Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Nå vet ikke jeg hvem som stilte spørsmålene, men det blir automatisk færre spm når kun Norne av meglerhusene dekker PHO(Edison var selvsagt ikke tilstede).

1 Like

Jeg tenker først og fremst på oss selv , aksjonærene.

PCIB feks , her stilles det mye mere spørsmål.

Men vi har jo radium også.

Det er en sjanse en får kun hver tredje måned når en kan teppebombe CEO med ting en lurer på og den sjansen bør benyttes

1 Like

Mon tro gårdsdagens nedgang var «satt» av noen som kjøper mye i dag.
Kan jo bli konspiratorisk av mindre.

Spørsmålet er også om vi har hatt med oss så dårlig opplyste medaksjonærer at dem er villige til å selge under 50kr. Det er skremmende :smiley:

2 Likes

Ja, jeg nevnte det igår og tror du er spot on

1 Like

Fin den artikkelen fra e24.no. leste den først nå. Fremoverlent sjef.til og med Dahl er mer offensiv idag. Bare å shoppe mer av denne i et turbulent marked ellers

1 Like

Den som ikke liker og retweeter er en ******mann

6 Likes

Veldig spennende!!:bomb:

3 Likes

Noen som kjenner til forekomsten av blærekreft i Kina?

2 Likes

Igjen, kan ikke understreke sterkt nok hvor mye salt denne modellen må taes med, og den tar overhodet ikke CEVIRA med i bildet, eller Hivec.

Men, den sier noe om hvor kraftig vekst som må til i 2020 for å levere på guidingen som nå foreligger. Og de står jo der og sier at de står fast ved den.

4 Likes

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.3322/caac.21338
Blærekreft i Kina(nye tilfeller) : 80.000 i 2015

…Når jeg sjekker USA så er vel tallet der rundt 70.000 så da kan vel ikke 80.000 i Kina stemme ?

Når han tør å gå ut slik så har de snacks i ermet. Kjenner igjen hvordan han ordla seg fra q1 vedr. Cevira. Noe var da i emming uten at han så det spesifikt.gikk ikke lang tid før avtalen ble spikret ettrr det

1 Like

Nye scopes:

Vektet flexi * 4 (tangering av all time high :wink: ):

6 Likes

Bra den der. Ikke tenkt til det nei. Delte bare innleggene hans for å få til en diskusjon. Videre etterpå på Shareville så skled det ut og da var det ikke noe moro lenger. Men første innlegget hans var interessant nok.

Vil bare si at Dan the man virkelig skinner under Q & A! Litt lite spørsmål men føler Dan og Dahl kjører en god presentasjon! Gleder meg til q4 og FYR!

Regnet med 12-15 +2-4 Så temmelig fornøyd. Litt spent på hvor mye markedet regnet med og utviklingen vi vil ha opp mot q3. Men tror det virkelig vil begynne ta av ved q4 og at vi ved q1 vil ha betydelig høyere kurser enn dagens!

(Tror selvsagt på vekst, men vektlegger Dan og Dahl over de ivrigste, absolutt optimistisk bare realistisk!) Forøvrig tror jeg tiden har kommet for at denne aksjen virkelig har blitt skummel å trade.

Også gøy å tenke på at når vi ca når Peak sales for cysview så vil cevira virkelig begynne å vise muskler! Regner nesten med at oppkjøp kommer lenge før jeg vil selge :slight_smile:

Litt rotete innlegg men greit fornøyd med dagen i dag.

2 Likes

800 000 av dette er knyttet til IFRS15. Så 100 000 igjen til HIVEC.

1 Like

Litt artig å tenke på det håpløse tungsinnet og oppgittheten som har rådet blandt PHO aksjonærene vedrørende Cevira.
Fullstendig oppgitt.

Og så er sannheten at det har pågått budrunder blandt interessentene for å få kloa i produktet.

Du hadde helt rett snøffelen , cevira var ikke død.

Fristende å dra en paralell til PCIB med sine tre forretningsområder hvor der som for cevira som omhandler kun 1 stk avtale så har ikke PCIB noen grense for antall avtaler pr forretningsområde.
Dette grunnet produktenes virkemåte/oppbygging. (adjuant) (produkt-forsterker)

Som sagt , en viktig påminnelse om at de meninger som råder innen forhold i et selskap på disse debattsidene på nettet kan være helt i utakt med de virkelige forholdene.

10 Likes

Det skjer mye hele tiden, og tiden fremover blir spennende om den ligger stille eller øker mot neste q.

Vil ikke kjøpe mer ennå, men satser på rett før neste q vil bli et glimrende tidspunkt.

1 Like

Den siste rapporten over nye tilfeller i USA som jeg har sett viser at det vil bli påvist 80,470 nye blærekreft tilfeller i USA i 2019.

1 Like

”Fra Richard Paulsen sin morgenrapport i dag:

-/ PHOTOCURE har steget dobbelt så mye som Oslo Børs hittil i år, med en oppgang på 10%. I går la de frem kvartalstall, og der var ledelsen optimistisk på økende inntekter i USA på salg av blærekreftmedisinen Cevira. Salget økte 41% siste året, men det skal fortsette etter at de har doblet salgstyrken. De melder også om høyere etterspørsel fra Kina. Her tror jeg det er vanskelig å gå skoen fra seg det neste året!”

Kriminelt dårlig kunnskapsnivå på disse ”analytikerene”.

2 Likes

Hvem representerer denne “lynvingen” Richard Paulsen?

1 Like