Det er guidingen for 2021 og utover han snakket om
Vi får se hva skjer når 1Q 2020 presenteres, alltid har vært en fordel å ha lavere forventninger i PHO.
Hvorfor skal vi ha lave forventninger?
Hva som skjedde for 2-10 år siden speiler ikke dagens situasjon og det kan være en ide å forstå nettopp det.
https://www.helsebiblioteket.no/retningslinjer/blærekreft/forord?hideme=true
https://www.helsebiblioteket.no/retningslinjer/blærekreft/initial-behandling-og-behandling-av-nmibc
Noen som vet situasjonen for PHO’s BLC-teknologi i norge?
Er den landsdekkende og brukes den hele tiden?
Dersom som jeg mistenker sitiuasjonen ikke er 100% så burde forholdet vært tipset inn inn til media og debatert på tv , offentlig.
Mennesker dør jo unødvendig dersom blålysteknologien ikke brukes.
Kan det bli mere alvorlig?
So WhatsApp? Ledelsen har nettopp stått på Q3 presentasjonen og opprettholdt guidingen for 2020. Tror du ikke de har litt bedre innsikt i tingenes tilstand enn det du har?
Blue Light patient number 1 in the US about a year ago…
“Dr. McMichael told his doctors at UT Southwestern Medical Center that he wanted his quarterly bladder exams to be done with a blue-light scope, which is better at illuminating cancer than a traditional white-light scope”.
Topp 20 øker. Over 43 igjen👏
Skal ikke ødelegge, det ser tilsynelatende slik ut, men årsaken tror jeg at det nå er 2 stk som deler 20.plassen.
Altså 21 aksjonærer på Topp 20.
Det er helt opplagt at PhotoCure har et sterkt ønske om å inngå partneravtaler og samarbeid.
Dan Schneider avslørte også i forrige uke at det både er og har vært konkrete samtaler om dette, og at man har pågående diskusjoner og drøftinger med potensielle partnere.
Er det grunn til bekymring når vi etter snart halvgått Q4 har 5 oppføringer på Cysview.com?
Det er 18 dager siden vi jublet over tre nye oppføringer. Etter det har det vært stille.
Jeg får ikke dette til å passe helt med den enorme veksten vi trenger om guiding for 2020 skal nås?
Ingen grunn til å bekymre deg før du har fått julepresangene, og de får du ikke før juleaftenen
Nå kjøres det for “fulle mugger”
https://photocure.com/careers/vacancies-united-states/
Og dette er nok et av punktene i strategiplanen som styret ble forelagt for et par ukers tid siden.
Jeg mener at Medical Science Liaison og Manager, Sales Operations er nye stillinger nå. De andre har vært utlyst noen uker.
Tror du skal ta det helt med ro rockpus.
Antar du merket deg at i q3 var det 14 oppføringer mens det faktisk endte på 23.
Det er nok noe vi må bli vant til framover, flere og flere flexiskop anskaffet av allerede Cysview kunder.
Det reelle tallet på skop kan idag være 12, helt umulig å si, men han holdt fram med sin pipeline og at utplasseringen ville fortsette som nå(q3) og det er ingen grunn til å betvile basert på 23 i q3.
Når vi drar inn Kaiser kan du bare glemme de pusletallene der Rodjer
Her snakker vi mange, mange sykehus, og uhorvelig mange poliklinikker.
Hehe,
Ja, jeg er fullt klar over det, men tør ikke ta av før jeg ser første kjede på listen:grinning:
Godt tegn at de ansetter flere kun etter behov.ble vel sagt noe om dette på q2
Dahl holder knallhard på pengesekken. Så noen stor økning i Opex vil vi nok ikke se.
Holder vi oss under 50 også i Q4, så er det kjempebra.