Klinikk nummer 133 oppført på Cysview.
Hvilken kan det være @togulle
Må si jeg begynner å glede meg til Q3 nå
St. Mary’s Medical Center
Dette ser jo meget bra ut, en ting jeg dog er begynt å bli litt redd for er at eksisterende klinikker plutselig blir oppført på siden, slik at det kan komme flere klinikker på Cysview enn det som faktisk er utplassert det kvartalet. Håper selvfølgelig at det ikke er tilfellet.
Alltid sjanse for at en og annen oppføring kan være av en slik art, men tror ikke en skal vektlegge det for mye.
Det har det blitt synset om tidligere også uten at det har vært en realitet. Schneider bruker ikke tid på å få eksisterende kunder på CC, hvertfall ikke nå. NÅ er det nye kunder som gjelder, flest mulig.
Nå er ikke tiden for å jobbe med det kosmetiske sagt på en annen måte.
Det gledelige er også å registrere at ingen av de tre siste på CC er noen av dem vi har funnet artikler om de siste dagene, så tempoet er absolutt intakt.
Q2-19 var det 188 scop i drift. Noen som husker hvor mange klinikker som var listet på
Cysview da ? Stemmer det med 122 klinikker ?
133 pt minus 11
Husk at sykehus og klinikker har en policy de følger rundt dette, og det er nok ikke ofte de endrer policy grunnet et innkjøp av medisin eller utstyr. Muligens en slenger i blandt, men ikke noe jeg tar med i bildet.
Og nå har vi 1/3 av q3 igjen mtp. oppføringer på cysview.com…
7 nye siste uken (inkl. uoppførte) er i mine øyne veldig bra! Aksellererende vekst var det en som visket…
14 oppført på 2 mnd. dette kvartalet… ser for meg at vi lander på godt over 21. for q3.
God helg alle!
Utviklingen den siste tiden, og spesielt de siste dagene, lover meget godt!
Det er mange signaler som nå antyder et nytt temposkifte i utplasseringstakten.
Dersom Schneider også evner å få opp bruksfrekvensen kommer PHO til å smadre guidingen for 2020.
Skal vi være pinlig nøyaktige ser det ut som klinikk nr. 131, Lahey Hospital and Medical Center, er samme klinikk som du linket til 4. april i denne tråden (innlegg nr 913).
Rodjer rapporterer endring i antall, og togulle rapporterer navn… kan det være feil i vekslingen her?
Selv om oppturen ikke skulle bli så stor som vi håper og tror på, og at den eventuelt vil være langsommere enn forventet…hva og hvor stor kan en eventuell nedside være???
Det er mulig jeg har på meg forholdsvis «blå» briller, men jeg sliter virkelig med å se noe særlig risiko eller nedside i aksjen, i alle fall når det gjelder det fundamentale.
Måtte inn å sjekke på fb gruppen, der har jeg publisert en artikkel fra Lahey den 4.april, det ser ut til å stemme.
Da kan gårsdagens oppføring av Lahey skyldes to mulige forklaringer.
Enten har de valgt av uviss årsak å nå la seg oppføre på Cysview eller så har dem nå i tillegg skaffet seg flexi skop og derav valgt å la seg oppføre.
Veldig usikkert. Takk for det.
Veldig vanskelig, eller umulig å holde styr på alt jeg finner og deler og derav koble alt.
Alternativt kan dette være en kjede med flere sykehus under Lahey, det gjelder mange, men har ikke fått sjekket dette.
Som jeg antok har Lahey flere klinikker og uten å gidde sjekke dette mer kan det hende at dem nå har to lokasjoner med BLC.
Men det at det er en lagg mellom tidspunktet en klinikk blir operativ og når de ønsker å oppføres er jo ikke helt umulig
Åpenbart, og det tror jeg vi kan oppleve flere og flere tilfeller av framover når konkurransen om BLC pasientene tilspisses ytterligere.
Nettopp med det aspektet framstår det rart at ikke 100% av klinikkene vil la seg oppføre fra dag 1, men tror det kommer på sikt.
Mulig mitt estimat på 27.5 mill (US) i Q3 blir grundig knust.
Ingenting hadde vært bedre.
Ved 30 mill vil vi få en vekst på 82%
Jepp, jeg så at det tydeligvis er en kjede med flere klinikker. Jeg la bare merke til at både twitterkontoen i linken og oppføringen på cysview.com var lokalisert i Burlington.
Men jeg er enig i at det ikke er viktig, og ikke noe å bruke mye tid på.
Mr.Oncoinvest - som sådan enig i tallene, men husk tillige, at mange af de nyopførte i dette kvartal (men også i kvartalerne lidt før) umiddelbart kun i ringe grad er medvirkende til omsætningen i Q3 2019…
Men langt vigtigere set med fremtidens briller på er, at der vil de i årene der kommer, give deres bidrag til omsætningen
Nei, det har vi sikkert glemt i klinikk euforien.
Legger den inn med lenke til intervjuet.
Tar med et par til som vi sikkert har “misset” her i farten, alt er delt på Photocure Investors tidligere.