Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Har skrevet det før, men gjentar det gjerne.
Edison sitt estimat er 218,0 MNOK i inntekter utenom Cevira for 2019.
Antar vi forsiktige 0% i vekst YOY i Norden, samme partner inntekter fra Ipsen i 2H19 som i 1H19, og API inntekter som siste 6 kvartaler så sier Edison sin analyse at snittinntekt for Q3 og Q4 er på 26,45 MNOK på Cysview US.
Q4 er jo som regel bedre enn Q3, så om Edison sin analyse er det nærmeste markedet forventer så vil jeg si at markedet forventer 24,5 MNOK fra Cysview US i Q3 og 28,5 MNOK i Q4.

Edison sin analyse er forøvrig på 69 kroner per aksje.

5 Likes

Klinikk nummer 131 oppført på Cysview.com nå.

Da venter vi på deg @togtulle

12 Likes

Takk for at du deler Rodjer. Kan være at vi likevel vil få en positiv overraskelse i Q3. Mye som etter mitt syn i alle fall tyder på at Dahl har rett i at PHO er on track.

4 Likes

Alt tyder på det, men ikke alle tror det siden de kaster aksjene sine etter investorer for en femtilapp.
Ubegripelig hvor trangsynte folk er.
Her sitter mange av oss med rimelig lavt snitt og kjøper mens de med en krone eller to i fortjeneste selger i selskapet som virkelig vil levere forbløffende i månedene og årene som kommer.

Dersom det dukker opp en kur mot all kreft imorgen blir selvsagt saken en annen, men det har jeg dessverre ikke tro på.

2 Likes

“Very strong pipeline” indeed :slight_smile:
Lahey Hospital and Medical Center

5 Likes

Takk!

1 Like

and we’re now coming into the part where we’re starting to harvest all that hard work that everyone’s gone through over the last 12 months.

3 Likes

Klinikk nummer 132 oppført på Cysview.com nå.

Hva finner du ut nå @togulle

14 Likes

Jeg har vært skeptisk til Q3. Nå kan det tyde på «big surprise» :smile:

1 Like

@Rodjer, skulle det være @togulle ?

3 Likes

Takk, selvsagt.

@togulle

Blir litt ivrig selv her jeg sitter, det ser unektelig bra ut dette her.

3 Likes
3 Likes

Ser den. Jeg gikk å hentet meg en god flaske Riesling for starten på en god helg med en fin dag på børsen samt en seddelpresse til!

7 Likes

Ja, dette er veldig gøy!

Synes det er mange som legger ned et enormt arbeid her - Takk til alle dere! :clap::clap:

Jeg har tro på at Q3 kommer inn på nærmere 30 millioner, så ingen 50-lapp-salg herfra. :handshake:

5 Likes

Tviler på det gjentar seg, men en skal aldri si aldri.
17. eller 18 desember 2018 ble det oppført 7. eller 8 klinikker på en dag.

2 Likes

Ja, det er en ærlig sak og ingenting er garantert enda, men det hersker liten tvil om at det ser ekstremt lyst ut for øyeblikket.

4 Likes

Ja, det var veldig kjekt!
Det kan godt komme en liknende dag en uke inn i Q4, så vet vi hva som kommer på Q3-presentasjonen… og kan handle på det :wink:

1 Like

Fantastisk avslutning på uken. Skål :champagne:

:top::chart_with_upwards_trend::soon::heavy_dollar_sign::bank::money_mouth_face::moneybag::steam_locomotive:

3 Likes

Montrose Memorial Hospital

9 Likes

Takker så mye, fantastisk at du holder oversikten!