Interessant utvikling i kursen og uvanlig stille her på tråden.
Da skal vi vel opp
Støtte område 49 holdt ?
Mangler kun volum nå på oppgang
Interessant utvikling i kursen og uvanlig stille her på tråden.
Da skal vi vel opp
Støtte område 49 holdt ?
Mangler kun volum nå på oppgang
Test av 49-50 var ganske oppskriftmessig så får vi se
Uttalelsen til Dahl var: we are on track. Vi har hørt om very very strong pipeline. Ok, guidingen er on track, så er det bare å sit tight. Amerikanerne blir snart interessert og kineserne er allerede interessert. Uten gjeld, uten emisjonsbehov, penger i kassa. Snart er tiden over hvor vi bare kjøper og selger av hverandre. Boy, this looks good!
Importantly, HAL-assisted blue light cystoscopy detected additional tumors in 46% of trial participants.36 This implies that if we opt not to use blue light cystoscopy in patients with negative cytology, we might miss close to half of these additional recurrent bladder tumors. Therefore, I recommend against relying on cytology alone when deciding whether to perform blue light cystoscopy. Instead, one should take all known risk factors for recurrence into account.
“Han her” er ingen hvem som helst i blærekreft sammenheng.’
Sterk talsperson for BLC.
Ashish M. Kamat, MD, MBBS
@UroDocAsh
Endowed Professor, Surgeon
| President, International Bladder Cancer Group | Assoc Editor
| Views my own
Kan ikkje tru han bruker Cysview og NBI samtidig. Det må være at han bruker NBI på dei pasientene han ikkje bruker Cysview på.
Interessant å vite prosentvis hvor mange han brukte Cysview på og hvor mange han brukte NBI på.
“Studies indicate that HAL-assisted blue light cystoscopy ultimately is more cost-effective than standard white light cystoscopy alone. In a recent analysis of U.S. data, for example, initial TURBT performed with both blue and white light cystoscopy was projected to save more than $4,600 per patient over 5 years, compared with white light cystoscopy only.”
Fra kilden til sitatet ditt (publisert i 2013):
“The clinical benefits outlined by the Stenzl and Grossman studies demonstrate statistically significant improvement in detection of non-muscle invasive tumors using HAL blue light cystoscopy, and the present economic analysis provides evidence that inclusion of HAL into the standard of care may be cost saving for providers and payers.”
Aksjen går nesten 6% opp, men utifra kommentarfeltet her så virker PHO-aksjonærene helt uanfektet.
Forhåpentligvis tyder det på at mange forstår verdien av det man sitter på, og ikke lar seg affisere.
Jeg håper dette også vil være tilfellet når aksjen passerer både 200 og 500, og videre.
Ned 8% på en måned, beklager at vi ikke hopper i taket
Her i gården er det veldig enkelt: såfremt det ikke kommer svært dårlige nyheter skal ikke PHO selges før den når et visst nivå, da skal jeg selge en liten andel årlig.
Det er teorien, men har hjulpet meg når aksjen har ligget med knekt rygg med tilhørende store, røde tall.
Fremtiden blir spennende!
Hvis jeg blir utålmodig så pleier jeg bare å zoome ut til høsten 2017. Så fortsetter jeg med det jeg holdt på med
Ja, og på samme måte, ingen «tok av» når aksjen gikk 6% opp i dag, og jeg synes det har vært merkverdig lite syting, klaging og negativitet når aksjen har falt 8% tilbake.
Det kan tyde på en stadig mer stabil og trygg aksjonærbase.
Sier som Alexander Hansson:
«Dette er bare begynnelsen. Jeg er ikke selger av aksjen, tar ikke gevinst før start.»
Har vært med på 30,40 og +50, og ned igjen. Investeringen er gjort basert på det fundamentale og troen på at pho vil utvikle seg til å bli en stjerne de kommende årene. Med alt som er kommet det siste året ser jeg ikke den store trusselen for hvor dette går videre. Kortsiktige svingninger blir kun papir-tap/gevinst så lenge man ikke har planer om å selge i det korte bildet. Vi nærmer oss + på bunnlinjen nå, kostnadene vil flate ut i q3 og bruksfrekvens/inntekter vil fortsette oppover, og da vet vi hva som vil skje😎
Fyren her er ganske så lur. Så slipper man å kave seg opp over noen prosenter opp eller ned innenfor den tydelige opptrenden
Så var «gevinstsikringen» i gang, atter en gang
Sånn er det å være på børs - det går opp/ned - samtidig har kursen i dag fra den nådde topp på kr 54.80 til kr 53 falt på vedig lavt volum (gjennomsnittshandelen i dag er på kurs kr 54.2). For øvrig er det viktig å se “helhetsbilde”, som viser at PHO er i en positiv trend.
Ny klinikk med BLC, Reston Hospital Center. Ikke oppført på Cysview.
Her er en ny en med flexskop. University Urology now offers Blue Light Cystoscopy (BLC) with Cysview for use in the detection of non-muscle invasive bladder cancer.
USA Health
University Urology uses innovative imaging agent to improve bladder cancer...
Ser ut som de er på Cysview.com
Edit: Når jeg ser nøyere etter, så kan det se ut som de ikke er på Cysview.com. Litt usikker…