BJa, du har helt rett. Men han svarene rimelig greit på sitt eget spørsmål, og viser til BLC. Her er det bare spørsmål om tid før BLC har overtatt for WLC, selv om det ikke vil erstatte WLC. Dog vil det bli et nødvendig supplement som pasientene vil kreve brukt.
Tiden jobber for oss. Bare se på hva som har skjedd mhp antall scope etter at vi fikk på plass en god refusjonsordning for TURBT markedet. Jeg antar det samme vil skje med flexiscopene, nå når det er på plass en meget god refusjonsordning for surveillancemarkedet og KS har overkommet utfordringene de opplevde med flexiscopene frem til februar 2019. Vi vil trolig se de første tegnene når Q2 19 fremlegges i august.
Så får vi se hvor lang tid det vil ta aktørene i aksjemarkedet å innse hva som er i ferd med å skje. Ikke sikkert at de våkner i inneværende år, men at de trenger bevis på at veksten akselererer gjennom Q3 og Q4 19 også. Men dersom de ikke har våknet i løpet av 2019, så føler jeg meg rimelig sikker på at det er full fyr i teltet neste år på denne tiden.
Men enn så lenge tror jeg set vil skje ting med aksjekursen allerede høsten 2019.