Ny dag, ny uke, ny måned og nytt kvartal. Dagen da selgerne forduftet? I alle fulla fall så er det i dag bemerkelsesverdig lite selgere på banen. Man kan jo håpe at dem som sitter lastet med PHO aksjer etterhvert har skjønt hvilket gullkantet papir det er man sitter med. Og da burde man også skjønne at å selge sine PHO aksjer på disse latterlig lave nivåene det er nærmeste man kommer en “mor Teresa” holdning i aksjemarkedet.
Man må ike være videre møbelert i toppetasjen for å skjønne hva som er i ferd med å skje med lille Photocure i det gigantsiemk amerikanske bio-markedet. Og uansett hva man måtte mene og tro, så vil det fundamentale i selskapet gi seg utslag i aksjekursen før eller senewre. I tilfellet PHO så tror jeg det vil skje før.
Fore meg så føles det som om enkelte desperat holder igjen for å hindre at demningen brister. Men det blir tyngre og tyngre dess flere og flere sykehus/klinikker som går til anskaffelse av BLC teknologien. pørreundersøkelser viser jo helt tydelig hva pasientene som dessverre har fått påvist blærekreft ønsker. Når et nærmeste samlet urologimiljø lovpriser BLC teknologien, så burde det ikke være så forbasket vanskelig, selv for trauste Ola Dunk å skjønne at PHO nå er i ferd med få sitt gjennombrudd i USA.
Jeg sier bare lykke til og bruk rikdommen dere PHO aksjoærer er i ferd med å få, fornuftig!