Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

DET hadde vært noe!

2 Likes

Haha, jo, men det det er jo rimelig nær sannheten da.

Du vil ikke tro hvor mange ganger jeg har forsøkt å få DNM til å dekke PHO.
Ser ingen annen grunn enn skissert siden dem ikke ønsker å gjøre det. Mulig de tar tak i PHO når den passerer mcap 2mrd.

1 Like

Forklaring på dingding, haha

Eneste som stimulerer dekning er emisjonshonorar og kurtasje. PHO har ikke noen av delene.

7 Likes

Det som er bra for NANO er bra for PHO, fordi indeksen finner fotfeste.

Ha litt “abundance mentality” istedet for å surmule over at det er de andre aksjene som går en spesifikk dag.

5 Likes

15:15 - 15:45: Daniel Schneider, CEO Photocure:
> "Kan det norske selskapet bli monopolist globalt på diagnostikk og behandling av blærekreft?"

Hvem andre skulle være aktuelle?

2 Likes

Eller gjør som meg, kjøp deg inn og bli med på festen. Ingen inviterer deg, men du blir heller ikke kastet ut om du går inn ubuden. Festen blir den samme for meg som dem som er godt “husvarme” etter år som NANO aksjonær.
Om jeg blir værede? Neppe, men litt gratis kronasje takker jeg ikke nei til i disse førjulstider.

Forøvrig merket jeg meg overskriften som DS skal fylle opp innholdet under. Det kan bli heftige saker. Men når man har det besteå tilby pasienter, så er det vel ikke overraskende PHO får en slik posisjon litt frem i tid? ;-))

1 Like

Enig i at det uansett er bra for sektoren, mulig jeg overvurderer, men føler meg ganske sikker på rent visuelt at omsetningen totalt sett i sektoren gjennomgående har vært høyere siste måneden enn tidligere?

1 Like

http://www.asieris.cn/index.php/content/176

Fra asieris hjemmeside om cevira.

5 Likes

Flott info.
It is hoped that this breakthrough non-surgical treatment for cervical precancerous lesions, which preserves cervical function, will be launched as soon as possible and bring good news to female patients.

2 Likes

Høres ut til at første sjekken mot china KOLs gikk bra.

Når trur vi fase3 starter?
Er H1 2020 for tilig?

1 Like

http://www.asieris.cn/index.php/about/en_pipeline

I følge pipeline på selskapets hjemmeside så er fase 3 allerede startet.

(spøk ,hehe)

Mulig jeg husker feil, men dette mener jeg at vi har diskutert endel tidligere her, rundt slutten av august?
Meldingen er fra 16.8.
Men for all del, den er absolutt fortsatt høy aktuell​:grinning::+1:

1 Like
6 Likes

Vi klager i vel alle biotek-selskapene på ob at verdiene ikke kommer frem men er dette forholdet utelukkende negativt?
Spiller utålmodigheten oss alle et puss , særlig de ferdige investerte?
Jeg vil heller være investert i en lav-kurs-periode med mulighet for stor verdiøkning når bioteksektoren endrer popularitet enn å være ferdig investert i en populær-biotek-periode med høye inngangsverdier og dertil stor fallhøyde.

Se bare på cevira sin utlisensiering som du får gratis ved kjøp av PHO.
Makalaus sjanse.

DS sier om avtalen i Q219 …FANTASTIC DEAL…(to ganger)

Hvordan i alla dager kan det være mulig at cevira er tilnærmet verdiløs? :upside_down_face:

Men duogdu for en gave til de som kjøper.

4 Likes

Det må vel nesten være Cysview/Hexvix som er use case her?

Og det vil i seg selv bety at det nå er så betydelig traction rundt Cysview at det former seg et økonomisk økosystem rundt det. Da får du flere stakeholdere som har interesse av at Cysview lykkes, og raketten går over til neste trinn.

2 Likes

Jeg var noe usikker umiddelbart og forhørte meg i en liten gruppe jeg er medlem av og de mente også at dette ikke kunne være relatert til annet enn BLC.

«Kan PHO bli monopolist globalt på diagnostikk og behandling ?"

Dette er headlinen på programmet når PhotoCure og Dan Schneider skal delta på Radforsk sin jubileums-podcast, nr. 100.

Som det som oftest er, så er det lov å tenke selv, men tror man virkelig at Radforsk ville invitert til dette og selskapet stilt op, dersom man ikke tror at dette både er realistisk og sannsynlig?

Ingen vil vel være tjent med å legge listen så høyt at man er garantert å rive?

4 Likes

Det ville jo være tidenes magaplask å komme fra en skuffende Q3 og så skulle sitte i en debatt med en sånn heading.

3 Likes

TP up to NOK 69 (64 previously) on weak NOK and Buy reiterated

We have updated our model and included the new significantly higher USDNOK and EURNOK rates. This led to our TP being up from NOK 64/sh to NOK 69/sh and we keep our Buy recommendation. Photocure is on a very strong growth path in the US with launch-like growth rates, which should lead to positive profit and cash flow figures in not too distant future (probably even starting with 2H19). Cevira adds to near-term cash flows and the long-term potential success would add significant further value to the case. Therefore, we stay positive on the stock ahead of 3Q figures.

Norne

14 Likes