Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Dette var avanserte saker:

Tror det gjelder en definisjons-diskusjon blandt 7 pataloger hvorvidt de 11 lesjonene med difus morfologi var cis eller non-CIS. Hvor 79% var enig om at lesjonene var non-cis.

Kan sikkert settes i sammenheng med denne «negative predictive value of BLC were 93%»

Negativ prediktiv verdi:

  • sannsynligheten for at en person med negativ test virkelig er frisk
1 Like

https://finance.yahoo.com/news/why-photocure-asa-ob-pho-120355805.html

3 Likes

3 Likes

As simple as that !

1 Like
13 Likes

Må sei eg ikkje har sansen for Simply sine analyser.

Men det går bra for Hansson, det er bra.

1 Like

BLCC - The Gold Standard. Snart The SoC. :-))

3 Likes

Han sier vel at WLC er gullstandard, men kan vi gjøre det bedre, JA!

1 Like

BJa, du har helt rett. Men han svarene rimelig greit på sitt eget spørsmål, og viser til BLC. Her er det bare spørsmål om tid før BLC har overtatt for WLC, selv om det ikke vil erstatte WLC. Dog vil det bli et nødvendig supplement som pasientene vil kreve brukt.

Tiden jobber for oss. Bare se på hva som har skjedd mhp antall scope etter at vi fikk på plass en god refusjonsordning for TURBT markedet. Jeg antar det samme vil skje med flexiscopene, nå når det er på plass en meget god refusjonsordning for surveillancemarkedet og KS har overkommet utfordringene de opplevde med flexiscopene frem til februar 2019. Vi vil trolig se de første tegnene når Q2 19 fremlegges i august.

Så får vi se hvor lang tid det vil ta aktørene i aksjemarkedet å innse hva som er i ferd med å skje. Ikke sikkert at de våkner i inneværende år, men at de trenger bevis på at veksten akselererer gjennom Q3 og Q4 19 også. Men dersom de ikke har våknet i løpet av 2019, så føler jeg meg rimelig sikker på at det er full fyr i teltet neste år på denne tiden.

Men enn så lenge tror jeg set vil skje ting med aksjekursen allerede høsten 2019.

3 Likes

Klinikk nummer 122 lagt til på Cysview ikveld.

7 Likes

Fantastisk :slight_smile:

1 Like

12 hittil i Q2 som er det samme antall som i hele Q1, still 2 more weeks to go

2 Likes

Dagens numero 122: St. Mark’s Hospital

4 Likes

togtulle,
Takker

1 Like

får ikke søkt opp sykehuset pågrunn av noe geoblock. noe som har mulighet å se hva de skriver på sidene sine, hvis de gjør det? på forhånd takk

1 Like

Jeg registrerer at det relativt sett har blitt utplassert mange scope de siste 2-3 ukene - og de som allerede har rigide scope, og skaffer seg Flexiscope, blir ikke registrert på nytt. Kan dette tyde på at vi etterhvert begynner å se effekten av grepene PHO/Schneider gjorde høsten 2018 - ref bl.a det Schneider har sagt om at det tar 6-12 mnd fra kontakten oppstår og scopene blir utplassert? Blir spennende å følge med fremover.

3 Likes

Vanskelig å si men slett ikke umulig.
Kvartalet startet svakt, men siden 13mai og til idag 13 juni har vi nå fått 10 nye oppføringer og det kan tyde meget bra

4 Likes

Ja - det er veldig sterkt. Fortsetter den utviklingen (med 10 utplasserte scope pr mnd) vil vi oppleve en kraftigere vekst fremover enn det vi så i 2018… Som sagt - blir spennende å følge med fremover.

2 Likes

Samtidig kan vi ikke utelukke at noen klinikker som ikke er oppført på Cysview nå har latt seg oppføre grunnet konkurranse situasjonen. For meg virker det helt merkelig at mange klinikker ikke har latt seg oppføre. Må jo være en fordel for alle parter inkludert pasientene at alle er oppført.

1 Like

Det har du rett i - og vi vet heller ikke hvor mange som ev har skaffet seg flexi scope.

1 Like