Jeg har publisert på fb gruppen og skrev nettopp at jeg faktisk ikke kan finne den oppført på CC.
Hvordan vet man at det kommer nye, om de ikke er oppført på siden?
Var mye nytt om blc på google i dag😅
Fordi tradisjonelt har ikke alle latt seg oppføre på Cysview og det ser ut til å fortsette.
Og basert på de to siste artiklene her kan vi konkludere med at dette er nye klinikker nå i Q3, selv om de ikke er oppført på CC.
Det er gledelig å se at fler og fler får tilgang til denne fantastiske og livreddende teknologien
Fantastisk
Og fantastisk gravejobb karer
For meg ser det ut som ketchupeffekten er NÅ
Very strong pipeline!
We are on track!
Takk for graving folkens!
Ja - en stor takk for alt dere finner av artikler/info på nettet. Det er det viktigste med slike fora - dele kunnskap/kompetanse/erfaring, og der har vi heldigvis noen ivrige og flinke ildsjeler, så får den enkelte selv vurdere hva dette vil bety for kursutviklingen.
Hei! Jeg holder for øyeblikket på med å lage en noe enkel presentasjon om Photocure til et møte hvor jeg skal selge inn selskapet til mine medstudenter i forbindelse med en konkurranse vi skal delta i. Mine kunnskaper om Photocure er begrenset da ganske mye av infoen jeg har kommer fra å ha fulgt med på denne tråden i 3-4 måneder, så jeg håper dere kan se over dokumentet jeg legger ut og komme med innspill/rettelser til det jeg har skrevet.
Hva er formålet med presentasjonen?
Å selge det inn som en kortsiktig eller langsiktig investering, eller som arbeidsplass, eller hva? Det er litt vanskelig å kritisere dokumentet hvis jeg ikke vet helt hva formålet er
I tillegg, ønsker du konstruktiv generell kritikk, eller drepende negativ kritikk?
Kan godt komme med noen innspill i morgen når det er bedre tid.
Men jeg ville kanskje tatt med litt mer om fremtidsutsikter. Spesielt med tanke på guidelines fra ekspertpanelet.
• operasjon 1 dose
• oppfølging etter 3 mnd, 1 ny dose
• oppfølging etter 6 mnd, 1 ny dose
• oppfølging etter 12 mnd,1 ny dose
Det gir 4 doser på et år, og galopperende vekst.
Roblar.
Det er alt for mye tekst!! Kutt massivt.
Formålet er å selge det inn som en kortsiktig investering. Vi er en børsgruppe som skal være med i nordnets skoleduell, så tidshorisonten blir ikke lenger enn våren 2020. Konstruktiv kritikk foretrekkes.
Et par småting…
Å blande inn kinesiske investorer som nå skal ha kommet på banen pga Cevira er pr nå ønsketenkning, i verste fall løgn.
Du har også blandet Cevira med Cysview på et sted i teksten.
På kort sikt (våren 2020) må det være bedre å fokusere på at selskapet nå vil gå fra røde til blå tall, og overskriftene/ interesse det vil generere.
Hyggelig å bli nevnt i denne sammenheng.
Skal ikke gå for mye inn i selve presentasjonen din, flere andre har kommentert dette.
Men siden dette skal “selges” inn til en konkurranse ville jeg definitivt tatt med et par punkt om selskapets finansielle posisjon.
- Selskapet er gjeldfritt.
- Selskapet planlegger ingen emisjon, ca. 90 mill i cashbeholdning pr. Q2.
Når det gjelder Cevira avtalen er det en USD 5 mill upfront innbetaling hvor 1/3 allerede er innbetalt, resterende blir innbetalt i løpet av 2 mnd fra Q2 presentasjonsdatoen(du har skrevet USD 6 mill.
Men en bør i slike sammenhenger legge betydelig vekt på selskapets finansielle situasjon, FDA godkjenninger, guidelines, seneste års vekst og trender(fra 2017—>)
Lykke til!
Men null handelsinteresse desverre…
Har en følelse av at det er litt “stille før stormen” og håper at den da bryter opp:)