Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Jeg har publisert på fb gruppen og skrev nettopp at jeg faktisk ikke kan finne den oppført på CC.

3 Likes

Hvordan vet man at det kommer nye, om de ikke er oppført på siden?

1 Like

Var mye nytt om blc på google i dag😅

10 Likes

Fordi tradisjonelt har ikke alle latt seg oppføre på Cysview og det ser ut til å fortsette.
Og basert på de to siste artiklene her kan vi konkludere med at dette er nye klinikker nå i Q3, selv om de ikke er oppført på CC.

5 Likes

Det er gledelig å se at fler og fler får tilgang til denne fantastiske og livreddende teknologien :blush:

1 Like

Fantastisk
Og fantastisk gravejobb karer :+1:

For meg ser det ut som ketchupeffekten er NÅ :heavy_dollar_sign::chart_with_upwards_trend:

4 Likes

Very strong pipeline!

We are on track! :muscle:

Takk for graving folkens! :+1:

3 Likes

Ja - en stor takk for alt dere finner av artikler/info på nettet. Det er det viktigste med slike fora - dele kunnskap/kompetanse/erfaring, og der har vi heldigvis noen ivrige og flinke ildsjeler, så får den enkelte selv vurdere hva dette vil bety for kursutviklingen.

6 Likes

På Youtube også nå https://www.youtube.com/watch?v=KCrcQXj_9NM

1 Like

Hei! Jeg holder for øyeblikket på med å lage en noe enkel presentasjon om Photocure til et møte hvor jeg skal selge inn selskapet til mine medstudenter i forbindelse med en konkurranse vi skal delta i. Mine kunnskaper om Photocure er begrenset da ganske mye av infoen jeg har kommer fra å ha fulgt med på denne tråden i 3-4 måneder, så jeg håper dere kan se over dokumentet jeg legger ut og komme med innspill/rettelser til det jeg har skrevet.

1 Like

Photocure.docx (425,3 KB)

2 Likes

Hva er formålet med presentasjonen?

Å selge det inn som en kortsiktig eller langsiktig investering, eller som arbeidsplass, eller hva? Det er litt vanskelig å kritisere dokumentet hvis jeg ikke vet helt hva formålet er

I tillegg, ønsker du konstruktiv generell kritikk, eller drepende negativ kritikk? :slight_smile:

2 Likes

Kan godt komme med noen innspill i morgen når det er bedre tid.

Men jeg ville kanskje tatt med litt mer om fremtidsutsikter. Spesielt med tanke på guidelines fra ekspertpanelet.
• operasjon 1 dose
• oppfølging etter 3 mnd, 1 ny dose
• oppfølging etter 6 mnd, 1 ny dose
• oppfølging etter 12 mnd,1 ny dose

Det gir 4 doser på et år, og galopperende vekst.

2 Likes

Roblar.

Det er alt for mye tekst!! Kutt massivt.

Formålet er å selge det inn som en kortsiktig investering. Vi er en børsgruppe som skal være med i nordnets skoleduell, så tidshorisonten blir ikke lenger enn våren 2020. Konstruktiv kritikk foretrekkes.

Et par småting…
Å blande inn kinesiske investorer som nå skal ha kommet på banen pga Cevira er pr nå ønsketenkning, i verste fall løgn.
Du har også blandet Cevira med Cysview på et sted i teksten.

På kort sikt (våren 2020) må det være bedre å fokusere på at selskapet nå vil gå fra røde til blå tall, og overskriftene/ interesse det vil generere.

2 Likes

Hyggelig å bli nevnt i denne sammenheng.
Skal ikke gå for mye inn i selve presentasjonen din, flere andre har kommentert dette.

Men siden dette skal “selges” inn til en konkurranse ville jeg definitivt tatt med et par punkt om selskapets finansielle posisjon.

• Selskapet er gjeldfritt.
  • Selskapet planlegger ingen emisjon, ca. 90 mill i cashbeholdning pr. Q2.

Når det gjelder Cevira avtalen er det en USD 5 mill upfront innbetaling hvor 1/3 allerede er innbetalt, resterende blir innbetalt i løpet av 2 mnd fra Q2 presentasjonsdatoen(du har skrevet USD 6 mill.

Men en bør i slike sammenhenger legge betydelig vekt på selskapets finansielle situasjon, FDA godkjenninger, guidelines, seneste års vekst og trender(fra 2017—>)

Lykke til!

2 Likes

Tre års chartet er veldig spennende. Nytt forsøk på å etablere over peaken fra januar 2017.

7 Likes

Men null handelsinteresse desverre…

Har en følelse av at det er litt “stille før stormen” og håper at den da bryter opp:)

1 Like