Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Kan leverandøren av utstyr hjelpe med noen tall?

1 Like
4 Likes

Noen som vet når showet starter,norsk tid?

1 Like

Mener at det er 17:25 norsk tid

May 3, 2019 (FRIDAY)

  • 10:25 AM to 11:40 AM: Blue Light Cystoscopy for the diagnosis of Bladder Cancer by Dr. Badrinth Konety from University of Minnesota (Minneapolis, MN), MCP S105
  • 4:45PM – 5:45 PM: Surgical Techniques: Tips & Tricks: Oncology Dr. Lotan, UTSW, (Dallas Tx) will present BLC with Cysview Flexible during the session W375e

Men er litt usikker da dette står på AUA 19 sine egne offisielle sider:

Blue Light Cystoscopy for Diagnosis of Bladder Cancer

Friday, May 3

11:25 AM - 11:40 AM

Location: MCP: S105

Speaker(s)


Badrinath Konety, MD,MBA

2 Likes

Snart kan dei vel øke prisen på Cysview . Det hadde sett fyr på kursen

3 Likes

PHO falt tilbake på relativt lavt volum. Tar sats for nye hopp kommende uke.
God helg!

1 Like

Kommende uke har de også vist seg frem i løpet av helgens messe.
Kan komme fine utslag, og nye investorer.

1 Like

Christian
Her synes du å sause sammen PHO og PCIB. Jeg var en tur innom PCIB fra Jan 18 og til utpå våren 18, men jeg solgte meg ut av PCIB på forsommeren 2018 og plasserte deler av pengene i PHO. I retrospektiv viste det seg å være et klokt valg. Men da PCIB trynet høsten 2018 begynte det å bli interessant å investere igjen. Så da reduserte jeg noe i PHO og kjøpte meg opp i PCIB. I dag sitter jeg meg god gevinst i begge selskaper, og mer skal det bli.

Ja, jeg anser oppgangen i PHO kun som starten på en oppgang som vil bli betydelig i årene som kommer. Den vil ikke skje langs en rett linje, men stigningen vil bli særdeles hyggelig.

Etter gårsdagens PCIB melding føler jeg meg også rimelig sikker på at PCIB vil bli meget god. PR nå sitter jeg med ca 30% i PCIB og 70 % i PHO, eller etter dagens opptur er den snarere 32% og 68%.

Enig i de som fremholder at du ikje skal bruke meg som mal for dine investeringer, men lese deg opp selv og gjøre dine egne valg. Som bergenser blir jeg nok alt for begeistret over egne investeringer. Men det som er rett for meg, min økonomi og min familie er nødvendigvis ikke rett for andre sin økonomiske situasjon og familie. Hver enkelt må gjøre sine egne valg ut fra efen situasjon og egen økonomi. Men det regner jeg med at voksne folk selv skjønner.

3 Likes

noen som har helst innkallingen til ordinær generalforsamling? på nest siste side står det noe om Company goals are mainly financial and related to growth and profitability, as are individual goals designed for the spesific position. for 2019, company goals are 85 % related to revenue growth and EBITDA and 15 % related to specific strategic initiatives? noen som kan utdype hva siste 15 % relatert til strategic initiatives er?

2 Likes

ser også at Einarsson er innstilt som medlem av valgkomiteen

1 Like

Kan man forvente nyheter fra AUA seminaret? Det skulle vel komme noe angående den nordiske studien?

1 Like

Denne er kjekk fra AUA.

6 Likes

Hadde vært enda kjekkere med kun strong recommendation .

Den var ganske fin med at den viser at det forsatt er viktig å få solgt meir Rigid scope.

Ikke glem studien som viser forskjellen i sannsynlighet for å overleve etter 5 år dersom man bruker BLC teknologi eller WLC. Dette vil ganske sikkert spille en rolle for hvilke teknologi som blir brukt. Enda bedre blir det når BLC har inntatt tronen som gullstandard.

2 Likes

det som @Rodjer har linket til av artikler viser at PHO blir mer sannsynlig SoC…

3 Likes

±10 dager i forbindelse med Q-presentasjon. Den røde streken står på close dagen før.

Fant ikke noen god måte å laste opp stort bilde på…


11 Likes

Viser vel ganske ofte at det er tydelig mismatch mellom forventninger og hva som blir levert på kvartalsrapportene.

2 Likes

Ja
Folk er utålmodige, og det er greit nok det.

Men jeg vil fraråde på det sterkeste å tro at dette blir et mønster, og trade deretter. Det kan kanskje gå bra et par ganger, men når det virkelig løsner så er man dessverre parkert. For godt.

Det kan skje allerede nå på Q1

Ser vi en vekst på bortimot 100% i US, og vekst i parnersalg, så kan jeg ikke skjønne annet enn at endel vil bli akterutseilt :sailboat:

5 Likes

Synes denne passer inn her nå:
Q1 -
Hva kan vi forvente fra de ulike markedene denne gang, og hvor går grensen for at vi kan være fornøyd?
Selv tror jeg at vi kommer inn med hele 53 mill. i Q1, og er godt fornøyd med de tallene. Dette er 6 mill., eller nesten 13%, opp fra Q418!

Schneider sier at vi er i en fase med akselererende vekst, og dette er utgangspunktet for mine guesstimater:
US: I følge Hayens utregninger på HO (Utregningene er tilgjengelig på FB-gruppen) øker akselerasjonen dersom det selges for over 22 millioner i Q1. Jeg tror vi kommer inn litt under dette i Q1, med rundt 21-22 mill i US. Dette gir voldsom økning fra Q118, og noe flatere økning fra Q418. Grunnen til at jeg tror vi lander over 20 mill. er at vi fra primo 2018 fikk utplassert flere scope (33 scope fra Q1 til Q3) som nå er i ferd med å tas i bruk dersom vi regner 6-12 mnd. oppstarttid på disse. Jeg tror ikke at vi kommer inn under Q418-tallene nå som vi er i en fase med akselererende vekst. .
Partner tror jeg overrasker positivt med 19-20 mill (basert på Ipsen-posten “Other onkology” - Q1- der PHO/Hexvix historisk har stått for ca. 75% av totalen, og som har en økning på 20% fra Q117). Skrev litt mer om dette her!
Nordic tror jeg kommer inn med ca. 12 mill. (Lagt i intervallet 9-12 mill over år, og tror at de leverer i øvre skikt etter alle de positive meldingene som har kommet).

Med hodet på blokken satser jeg altså på salg for 53 millioner for Q1, og da er jeg godt fornøyd med utviklingen!

Kommentarer?

-Wannatri :slight_smile:

3 Likes

Min korte kommentar må da bli at 21 i US vil skuffe voldsomt. Og det har jeg heller ingen tro på. Tror på 24-25 gitt alle scopene som ble utplassert i slutten av 2018.

Det blir også spennende å se om opex har stabilisert seg fra Q4.

Men enda viktigere enn Q1 syntes jeg guidelines og overlevelsesdata er. Helt rått.

1 Like