Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Formateringen tilsier bare at det er en kommentar i koden, det er altså bare et rent tekstfelt der informasjonen kan komme fra hvor som helst. Kan like gjerne være oppdatert kode av utvikleren som brukes som referanse til sist endring under utviklingen av koden på den aktuelle siden. Ser i dette tilfellet ut som det er en publiseringsløsning som oppdaterer datoen for når det sist var gjort endringer på siden, men dette kan altså være hva som helst fra farger til formuleringer som er endret. Antall klinikker er fortsatt 100 så vidt jeg kan se (starter på 0)

image

2 Likes

Dessverre tror jeg du kan ha mye rett i det utsagnet. :wink:

1 Like

Kom over denne, tror ikke den er nevnt her tidligere. Fin innsalgsartikkel :slight_smile:

https://finance.yahoo.com/news/photocure-asa-ob-pho-could-114218601.html

(I’ve been keeping an eye on PhotoCure ASA because I’m attracted to its fundamentals. Looking at the company as a whole, as a potential stock investment, I believe PHO has a lot to offer. Basically, it is a company with strong financial health as well as a buoyant future outlook…)

Ikke for å være en dick, men det der er vel bare en maskinlaget artikkel?

Godt mulig,det var noe som slo meg også etterhvert som jeg fant igjen de samme argumentene i analysen. Er det bare for å få folk inn i simplywallstreet tro… Måtte søke opp artikkelforfatteren, fant flere artikler og en kort CV. Det så iallefall ut som en faktisk person, men det kan jo selfølgelig også være oppdiktet alt ihop :slight_smile: Uansett er jo budskapet god lesning for den som ikke kjenner til selskapet.

Maskinlaget? Er vel blitt mer og mer av det etter den industrielle revolusjo:joy::rofl:nen.

Cysview.com ligger det en informasjonsvideo om Cysview-refusjon. Vet ikke om det har blitt postet før.

Lenke

1 Like

Fin artikkel fra i går om engasjert borger i Canada som kjemper for at hans lokale sykehus skal anskaffe blålys med Cysview.

“It matters because the recurrence rate for cancer on the lining of the bladder is almost 80 per cent within five years,” Huang said, adding that he personally wonders whether the recurrence rate for the disease is really that high, “or was the cancer missed because the surgeon couldn’t see it with the current technology? That’s just my question as a layperson.”

7 Likes

image

4 Likes

02 +10000
08 +7659
09 +26244
13 +inn
18 +693

Feil i nr 13, bare navn bytte fra Rul As

3 Likes

Virkelig lavmål på hegnar nå. Imponerende hvor mange som skal redde oss investorer fra en dårlig aksje.

3 Likes

ja, eg slettet min 16 år gamle Tåka bruker nå på hegnar. Så da blir det kun her og Stocktalk fremover.

og xtrainvestor.

3 Likes

Det er helt krise på HO nå, jeg vet ikke om det er idioti eller trolling men jeg greier ikke å lese de trådene lenger, kjenner at jeg blir irritert.

Det er lenge siden jeg orket å bidra med noe der selv. Men måtte flire litt når den største baisseren hausser ELE :slight_smile:

Pho-trådene på HO har blitt verdiløse den siste tiden. Selv slettet jeg min bruker på HO for noen uker tilbake, og har ikke angret ett sekund.

En helt annen ting. Lenge siden det har vært endring i shorten nå.

Lurer på om de forsøker seg på et siste stunt for å presse kursen ned, eller om de fortsetter inndekning fra dagens nivåer. Det å holde på en slik posisjon spiser vel gjerne litt av gevinsten måned for måned?

Mulig de prøver å presse.

Håper selv Pcib løsner skikkelig, så kan eg ta litt tilbake av beholdningen eg hadde ved q3-18.

M.W. går bredt ut når de shorter. Om de taper litt i Pho spiller liten rolle. De har nok tjent grovt på børskorreksjonen ellers.
Men for vår del kan vi jo håpe på en knapphet i markedet når de skal dekkes inn.
Ser ikke helt hvordan de skal dekkes inn på dagens volum. Så mulighetene for en slags skvis er er vel til stedet.
Selv fokuserer jeg mest på å kjøpe billige aksjer. Det får man fremdeles gjort i Pho og Pcib blandt annet.

1 Like

Det kan vel se ut som oppgangen de siste dagene ikke har vært tilfeldige. Så spørs det om vi nå skal innta 50-tallet igjen om ikke mange dagene. Må innrømme at jeg foretrekker blå dager ;-))

rå avsluttning, slikt liker vi:)

2 Likes