Takk for flott innlegg
Og da er vi tilbake til at ditt innlegg er veldig interessant :
Med I praksis rundt 5% markedsandel i 2018, så er vi nå i nysefasen fra 5 til 50% som du snakket om.
Ja blir meget interessant å se om teorien holder, ingenting er 100%. Det som også er tilfelle er at surveillance markedet har PHO nett begynt å penetrere med markedsandel mindre enn 1% kanskje bare 0,1%. Det jeg tror og håper på er at med 5% makeked i TURBT at det vil gi surveillance penetreringen en flying start.
Skal vi sende noe nysepulver til DS?
Hayen,
Takk for et solid innlegg og at du legger ned så mye arbeid i denne casen som du deler med oss andre👍
Kan det komme noe om BLC i Athen nå i ettermiddag?
Vanskelig å si, men lov å håpe.
1545-1715
Instructional Course 09: Management of Non-Muscle Invasive Bladder Cancer (NMIBC) - Are We Doing the Right Thing?
Chair: Makarand Khochikar, India
At the conclusion of this activity, participants will be able to:
- Have a clarity on current strategies in the treatment of NMIBC, the most common yet not appropriately addressed cancer in urologic oncology.
Makarand Khochikar, India1545-1550
Introduction
Makarand Khochikar, India1550-1605
Optimizing the First TURBT - Technique, Do’s and Dont’s
Mark Soloway, United States1605-1620
Are We Over Indulging in Restaging TURBT
Ashish M. Kamat, United States1620-1635
Changing Paradigm in Intravesical Therapy for NMIBC
Badrinath Konety, United States1635-1715
Challenging Cases
https://www.siu-urology.org/congress-2019/scientific-programme
fant denne posteren: UP-023
Blue Light Cystoscopy with Hexaminolevulinate has a High Negative Predictive Value for Ruling Out
Urothelial Malignancies
Amer Amin, Australia.
hørtes ikke så positivt ut. eller var det negativt som egentlig er positivt? [quote=“Rodjer, post:4826, topic:12650, full:true”]
Kan det komme noe om BLC i Athen nå i ettermiddag?
Vanskelig å si, men lov å håpe.
1545-1715
Instructional Course 09: Management of Non-Muscle Invasive Bladder Cancer (NMIBC) - Are We Doing the Right Thing?
Chair: Makarand Khochikar, India
At the conclusion of this activity, participants will be able to:
- Have a clarity on current strategies in the treatment of NMIBC, the most common yet not appropriately addressed cancer in urologic oncology.
Makarand Khochikar, India1545-1550
Introduction
Makarand Khochikar, India1550-1605
Optimizing the First TURBT - Technique, Do’s and Dont’s
Mark Soloway, United States1605-1620
Are We Over Indulging in Restaging TURBT
Ashish M. Kamat, United States1620-1635
Changing Paradigm in Intravesical Therapy for NMIBC
Badrinath Konety, United States1635-1715
Challenging Cases
https://www.siu-urology.org/congress-2019/scientific-programme
[/quote]
fant ut av det
Sbanken øker belåningsgraden på PhotoCure (og PCIB) fra 50% til 70%.
Fra og med i morgen.
Dette vil gi mange aksjonærer større ledig kreditt, som mange trolig vil benytte til å øke eksponeringen.
Forvent oppgang i aksjekursen den neste uken.
Flott link tekdude.
2 av de på listen er jo tungt inne på fagfeltet BLC og var medforfattere på consensus artikkelen fra AUA. Tipper det ligger litt BLC i luften her.
Ser også på:
UP-053
Experience with Photo Dynamic Diagnostics Using Flexible Cystoscope and Bladder Tumor Destruction with Diodelaser in Local Anesthesia in Outpatient Clinic
Recep Ozeke, Norway
«Recep Øzeke er overlege ved avdeling for urologi ved Oslo universitetssykehus (Aker). Metodens norske betegnelse er fluorescens-cystoskopi, populært kalt ”blålys cystoskopi”. link til artikkel fra 2018: https://oslo-universitetssykehus.no/nyhet/forbedret-metode-reduserer-lidelse-liggedogn-og-kostnader
Jeg vil gjerne mane mine medaksjonærer til edruelighet og forsiktighet.
Økt belåning i en aksje medfører gjerne også høyere volatilitet, og de er etter min mening sterkt uønsket.
Ikke lån mer enn du kan håndtere, og ikke gå for nærme stupet. Det er jo ikke nødvendig å belåne så mye som mulig og å «sprenge» alle kredittmuligheter.
Ha god margin, så svingninger ikke påvirker porteføljen din allverden.
Støtter deg fullt ut i det!
Jeg bruker en god porsjon giring i Pho nå må jeg innrømme, så det har blitt noen få ganger jeg måtte inn med litt ekstra penger
“We are proud that Hexvix® / Cysview® is included in studies intending to enhance Bladder Cancer treatment for patients around the world, focusing both on reducing the patient burden and the health care resources and costs. At Photocure we strongly believe that the use of Hexvix / Cysview with flexible cystoscopes in the surveillance and treatment of patients in the outpatient/office setting will give a large number of patients access to better management of their disease”, says Dan Schneider, President and CEO of Photocure.
De kombinerer altså Hexvix/Cysview med laser for å fjerne svulster? En ny prosedyre?
Det ser sånn ut ja. Spennende !
Kjekt med kurs oppgang, desverre er eg selv ikke ferdig handlet. Men springer ikke etter, da får det holde til etter Q.
Er det ikkje fra denne?