Unormalt stille på sidene her i dag. Kan ikke si at det smaker av forventningsrally inn mot Q1 presentasjonen, enn så lenge.
Blir kursen liggende å vake rundt kr 45,- skal det ikke mye til fra ledelsen sin side for å bryte kurs-mønsteret vi forventer etter en kvartalspresentasjon.
Ledelsen kan komme til å overraske positivt på såvel omsetning, antall scope utplassert såvel som brukerfrekvensen pr scope. For forventningene i markedet er vel heller konservative, slik jeg leser det. Men uansett hva vi måtte mene om PHO så er det mange signaler som tyder på at interessen rundt BLCC er økende i USA. Og i den grad ekspertene innen urologi er positive og overbevist om at BLCC er tingen, samtidig som pasientorganisasjoner i sterkere og sterkere grad gjør seg til talspersoner for at pasienter må tilbys BLCC, så kan man ikke utelukke at vi ved Q1 vil se tydelige tegn på at bruken av BLCC tar seg opp. Og den enkleste måte å se det på er at brukerfrekvensen på allerede operative scope øker.
Det blir en spennende tirsdags morgen. Timeplanen er ryddet slik at jeg får med meg presentasjonen via webcast. Må innrømme at jeg gru-gleder meg! Jeg tror det blir en positiv opplevelse, men frykter at vi nok en gang får en eller annen negativ beskjed fra ledelsen.