Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Ja , jeg har fått med meg den setningen at begge lystyper skal brukes men hvorledes foregår det i praksis?
Lyser en opp inne i blæren med blått og hvit lys samtidig (to lyskilder på samtidig en bestemt tid) eller lyser en opp området med hvitt lys alene en tid og slukker dette av og tenner det blåe lyset?

fasinerende dersom en lyser med begge lyskildene samtidig (og tabellen i videoen viser jo dramatiske økninger ved kombinasjon)

Trodde i min enfoldighet at dette ville være interessant men kua o trudde og det rett oppi :smile:

En alternerer mellom dem med en bryter

1 Like

Hvordan forklarer du da det store tillegget i detekterings-effekt når både hvittlys og blåttlys begge har mye lavere verdier enn kombinasjonen.
Lyser du bare med en om gangen så forstår jeg ikke bæret hvorledes du oppnår en slik stor kombinasjonseffekt

eller kanskje du bruker hvitt lys alene og deretter kombi av hvitt og blått?

Interessant video uansett

Følger rimelig mye med på Twitter og venter egentlig på at det snart skal publiseres et intervju med Ashish M. Kamat. Det er lovet et intervju ifbm. EAU i Barcelona i helgen og det vil såvidt jeg kunne bedømme også omhandle BLC.
Kamat er som kjent en av de mest framtredende urologer hvertfall i USA og kanskje i verden og er en forkjemper for BLC teknologien. Det som han kommer med lyttes det til.

4 Likes
5 Likes

UFO: mener at de alltid starter med WL. Så switcher de over til BL for å finne kreften som WL ikke finner, spesielt mindre og farligere kreft. De switcher så tilbake til WL for å fjerne kreften de fant med BL ( mener de kun fjerner kreften under WL). Så går de frem og tilbake til de ikke finner mer kreft. BL sikrer at de finner kreften som WL ikke oppdager. Gjensidig avhengighet men BL som gir resultatene spesielt på den minste og farligste kreften. Det er slik jeg har forstått dette, så får andre korrigere om jeg tar feil.

4 Likes

Kjære snille vakre gode biotechguder, kan vi nå være så snill å få et fett innsidekjøp i Photocure igjen nå som de har fått ut alle nyhetene de skal?

3 Likes

Photocure er igjen dagens kjøpskandidat hos Nordnet (Investtech):

Dagens Aksjer

Kjøpskandidat
Photocure ASA ligger i en stigende trendkanal på mellomlang sikt. Dette signaliserer økende optimisme blant investorene og indikerer videre kursoppgang. Aksjen har brutt et motstandsnivå på kort sikt og gitt kjøpssignal fra kortsiktig trading range. Aksjen har støtte ved cirka 33.00 kroner og motstand ved cirka 53.00 kroner. RSI-kurven viser en fallende trend, noe som er et tidlig signal om mulig vending ned også i kursen. Aksjen anses samlet sett teknisk positiv på mellomlang sikt.

2 Likes

Mye bedre volum på starten i dag, allerede over en halv million nok omsatt.

2 Likes

Flott den nye hjemmesiden til Cysview!

https://www.cysview.com/

4 Likes

Liker utviklingen hva omsetning og kurs angår. Er det nå vi begynner å se resultatet av FB gruppens jobb med å få Schneider til å arrangere en Q&A session, bli mer aktiv på Twitter, rett og slett få investorers oppmerksomhet på en helt ny måte?
En skal ikke glemme gårsdagens børsmelding, men den inneholdt lite nytt for oss som har fulgt selskapet over lang tid, men det at selskapet valgte å melde det var meget positivt. I tillegg har vi MW som sitter short til oppover ørene og jeg sliter med å skjønne hvordan dem skal komme seg ut av dette på en rasjonell måte nå. Alt er nå kjent fra selskapets side hva angår drift, resultater og vekst framover så nedsiden nå er ytterst minimal slik jeg vurderer det. Kan egentlig ikke komme på annet enn markedskrakk som kan sende aksjen ned ytterligere, eller at en ny og betydelig short settes i tilleg til den som allerede er der.
Så for min del sitter jeg og nyter dagen sålangt og registerer at det kan late til at panikkselgerne er borte hvertfall inntil videre og oppgangen kan fortsette. Teknisk ser det også meget bra ut ifølge Investech.

2 Likes

En ny pump og dump på vei?

Skal vel ikke så mye kapital til å styre utviklingen på PHO ?

Så når skal en selge og kjøpe denne gangen?

Kjøpe var i forgje uke, no skal en vel time salget.

Har liten tro på at dette er en klassisk pump&dump, altfor rolig og kontrollert til å være det slik jeg vurderer det.
At den ble trukket ned endel på slutten igår tolker jeg som at noen ikke var ferdighandlet og skulle ha mer idag.

1 Like

Spenningen fremover nå er vel utplassering av flexscope.
Vil oppdateringene fremover skille mellom flexiscope og den andre typen?

Der har vel vært full stopp i utplasseringen av flexscope pga problemene de hadde.
En kan jo ikke plasere ut utstyr med feil.

Etter som tiden går så føles det rett å være langsiktig i denne.
Når det begynner å røre på seg så tørker salgsiden raskt inn.

Lykke til

2 Likes

vel, eg tar ut litt nå.

Teknisk er det vel kjøpssignaler i anmarsj, ser da mot kurs over glidende snitt, samt MACD som krysser. RSI er bare på 50, og har brukt å gå høyere før det snur. Volum er ikke fantastisk dog.
Kursen er vel strengt talt også relativt lav mot historikk, og god publisitet som er bydd på av selskapet med Schneider sitt besøk til nordnet. Klarer ikke forsvare å gå ut for trade per nå.

1 Like

Da ser det ut som om deres TA spådommer fortsatt holder vann for ting tyder vel på at turen mot kr48 fortsetter i dag. Er det riktig at 48 synes å være et motstandsnivå?

2 Likes

Du som vil inn igjen?


Lite volum til å trade med slike poster, mener det var noe slikt på salgssiden i går.

@Londonmannen 43-45 område har vistnok noe volum historisk, og det er hvor flere glidende snitt ligger(~43,3 200 dagers og ~44,3 50 dagers). Så forventer at det kreves litt volum å gå gjennom de. Fare for dødskryss innen 2 ukers periode, men bryter den opp, noe den synes å gjøre kan det muligens avskrives. 43 til 46 var område PHO beveget seg i primært i januar og halve februar. Tenker vi er på tur den veien om oppgangen vi er inne i får fortsette. Nå påvirker USA/Kina samt renteavgjørelser om dagen de kortsiktige bevegelsene. Er spent på temperaturen mot Q1, forsiktig optimisme er hva jeg tenker.

3 Likes