Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Tror dette er nummer 6 eller 7 av VA hospitalene

1 Like

Når er denne publisert første gang?

1 Like

Går veien dette. Her kan det plutselig komme en ketchupeffekt av de sjeldne.

The Veterans Health Administration is the largest integrated health care system in the United States, providing care at 1,243 health care facilities , including 170 VA Medical Centers and 1,063 outpatient sites of care of varying complexity (VHA outpatient clinics), serving more than 9 million enrolled Veterans each …

3 Likes

6 av 1200. med forbehold om alle behnadler blærekreft

https://www.va.gov/health/findcare.asp

var meg i forkjøpet…igjen;)

Unlike Medicare, where the federal government pays for care provided by private doctors and hospitals, VA facilities are owned and run by the federal government, and its health care providers are largely, although not exclusively, government employees.

1 Like

Tror den er fra i dag? De referer til en studie fra juni 2019 ivertfall

1 Like

Det gjelder å ha mage til å holde på aksjene, på et eller annet tidspunkt vil det betale seg. Stadig flere klinikker/sykehus i det største markedet innfører den beste undersøkelsen for blærekreft og pasienter søker seg mer og mer dit. Jeg har stor tiltro til arbeidet DS gjør for selskapet.

2 Likes

ESMO i barcelona er igang. forventer noe kos herifra iløpet av helgen

2 Likes

Site 136 er en duplikat ser det ut til. Lagt til første gang 17.12.2018 ser det ut til.
Ser de ligger inne med samme adresse og webside også. Mulig de har kjøpt et flex i tillegg nå, og ble lagt til på nytt ved et uhell.

2 Likes

Alternativt kan det være et annet i den VA gruppen som skulle vært lagt inn, vi får se det an om det korrigeres og eller fjernes.
Men teorien din om flexi kan meget vel stemme.

1 Like

Jeg er ikke helt stø i russisk, men det virker som om noen har tatt seg bryet med å lage en infovideo om turbt med hexvix på Russisk. Ipsen må gjerne selge mer der for min del. https://www.youtube.com/watch?v=pkcD0mTpArM

4 Likes

Det selges vel ikke Hexvix i Russland? :thinking:

Dette er fra q3-15:

In June, Photocure received marketing approvalfor Hexvix from the Ministry of Health in Russia. Photocure is evaluating potential commercial partners in Russia.

1 Like

Interessant. At det er et betydelig marked der borte, er det neppe tvil om. At DS har som mål å utvide PHO sitt globale fotavtrykk, vet vi. Men personlig hadde jeg forventet at USA skulle erobres først. Men det som her graves frem tyder på at det nå skjer no mhp Russland.

1 Like

I slutten av den russiske filmen sies det at det er Ipsen som er selger

1 Like

Lumiblast prototype chemicals will be patented (the first patent has already been submitted), and outlicensed to suitable companiesventuring in the field of PDT , such as Photocure AS, Norway, or other pharma/medicinal companies interested.

3 Likes

Det er det jeg stusser litt over.
Har Schneider fått Ipsen til å gå inn i Russland? :thinking:

Eller er det bare en presentasjonsfilm som ble laget for EAU, og ikke noe mer.

1 Like

Og i tilfelle, hvorfor ikke børsmelde? Det er alt for stille, alt for lenge i dette selskapet.

1 Like

Her har du samme video på engelsk:

2 Likes

https://newsweb.oslobors.no/message/480591

“Oslo, Norway July 1, 2019: Photocure ASA (Photocure, PHO: OSE), today announced
that it has entered into a License Agreement providing Asieris Meditech Co., Ltd
(Asieris) with a world-wide license to develop and commercialize Cevira® for the
treatment of HPV induced cervical precancerous lesions.”

Som en ser av meldingen så får Asieris "a world-wide license to develop and commercialize Cevira® for the
treatment of HPV induced cervical precancerous lesions "

Behandlingen er innen området “HPV induced cervical precancerous lesions”

Ser en imidlertid på Q315 rapporten side 5 så står det “Cevira is a unique, non-invasive photodynamic therapy under development for the treatment of oncogenic human papilloma virus (HPV) infection and pre-cancerous cervical abnormalities”

https://photocure.com/globalassets/investor-relations/quarterly-reports/2015/pho-3q-2015-rep-final.pdf

Er Cevira behandling for 2 stk forskjellige tilstander og har Asieris lisensavtae for begge tilstandene ?
Grunnen til spørsmålet er om der kan dukke opp flere utlisensieringer innen Cevira til andre enn Asieris?

Tror nok der er bare 1 stk sykdomsbehandling innen Cevira og at Asieris har avtale på alt men poster spørsmålet alikevel.

1 Like