Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Hvis du bytter ut ‘soc’ med ‘grade a’, så stemmer det du skriver ganske godt.
Selskapet har et mål om at cysview/blc blir SOC, og jobber systematisk for at det blir en realitet.

3 Likes

Godt noen er våkne og kan arrestere direkte gale opplysninger. Her er det viktig at man ikke blander kortene og lager lapskaus av noe som mer og mer fremstår som en lekker indrefilet. Prisforskjellen er som vi vet, rimelig stor…

7 Likes

We had people from the Photocure® Department come, we had people from the KARL STORZ company come to help them with training for the physicians and the nursing staff and then we had to make sure that our instruments and our equipment was allocated to the right places and all that was a logistical thing.

9 Likes

Ristes godt her nå, skal vi opp senere :slight_smile:

Inne igjen,og låses i skuffen i et par år til.

1 Like

Analysen til Norne er neppe mer enn grov synsing, og det begrensede kursfallet viser at de bør oppjustere kursmålet med noen tikroninger.

2 Likes

9x-tallet gikk vel fort unna i går, nå er den nede og bygger fundament. :slight_smile: dette har vi sett hele veien opp. Det er noe av det jeg virkelig liker med denne oppgangen.

4 Likes

Denne var fin. Den gir god innsikt i prosessen rundt implementering fra “gulvet”. For meg/oss
gir den en bedre forståelse av hvorfor det tar tid å få skop i drift og gang på frekvensen.

Hun nevner også skeptiske leger. Jeg tenker at eksisterende dokumentasjon og empiri bør være mer enn nok til å overbevise de fleste, men mennesker er ofte lite endringsvillige. Dette løser seg nok av seg selv når det blir allment kjent at å ikke tilby BLC er uakseptabelt.

Veldig bra å lese at de er godt fornøyd med oppfølging og støtte fra Photocure underveis. Det tolker jeg dithen at PC har bra folk på plass og at de skjønner kundepleie. Ikke bare “hit&run” selgere, som det kan være fristende å satse på når rask vekst er i fokus.

Anbefaler å lese hele avskriften.

2 Likes

Her tror jeg du er inne på noe meget viktig, har ikke belegg for å mene det, men utelukker ikke at dette kan være hvertfall en av årsakene til at DS har endret ledelse i USA.
Fristende å utplassere i størst mulig tempo, men PHO skal leve av bruken.

Skjønner hva du tenker, men slik jeg tolker rapporten ble dette utført i 2H i 2017, så vi får håpe DS ikke har byttet ut folkene som gjorde denne kunden fornøyd :slight_smile:

FYI, Det prates endel om Photocure i Radium #104.

Kristan Berg, teknologiens far har troen på at Cysview også kan være terapautisk og ville stilt spørsmål om man som pasient ikke ble tilbudt denne diagnostikken.

2 Likes

Dette har vel DS kommentert, ref. selgere i hunter/farmer roller der huntere er ute og jakter nye kunder og farmere pleier de eksisterende. Det er vel ikke en ukjent måte å organisere B2B sales.

1 Like

Godt poeng og enig, men likevel tror jeg dette kan ha sammenheng med at bruksfrekvensen ikke er høyere.
men det er det satt inn betydelig mer ressurser på.

1 Like

Q4 blir VELDIG spennende i så henseende. I tillegg til at finanspressen endelig kan skrive om ikke-røde tall :wink:

1 Like

Kristian Berg brukte vel ordet «vaksinerende effekt» om hva som skjedde når tumorene i blæra ble belyst. Mao, mindre tilbakefall skyldes trolig ikke bare at man finner flere tumorer med BLC, men også at immunologiske prosesser trigges.

Satt plutselig med åpen munn og måpa litt når jeg satt på T-banen og hørte frasen «vaksinerende effekt» på Radium Podcast i går.

14 Likes

Røk på stop loss i morgentimene til kurs 93, fikk kalde føtter og klorte meg inn igjen med et større antall aksjer til kurs 94.70, håper og tror det vil vise seg å være en god avgjørelse :slight_smile:

2 Likes

I volatile aksjer kan det være en fordel å droppe stop loss oppsett (om man har mulighet til å følge med litt ekstra - er man på arbeid der man ikke kan sjekke innom, er det kanskje en annen sak) - eller om man har mulighet til å sette opp pushvarsel istedenfor stop loss?

2 Likes

Måtte jo komme et slikt fall. Blir spennende å se hvor langt ned den skal.

1 Like

No kjenner eg ikkje til din investeringsplanen men høres ikkje heilt bra ut med å kjøpe tilbake med eingang etter stop loss. Høres ut som overtrading og spesielt når eg ser ord som kalde føtter, håper, tro.

3 Likes

Tror dagens bunn er satt og ser ikke bort fra at vi ser den over 100 når amerikanerne våkner på ettermiddagen

1 Like