Hva kom det frem i svaret på eposten egentlig?
Bra at det diskuteres, og “innsiderne” må jo få lov å ha sin egen lille klubb. Jeg klarer meg godt med det åpne forumet,men er medlem av Facebook-gruppen
Samme her. Spent på om e-posten deles etterhvert og/eller om pho vil kommentere dette her
Håper det fører til en god diskusjon om selskapsverdien og at det tydeliggjøres for aksjonærmassen at 200kr per akskje er en dårlig vits.
Jeg er outsider og ikke medlem av Facebook, men på bakgrunn av dagens handelsmønster og rapport om høy aktivitet på ikke tilgjengelige fora, og i tillegg god drahjelp fra positive US indekser, så er jeg ganske sikker på at sperren på 55 enten tas bort i morgen eller flyttes opp til 56.
Den store aktiviteten på Facebook er at alle spør om å få til sendt mailen på pm.
Den blir nok delt før eller seinere slik at alle kan få lese den.
Mailen betyr ingen ting.
Skittprat om en slags innsiderinformasjon som burde deles likt.
Jeg tror ikke jeg hadde giddet å åpne den om jeg fikk den tilsendt.
Det interessante er aktiviteten, for den vitner om interessen…
Nei det er ingen bombe om Asieris vurderte oppkjøp av PHO i forbindelse med avtalen som er inngått siden selskapet er priset så lavt. Noe annet ville være tjenestefeil…
Gutter og jenter, alle er hjertelig velkommen inn i vår fb gruppe"Photocure Investors"
Der forsøker vi til enhver tid å dele all relevant informasjon som finnes kan om BLC.
Så kan det være greit å samle så mange stemmer som mulig på et sted dersom det skulle bli nødvendig.
Veldig mange prosent av aksjene i PHO er representert i gruppen.
Der finner man topp20 aksjonærer og mange topp50 aksjonærer
Kan de innleggene jeg har postet på HO og TekInvestor skape blest om Photocure slik at flere enn “pharma gutta” kjøper aksjer i selskapet slik at aksjekursen mer speiler verdiene i selskapet er jeg fornøyd. Alle burde være fornøyd. Høy aksjekurs = bedre vern mot oppkjøp.
Etter å ha gått inn i Photocure i fjor sommer fra NEL ble jeg kjent med ett annet miljø; biotek. For en gjeng. Rauser frem og tilbake mellom de forskjellige selskapene. Ser ikke forskjell på de selskaper som har fase 1/2/3 og Photocure som har ferdig produkt og priser de likt!?!
Nei, vi må få inn andre aksjonærer som kan verdsette selskapet mer realistisk.
Spørs om det er andre enn “pharma gutta” som leser innleggene da, og du bør vel dele “æren” med han i Facebook-gruppen som hadde fått svar fra Asieris Spennende å se om han får lov å dele svaret han fikk med oss.
Innlegget som ble kopiert fra Facebook har et merkelig språk. Foruten flere skrivefeil stusser jeg over den systematiske bruk av eg i stedet for jeg.
Kan det være autooversatt?
Jeg er medlem av Facebook-gruppen og ser hvor vedkommende er bosatt, jeg tror “eg”-formen er naturlig for ham. Han har ikke limt inn noe som kan være autooversatt, kun skrevet dette om at Asieris har sagt at de hadde vurdert kjøp.
Hold på aksjene og hatten!
Posten på 55kr burde vel ryke i dag. Kanskje blir det MW sin siste mulighet for å kjøpe litt volum under 60kr.
Hadde selvsagt vært bedre om noen annen rappet den foran nesa på sheriffen. Skulle gjerne tatt den selv.
Edit
Har mistet ordredybde etter Nordnet-farsen.
Er det flere store poster oppover?
Bare 38-39k igjen nå!
Posten er reel nok den, men hvem selger , topp 50 eller andre.
vi får se…
Opp til 61 NOK er den største synlige posten på 4690 aksjer.
Omsatt halvannen mill på open i dag, det er bra, tilsvarer 27 856 aksjer.
Da blir ikke en sperre på 70.000 slik vi så i går så veldig avskrekkende.
der røyk den…
Fett som f…