Det er klart, bare se på grafen til medistim, syns den kan være et godt eksempel på hva som kommer til å skje med photocure.
Endelig får biotek mer oppmerksomhet! Oslo Cancer Cluster har virkelig begynt å gi avkastning📈
En fersk aksjonærliste for PHO er tilgjengelig. Trykk her for å se den. Krever Insider-medlemskap)
Norske fond reduserer (pga vekting?) mens utlendingene kjøper, et godt tegn etter min mening.
(jeg er ikke innsider på TI men har denne infoen fra annet hold)
Meget positivt!
Eigil Stray Spetalen (Kristianro AS) har ikke solgt ser jeg, men øket fra 100.000 aksjer til 120.000 aksjer. Ellers er det J.P Morgen og The bank of New York Mellon SA som kjøper stort, mens Fondsfinans selger.
Hva ligger JPM og Bank of NY på nå?
Drøyt 440 K tilsammen
Ristes det hardt i treet nå? Flere ganger i løpet av de siste ukene nå der det fra kl 0900 går hardt ned for så å komme seg i pluss igjen…
Ser ut som det skjer en nedvekting i PHO og oppvekting i PCIB.
Ja. Litt av hvert på gang i Pcib.
Det er nå smånissene begynner å brenne seg, og skal prøve å hoppe imellom aksjer
80kr er et greit sted å ta en god hvilepause før vi prøver oss på 100 igjen tenker jeg
Da fikk man mulighet til å komme seg litt inn i PHO også. Et fall på 10% i dag bør vel være hentet inn i løpet av dager…
I en oppgang er det lett å irritere seg over at man ikke lastet mer på lavere nivåer. Den irritasjonen har jeg tenkt til å unngå når neste oppgang kommer og handler derfor mer jo lenger ned den korrigerer.
For 5 dager siden, da kursen startet rundt 85, skrev e24s kommentator «Hvis du tror på Photocures prognoser, er det bare å laste opp». Det fundamentale har ikke endre seg siden det, ledelsen har bekreftet prognosene sine for amerikanske investorer, og jeg fortsetter å øke snittet mitt.
Selv om Norne bremset ferden videre, har jeg lyst til å enda en gang trekke fram det eneste interessante i Nornes analyse, nemlig erkjennelsen av at den amerikanske ekspansjonen er på vei.
Det du nevner der er samme tankegang som jeg fulgte forrige gang PHO stupte nedover mot en støtte den nylig hadde brutt opp gjennom.
Dengang handlet jeg jevnt og trutt på vei nedover mot 32-33, siste kjøpet var på 33,2 27.11 i fjor. . Tilsvarende nivå i dag er 64-65
Så jeg har begynt å ta inn igjen den nedvektingen jeg gjorde i pho nå mens den var over trendutviklingen jeg hadde tegnet inn.
Har handlet aksjer i dag jeg også
Økt i dag jeg og:) Bør være bra inngangspunkt og for nye aksjonærer.
Vurderer også å kjøpe mer på disse nivåene, men hva er billig? Er vi nede på 70 tallet igjen er ikke nåværende nivå billig lenger. Men håper å tror vi ikke skal så langt ned.