Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Pexip Holding ASA

Pexip - New share capital registered

Pexip Holding ASA - Share Buyback

Pexip squeezer ut BlueJeans og Poly.
MSFT kaster ut CVI (Cloud video interop) konkurrentene til Pex i følge intern MSFT-Mail. Endelig ser vi effekten av Pexips overlegne kvalitet. Vanvittig bra. :muscle:

5 Likes

Takk for den , fikk kjøpt mer på åpningen :heart:

1 Like

Hvis dette er tilfellet, så er det jo helt fantastiske nyheter for Pexip!

Såpass! Ikke vært pålogget i dag :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pexip Holding ASA Mandatory notification of trade by primary insiders

Har begynt å lukte litt på Pexip hær på dette nivået, noen som har oversikt over dagens kunder?
Er mye konkurranse i videomarkedet, å slik jeg forstår det er det sikkerhet / retningslinjer osv som er fordelen med Pexip ?

Lurer på å gå inn her jeg og.
Ser de har noe bra på gang med Microsoft.
Økonomien er meget god. Kjøper sågar i disse dager tilbake aksjer for ca 88 millioner.

Lurer på hva slags snacks som kommer etter de har kjøpt tilbake 1million+ aksjer i eget selskap :grinning:

Kan vel se for meg at det brått kan komme nyheter om nye store samarbeidspartnere/kunder. Tror også det kommer en tradingupdate, 8 juli mener jeg å huske.

1 Like

Pexip Holding ASA - Share Buyback Completed

Pexip reports 41% year-on-year increase in Annual Recurring Revenue

Wow…var kraftig reaksjon i dag…fyller på…

Tok et større gjafs selv og satset på overreaksjon, bruker anledningen idag også :slight_smile: Må innrømme at jeg kan lite om Pexip sin tech iforhold til konkurrentene. Så vanskelig for meg å dannet et kortsiktig bilde over verdi& framtidig marketandel. Men satser på at fokuset på sikkerheten gjør at mange offentlige etater velger dem som aktør.

Er mye verdiskapning i å slippe pendling når man må sitte i kø, flyturer til møter, videomøter med lege osv som Pexip tar en del av.

2 Likes

Invitation to Pexip Q2 2021 Results Webcast

Pexip Q2 and First Half 2021 - solid growth driven by sales to new customers

1 Like

Change of CEO at Pexip

Det eneste riktige valget per nå, i mine øyne.

Selskapet leverer godt og i henhold til langsiktige planer. Bedre enn de guidet ved IPO.

Ellers er selskaper dørgende stille. kjedelig, lite til ingen info, og har nå blitt en aksje som like gjerne kunne solgt hva som helst.

Når du sitter på et såpass godt produkt som Pexip gjør, med dertil mengde profilerte kunder bør det minste man kan forvente være en viss stolthet i å informere markedet fortløpende samt gjøre produktet mer kjent.

Taktikken med en «produktet vi har er så godt at det selger seg selv» og «vi har mange fortune 500 selskaper som kunder, så vi trenger ikke selge selskapet til almuen» har vært en trist affære.

Pexip er et selskap som leverer produkter som fortjener mye mer oppmerksomhet, og som for øvrig egentlig ikke tilhører Oslo Børs. Vel. Valgene som ble tatt er tatt, men nå var det nok tålmodighet. Blir spennende å se hvilke veivalg som gjøres fremover. Men jeg antar vi vil høre mer fra de hyppigere.

Bull.

Må si meg enig. Har vært en ganske så nonsjalant holdning fra ledelse mot markedet, og å skape aksjonærverdier har ikke sett ut til å bry de.
En utfordring er jo at markedet ikke ser ut til å tro at de når målene, så her har de noe å bevise, og kursen vil følge etter.