Vel, man ligger som man reder:+1:I dag haddedet trolig vært bedre uttelling med 70/30 enn 30/70 vekting. Men fortvil ikke. PCIB sin tid kommer!
hehe, holder nok her likevel. allerede pluss 145k på de eg kjøpte i går.
Bra for deg, @Longtrader. Skulle jeg ønsker jeg var så smart som deg…Dumpet alt PHO for noen uker siden på snitt 45 og flyttet alt til PCIB…
Hva som er billigst av de to kan vi diskutere til vi blir blå å trynet, men jeg er raus nok til å unne dere som sitter denne flotte oppturen.
å, driter nok på draget selv her i gården.
men pho/pcib blir gull neste 2 år, hvem som går først og sist er helt umulig og si, men eg hadde håpet pcib.
uansett så blir det nok bra.
Hvis man er positiv til begge selskapene på sikt så kan man jo vurdere å vekte seg opp ned basert på triggere, men å gå helt ut av den ene bruker ikke jeg å gjøre. Plutselig kommer det noe news eller noe annet som får den ene aksjen man solgte alt av til å stige mye. Da er det litt kjedelig ikke å få være med på oppturen i den man solgte.
Ser ut som selgerne er brukbart disiplinerte. Ryker 54 kan alt skje
Enig - min ligger nu på ca. 50-50
Dog er der investeret 65-35 I PCIB farvør - mine investeringer er beregnet efter det ca. beløb, jeg har ønsket at investere I det undersøgte firma
Hvorledes procenterne vil fordele sig værdimæssigt derefter, kommer helt an på indkøbspris, men ikke mindst den nuværende kurs.
Mangler stadig at investere lidt kapital I PHO - og havde egentlig gemt denne sidste del til efter Q4, lad os se. (Men jeg har nu aldrig ramt bunden ved køb, ej heller top ved salg… )
PHO ser ud til at være på rette vej, dog vil vi først efter Q4 have en mere sikker viden om dette.
Selv tror jeg på en tilsvarende stigning i omsætning som de forgående kvartaler har vist (ift 2017) - til gengæld er jeg ikke så sikker på at der er nogen særlig omsætnings af Flex, da de 6 første primær er kommet ind I Q3 - og forhåbentlig I endnu større antal I Q4 - så brugen af disse i Q4, med tanke på at der ikke har været refusion I 2018, er nok meget små - så mon ikke man primært har brugt tiden til at være under oplæring.?.
Til gengæld så ser udgifterne at ligge tæt på status quo i forhold til Q3, med en mindre øgning - der har været øgede udgifter til salg, til CEO, m.m. - til gengæld så skal de (så vidt jeg ved) ikke af med et beløb til Combat I Q4, hvilke bør give en tilsvarende besparelse I forhold til Q3.
Så en bundlinie tæt på 0,00 - men hvor flex refusionen fra 1 januar, endnu flere turbt scope, her vil disse ting bevirke stærkt stigende omsætning I 2019 - men hvor udgifterne på ingen måde %vis vil stige tilsvarende - så jo, muligheden for stigende kurser i tiden der kommer, har nok aldrig været større…!!
Her turte jeg ikke sitte utenfor lengre! Bra moment i aksjen nå. Ser frem til Q4 presentasjonen!
Nå får vi straks se om det var over for denne gang, eller om kjøper tok et klassisk «hvileskjær» for å lokke frem selgere.
Artig å følge med på, selv om man er «bundet til masten».
Q3-19 er mitt mål (i første omgang). Først da vil vi se effekten av andregangs oppfølging.
Mr. Oncoinvest,
Pr. 8/10 hadde intertrade shipping 300k pa ellefteplass. Uken för 14/11 forsvant 91k og intertrade sh. gikk ned til 17.plass. Den 20/11 var de ute av Bente Bazokas liste over topp 50. Etter begynnelsen av januar 19 har jeg mistet oversikten pga manglende oppdatering av listen.
Kan se ut som «hvileskjæret» er over.
Spesielt gledelig at ikke folk hev seg på å, la ut aksjer for salg.
Fremdeles bare 25k til 54.1.
De kryper til korset, hold hardt fremover
ACC. SHORT #
280 294
ACC. SHORT %
1,28%
LATEST POSITION (DD.MM.YYYY)
18.02.2019
Active positions
POSITION HOLDER | SHORT POSITION | SHORT PERCENT | POSITION DATE (DD.MM.YYYY) |
---|---|---|---|
MARSHALL WACE LLP | 280 294 | 1,28% | 18.02.2019 |
SUM | 280 294 | 1,28% | |
Marshall kjøpte tilbake knappe 3600 aksjer av sin short i går. Kanskje har de vært på kjøperen i dag også.
Det var utrolig gode nyheter. Hvis de ikke da har en finurlig måte å holde dem igjen på.
Hvis det ikke er noe fiksfakseri med Sheriffen her betyr det rett og slett av vi har en ny stor eier på gang.
Ønskes hjertelig velkommen. Og spesielt siden da Sheriffen er blitt satt sjakk matt
Kanskje det meste er kjøpt tilbake idag og ligger klart om presentasjonen igjen blir en skuff.
Nuvel, det er omsatt for kr 15 640 122 av en market cap på drøye 1,15 milliarder i dag.
Så sånn sett er det enda ikke noen voldsom akkumulering vi ser. Men alt hjelper jo.
Kan ikke skjønne at de har tjent mye p+å dette stuntet. De burde ha kjøpt seg inn igjen på 30 tallet. Men det fikk fanden fordi han var dum og feilberegnet sitt publikum.
De håpte vel den skulle enda lenger ned… Men LM, var det ikke du som sa at man skulle håpe i den ene hånda og drite i den andre, og se hvilken man fikk mest i?
Ja
Men man kommer godt opp på topp20 med de kjøpene i går og i dag.
Nok en god PHO dag går mot stengetid. Jeg tror vi bare må bli vant til denne slags dager utover i 2019 og årene som kommer. Bare med den forskjell at hoppene vil bli større og større. Det kan høres sprøtt ut men jeg vil ikke utelukke at vi uti 2010 kan oppleve kurshopp på en dag som tilsvarer dagens kurs. Slett ikke alle vil være enig med meg i dette, men det lever jeg godt med.
Joda, vi PHO har mye artig å se frem mot.