4.6 nå Hvor mye er det topp 1 skal ut med egentlig?
Det er bra det er en naturlig forklaring på kursen tenker jeg. Vet vi hvor mye som gjenstår?
De skal vel fort ut med alt og ta tapet? Veldig rart, men gir jo oss billige aksjer
Jeg gjorde en sammenligning av topp 10 eiere og deres endring i beholdning mellom 20. september og 19. november;
Topp 1 har nærmest halvert sin andel, mens 5 aksjonærer har økt sin andel og 3 er på stedet hvil (2 har redusert).
Jeg synes dette er et meget godt tegn, hvor “folk flest” i toppen har stor tro på selskapet. Litt mer offentlig fokus på vekstaksjer igjen, så er vi airborne. Uansett et langtidsprosjekt for min del, klokketro på teknologi, strategi og nøkkelpersonell.
Så jævla spent på Q4 og Q1. Nå bør de levere!
To sjanser til å slå ballen ut av parken og få ting tilbake i vekst-sporet (les: “vekst på toppen av vekst”)
De blir nok vanlige, og det gjør nok at de ikke når 2024 målet. Det virker alt for optimistisk
Sånn sett ingen nedside
Jeg kan ikke aksjen godt nok, men både ledelse og fans av aksjen forventer økt salg.
Har brent meg på å ikke stole på troverdig ledelse før, så tør ikke la være å prøve…
Investorweb inviterer Pexip til en live Q&A seanse i morgen kl. 19:00.
Har du spørsmål? Send inn til os@investorweb.no
Sendingen kan du se her: Redirecting...
State street er på kjøpern ifølge aksjonærlisten!
Ikke mye tillit til guiding å spore her, evt er det heftig kurspressing for bedre inngang.
Hjelper ikke på når cornerstone investor selger seg ned/ut etter 1,5 år
Bra valg av investor, eller er det et spill vi vanlige dødelige ikke forstår?
Tja, godt pørsmål - ser de selger seg ned med konto #1E, men kjøper samtidig med begge hender med konto #1A. Totalt sett betydelig ned, men kanskje de bykser til nå fremover?
Ser forøvrig at en annen bank også har økt sin andel betydelig siste tiden (er nå 4. største eier per tid).
Jeg håpte det var noe slikt de holdt på med, men da må de ha ekstremt mange kontoer sub 400’ aksjer.
State street bank har mange kontoer og hver konto inneholder veldig mange aksjer hvor en del av de er store posisjoner. Tror State street bank har mange fond som kunder, at kjøp og salg til diverse fond gjøres gjennom SSB. Så når de selger fra f.eks. konto 1E og kjøper fra f.eks. konto 1M, så er det neppe en og samme kunde selv om begge handlene er gjennom State street bank.
Dette stemmer, og cornerstone er ikke State Street. Kom litt feil ut fra min side
Fikk endelig somla meg til å ta litt Pexip idag, må jo være en tryggere havn enn mye annet på børs i disse corona-tider
Insiderne selger hus og hjem for å kjøpe aksjer på dette nivået