Ja, dette er nok et strategisk viktig og forhåpentligvis klokt valg.
Utfra det jeg har lest om han idag har jeg tro på at denne typen passer godt inn i den fasen vi er i nå.
Ny site på cc, nummer 135
Reston Hospital Center
1850 Town Center Pkwy, Reston, VA 20190 https://restonhospital.com/specialties/urology
Det var nr 13 dette kvartalet?
Ja, 13 så langt i q3
Det sykehuset har vært omtalt her tidligere.husker ikke i farten hva det var🤷♂️
Da er vi opp i nødvendig yoy growth. (Med alle forbehold om alt vi ikke vet om dette tallet)
Roger omtalte dette for 13 dager siden, men da var det ikke oppført på Cysview.
Takk, syntes det var noe kjent med den klinikken.
Men ser vel ut som dem har 14 hospital, men det er kanskje det samme
HCA Virginia Health System driver 14 sykehus ja, og Reston er ett av dem. Det kan jo tenkes at noen av de 13 andre kommer inn etterhvert.
Bra at du holder styr på dette, noe hektisk på morgenen med barn på skole etc, så ble litt tynn suppe fra min side dette.
Uansett, så ser q3 fortsatt flott ut!
Jeg jubler for hver ny klinikk, så dette er gode nyheter!
Mener jeg har lest att noen har igangsatt en undersøkelse av den langsiktede økonomiske effekten av BLC med Cysview sammenliknet med WLC. Kan noen som er mere oppdater på PHO bekrefte dette og eventuelt vise hvor jeg finner informasjon om denne saken.
Årsaken til min interesse er helt klart at hvis det blir dokumentert at det over tid er økonomisk fordelagtigt at anvende BLC med Cysview så mener jeg at vi vil befinne os i en situasjon hvor både Medicare og forsikringsselskapene naturligvis vil kreve at blåt lys med Cysview erstattercystoskopi med bare hvidt lys.
I et slikt scenario blir jobben for selgerkorpset i USA unektelig ganske forenklet - da drejer det seg om hvor raskt de kan ekspedere klinikkernes ordrer på nye skop samt gi instruksjon i anvendelsen av disse. Og da blir DS sin målsetting om at BLC skal bli SoC uten tvil “a piece of cake”.
Såvidt jeg kan se er ikke konklusjon(e) offentliggjort ennå.
Bare metodikk osv rundt undersøkelsen.
Ja det var den jeg etterlyste - tusind takk Rodjer.
Ser nå til min store skuffelse at det er en engelsk undersøkelse og ikke amerikansk som jeg håpet.
Da er det nokk mindre sannsynlig att resultatet vil bli tillagt stor betydelse i det amerikanske markedet.
Her er en eldre undersøkelse ivertfall:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/23587507/
Nederst på siden er det også linker til andre undersøkelser fra andre land.
Tror den typen undersøkelser er enda viktigere i Europa der det er større statlige innkjøpere.
Les siste avsnittet, handler om Vicnonac.
Eller tredje siste blir det vist.