Er jo ikke sikkert Ambaw har oppdatert profilen sin da. Han er i alle fall ikke oppført som insider lenger.
Googler man Geoffrey Coy og pharmaceutical så finner jeg i alle fall en fyr som virker å være ekstremt fremoverlent.
Er jo ikke sikkert Ambaw har oppdatert profilen sin da. Han er i alle fall ikke oppført som insider lenger.
Googler man Geoffrey Coy og pharmaceutical så finner jeg i alle fall en fyr som virker å være ekstremt fremoverlent.
Ja, dette virker som et spennende trekk fra DS!
Når jeg leste profilen til personen jeg tipper det må være på LinkedIn så virker det i alle fall på meg som det er rette mann. Virker ekstremt målrettet, resultatorientert og ikke minst, leveringsdyktig .
Den type personer liker vi å ha i ledelsen av PHO. Så får vi se hvor lang tid det tar før han setter merkbare spor etter seg.
Men dette er vel også nok et tegn på at DS tar grep som hvert og ett bidrar til å løfte PHO fremover.
Ja, her ser det ut til at DS har fått en som deler hans evner og visjoner for salg!
https://www.linkedin.com/in/geoffrey-coy-043b0b3
“Strategic commercial leader in the life sciences industry, including sales leadership, marketing, sales operations and market access in the biopharmaceuticals, small molecules, and medical devices industries. An impressive track record for building successful relationships with internal & external business partners and delivering results. Outstanding record of building and developing high-performance specialty and oncology sales teams, and exceeding sales goals in complex and competitive sales environments.”
Hvor ser du oversikten over innsidere? Har du en link?
På forhånd takk
Edit
Takk for deling Rockpus! Noen av oss er ikke medlem på den siden.
Intet mindre enn imponerende beskrivelse det der😃
På siden til DN finnes det info
Dette er jo strålende nyheter, det jeg lurer på hvorfor er dette ikke børsmeldt. Det er heller ikke vist på management oversikten på hjemmesiden til Photocure.
Samme lurer jeg på…
snart tid for events i usa og barcelona . satser på at det kommer noe drypp herifra
Litt på siden:
Teknologi og forskning, også medisinsk, i Kina :
Kanskje derfor NAT falt 8,65% i dag???
Erik Dahl på direkte spørsmål om Bellete har sluttet og Coy overtatt hans rolle:
" Bellete har sluttet og Geoffrey Coy leder nå USA."
Bare å takke bellete for innsatsen, var instrumentell i å skape entusiasme rundt aksjen i fjor
Ser at enkelte over lengre tid har stilt seg kritisk til antall scope som selges PR kvartal, sett opp mot den salgsorganisasjonen PHO nå besitter i USA. At Bellete nå er skiftet ut, kan ha flere grunner, men vi kan ikke utelukke at også DS har vært misfornøyd med volumet disse selgerne har klart å produsere siste året.
I så tilfelle er det nok et tegn på at DS mener alvor og stille krav til sine medarbeidere, og i den grad de ikke leverer opp til det nivå DS forventer, så får det konsekvenser.
Men vi kan ikke utelukke at det kan være andre grunner som ligger bak det faktum at Bellete har sluttet.
Selv må jeg si at jeg ble imponert over Bellete i august 2018 og den presentasjonen han gav. Og i den grad han hadde ambisjoner om å bli CEO og ikke fikk jobben, så kan dette har vært den reelle grunnen til hans avgang.
Nå synes det som om Bellete sin erstatter ikke er noen lettvekter. Akkurat det er betryggende og det er derfor håp om at den akselererende veksten vil fortsette.
Kan muligens være “fallskjermer” og sign-on fees i den forbindelsen som kan forkludre regnskapet noe på Q3 ?
Sett i etterkant tror jeg han skapte i overkant mye entusiasme på q2 ifjor.
Veldig mange som fortsatt trekker fram han når de snakker om hvor fort utplasseringene skulle komme.
Hans tale alene dro kursen mot nye høyder, men jeg stiller meg spørsmålet, glemte han å informere oss om noe meget vesentlig?
Nemlig at et skop utplasseres ikke ved et enkelt knips, det er en møysommelig og langdryg prosess som tar fra 6-20mnd.
Dette ble vi først klar over etter DS sin inntreden, første mann som har sagt noe om dette såvidt jeg har kunne finne ut.
Og det er jo en ganske vesentlig opplysning å ha med seg på denne reisen. Og med denne ikke akkurat uviktige tilleggs opplysningen blir det av mange oppfattet som DS kommer med bortforklaringer etc.
Bellete har sikkert gjort en alright jobb for PHO, men når han forlater selskapet frivillig eller mot sin vilje blir byttet ut finnes det nok gode årsaker til det.
Bellets stilling er vel det viktigste kortet for at DS skal lykkes.
Ikke rart at han foretrekker selv å velge denne posisjonen med en person som han mener er den rette og hvor komunikasjonen og resultatene står opp til DS .s forventninger.
Kanskje disse to kjenner til hverandre både menneskelig og resultatsmessig fra tidligere?
Jeg fikk ihvertfall en god følelse i denne saken. En CEO som handler for å nå resultatene , innertier.
Linken mellom de to er nok helt klart BTG.
Mr Schneider is a U.S. citizen and holds an MBA from Washington University and a Bachelor of Science degree in Business Administration from St. Louis University with a double major in Finance and Marketing. Mr Schneider brings extensive commercial experience from the U.S. healthcare industry, including his previous position as General Manager for Ablynx N.V. in North America. Mr Schneider has also held executive management positions in other pharmaceutical and biotech companies, including BTG International, Somaxon Pharmaceuticals and Sepracor.