Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Hva kom det frem i svaret på eposten egentlig?

1 Like

Bra at det diskuteres, og “innsiderne” må jo få lov å ha sin egen lille klubb. Jeg klarer meg godt med det åpne forumet,men er medlem av Facebook-gruppen :slightly_smiling_face:

1 Like

Samme her. Spent på om e-posten deles etterhvert og/eller om pho vil kommentere dette her

1 Like

Håper det fører til en god diskusjon om selskapsverdien og at det tydeliggjøres for aksjonærmassen at 200kr per akskje er en dårlig vits. :crossed_fingers:

4 Likes

Jeg er outsider og ikke medlem av Facebook, men på bakgrunn av dagens handelsmønster og rapport om høy aktivitet på ikke tilgjengelige fora, og i tillegg god drahjelp fra positive US indekser, så er jeg ganske sikker på at sperren på 55 enten tas bort i morgen eller flyttes opp til 56.

2 Likes

Den store aktiviteten på Facebook er at alle spør om å få til sendt mailen på pm.
Den blir nok delt før eller seinere slik at alle kan få lese den.

1 Like

Mailen betyr ingen ting.
Skittprat om en slags innsiderinformasjon som burde deles likt.
Jeg tror ikke jeg hadde giddet å åpne den om jeg fikk den tilsendt.

Det interessante er aktiviteten, for den vitner om interessen…

2 Likes

Nei det er ingen bombe om Asieris vurderte oppkjøp av PHO i forbindelse med avtalen som er inngått siden selskapet er priset så lavt. Noe annet ville være tjenestefeil…

3 Likes

Gutter og jenter, alle er hjertelig velkommen inn i vår fb gruppe"Photocure Investors"
Der forsøker vi til enhver tid å dele all relevant informasjon som finnes kan om BLC.
Så kan det være greit å samle så mange stemmer som mulig på et sted dersom det skulle bli nødvendig.
Veldig mange prosent av aksjene i PHO er representert i gruppen.
Der finner man topp20 aksjonærer og mange topp50 aksjonærer

9 Likes

Kan de innleggene jeg har postet på HO og TekInvestor skape blest om Photocure slik at flere enn “pharma gutta” kjøper aksjer i selskapet slik at aksjekursen mer speiler verdiene i selskapet er jeg fornøyd. Alle burde være fornøyd. Høy aksjekurs = bedre vern mot oppkjøp.
Etter å ha gått inn i Photocure i fjor sommer fra NEL ble jeg kjent med ett annet miljø; biotek. For en gjeng. Rauser frem og tilbake mellom de forskjellige selskapene. Ser ikke forskjell på de selskaper som har fase 1/2/3 og Photocure som har ferdig produkt og priser de likt!?!
Nei, vi må få inn andre aksjonærer som kan verdsette selskapet mer realistisk.

3 Likes

Spørs om det er andre enn “pharma gutta” som leser innleggene da, og du bør vel dele “æren” med han i Facebook-gruppen som hadde fått svar fra Asieris :slightly_smiling_face: Spennende å se om han får lov å dele svaret han fikk med oss.

1 Like

Innlegget som ble kopiert fra Facebook har et merkelig språk. Foruten flere skrivefeil stusser jeg over den systematiske bruk av eg i stedet for jeg.
Kan det være autooversatt?

Jeg er medlem av Facebook-gruppen og ser hvor vedkommende er bosatt, jeg tror “eg”-formen er naturlig for ham. Han har ikke limt inn noe som kan være autooversatt, kun skrevet dette om at Asieris har sagt at de hadde vurdert kjøp.

1 Like

Hold på aksjene og hatten!
Posten på 55kr burde vel ryke i dag. Kanskje blir det MW sin siste mulighet for å kjøpe litt volum under 60kr.
Hadde selvsagt vært bedre om noen annen rappet den foran nesa på sheriffen. Skulle gjerne tatt den selv. :top::soon:

Edit
Har mistet ordredybde etter Nordnet-farsen.
Er det flere store poster oppover?

2 Likes

Bare 38-39k igjen nå!

2 Likes

Posten er reel nok den, men hvem selger , topp 50 eller andre.

vi får se…

1 Like

Opp til 61 NOK er den største synlige posten på 4690 aksjer.

3 Likes

Omsatt halvannen mill på open i dag, det er bra, tilsvarer 27 856 aksjer.

Da blir ikke en sperre på 70.000 slik vi så i går så veldig avskrekkende.

2 Likes

der røyk den…

3 Likes

Fett som f…
:chart_with_upwards_trend::steam_locomotive:

1 Like