Kommer jo an på hva som kommer av nyheter det. En god partneravtale for Asia tror jeg hadde satt fart på aksjen.
Hvis du definerer søppel som “midt inne i en lang og ganske bratt opptrend” så ja
Aksjonærene som er søppel:P du og jeg og vi to
Kursen siste tre år ser ut som ei stalaktittgrotte.
Håpet å fått overvære presentasjonen via webcast idag, men sånn blir det ikke.
Oppdaget at andre selskaper overfører sin session live og kontaktet selskapet tidligere idag i den forbindelse.
Svaret slik jeg tolker det er at det er første gangen PHO deltar på denne konferansen og de vil få ettersendt opptak av presentasjonen og lagt det ut på hjemmesiden så snart den foreligger.(kan ta noen dager)Har fått beskjed fra Dahl at den blir tilgjengelig neste mandag, 16.9.
Selve presentasjonen(Powerpoint) antar jeg blir lagt ut i ettermiddag/kveld iht børsmeldingen.
Ja nå har DS holt på en time i NY.
Vet ikke hvor lenge han skulle presentere, glemte å spørre om det.
Finner svært lite på hjemmesiden av arrangøren.
Dårlig at dei ikkje fekk live som andre. Ser det kosta 850$ så det kan ikkje være kostnaden det sto på.
Håpe vi får den om noen dager.
I presentasjonen var det ikkje noe nytt etter hva eg kunne sjå
25 min inkludert Q & A
Her er lik til presentasjonen fra i dag:
Så skal vi huske på at denne er beregnet på potensielle nye investorer som gjerne ikke har inngående kunnskap om Pho. Ikke beregnet på oss som leser å diskuterer detaljer på forum i Norge hver dag🤗
Ryddig og fin presentasjon.
Vil tro dette kun handler om å “selge” seg til nye potensielle investorer og håper noen i salen fanget interesse rundt Cevira avtalen, for den er det ikke mange ellers som skjønner innholdet av ref. aksjekurs.
Jepp, det er hva som blir sagt på presentasjon som er interessant.
Den får vi sjå seinere.
Tror ikke Cevira avtalen var med i presentasjonen sist DS holt sin presentasjon til potensielle investorer.
Stemmer. Husker jeg irriterte meg over det
mens vi venter…https://newsstoner.com/2019/09/09/rigid-endoscopes-market-to-flourish-with-an-impressive-cagr-by-2027/
Er det noen som IKKE tror Asieris jobber med en avtale angående Cysview i Kina\Asia???
Selskapet jobber jo med å utvikle produkter mot blærekreft, Cysview passer jo som hånd i hanske!
Det kommer nok, og markedet er like stort som USA!
Markedet er vel mange 100% større i Kina og Asia
Hvor mange TURBT utføres det i Kina?
Ca 80 000 nye tilfeller av blærekreft årlig i Kina. Så ca like mange TURBT som USA årlig?