
Satser på at han trenger penger til emisjonen i Ascenium :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 Likes

Pexip - New share capital registered

Pexip continues strong growth with 54% increase in Annual Recurring Revenue

2 Likes

Hva er det som skjer? Har vi en støtte på 82?

Ingen nyheter om store kontrakter og en liten stund frem til kvartalsrapport. Per nå får shorterne holde på i sitt eget tempo og både stop-loss og nervøsitet ser ut til å tvinge pex nedover. Er jo ikke noe fundamentalt som ligger bak, ei heller motsatt - men pexip oppleves nok som et vekstselskap på Oslo børs, selv om prisingen tilsvarer verdi.

Slik jeg ser det er det mange gode grunner til å laste opp, ikke minst iom prisingen bør gjøre det fristende for større amerikanske selskaper og kjøpe opp.

Om ikke så vil kursen sakte men sikkert følge inntekt og omsetning, noe pexip leverer på fortløpende.

Venter på at trenden snur for så å kjøpe med begge hender.

1 Like

Invitation to Pexip Q1 2021 Results Webcast

Pexip Holding ASA: Notice of Annual General Meeting on May 20, 2021

Pexip Holding ASA Annual and Sustainability Reports 2020

Correction: Notice of Annual General Meeting on May 20, 2021

Pexip delivers strong growth and early market traction on new technology innovation

1 Like

Hvorfor går kursen sydover når selskapet kan vise til slike gode resultater?

Her har du svaret:

image

2 Likes

Ja. Veldig svak utvikling selv om jevnt over er surt der ute i dag.

Ser en på aksjonærlistene så har topp 50 økt jevnt under den svake utviklingen, og på dagens liste har det skjedd en dramatisk endring med økning på 6,5% til nesten 77,5% på topp 50.
Jeg har ikke fått med meg hva som har skjedd, og må se nærmere på dette.

Anbefaler denne. Her går jo Fodstad langt mot å si at de er skuffet over utviklingen, og at anerkjennelsen er mye større i utlandet.
Verdiene i selskapet vil materialisere seg før eller siden. De bikker nok 1 milliard Nok i 2021, så det er noe alvorlig gale med prisingen.

https://vimeo.com/546435197

1 Like

Tusen takk. Jeg har fortsatt troen. Krysser fingrene for en kursmessig rekyl senere i år.

I pent selskap sammen med Ørsted og Camurus.

We expect that video conferencing will remain a critical tool also post-pandemic, contributing to lower emissions by reducing business travel.”

1 Like

Minutes from Annual General Meeting 2021

Pexip - increase of share capital following exercise of employee share options

Pexip Holding ASA Mandatory notification of trade by primary insiders

1 Like

Pexip Holding ASA - Initiation of Share Buyback Program

1 Like