Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Photocure smĂ„prat (PHO) 🔩 1

PHO faller mer enn NAS. ForstÄ det den som kan.

Vi spratt hvert fall opp her, hvor langt skal vi?

Vi trenger bare litt WSB-stemning her.

PHO er vel blant de mest shortede pÄ Oslo BÞrs.
:rocket: :rocket: :rocket: :rocket:

4 Likes

Ja veldig god ide, vi retail investors mÄ da kunne ta knekken pÄ disse shorterne .

4 Likes

FÞr eller siden gir de opp tror jeg Ä shorte Photocure. Blir cevira godkjent, sÄ tror jeg vi fÄr en kjempe oppgang. Er jo en stund til, men jeg blir sittende, altfor spennende Ä gÄ glipp av en sÄnn mulighet pÄ lengre sikt. NÄr salget kommer i gang av hexvix/cysview i Kina og Taiwan, sÄ tror jeg heller ikke denne er morsom Ä sitte short i. Blir spennende Ä se hva det fÞrer med seg av royalties de neste Ärene.

Ny klinikk oppfÞrt pÄ Cysview.

Memorial Healthcare Hospital
Owosso826 W. King Street, Owosso, MI 48867

25 Likes

https://www.google.com/amp/s/www.thesudburystar.com/news/local-news/community-funded-bladder-cancer-equipment-used-for-first-time-in-sudbury/wcm/5d1c1f7a-2c09-49fd-8187-14fb5e75a5ce/amp/

10 Likes

Synes Ä huske at det har vÊrt en del sÄnne fundraisinger for cysview?

Ja, det er korrekt.

Husker nÄr jeg var liten, bygda gikk sammen om Ä spleise pÄ ctmaskin til lokalsykehuset

3 Likes

Ikke skyt meg. Det er kjedelig en lÞrdagskveld nÄr alt er stengt! :cowboy_hat_face:

4 Likes

Jeg fÄr vel prÞve Ä veie opp mitt forrige innlegg med noe med mer substans.

NĂ„ har Cevira endret status fra “not recruiting” til “recruiting”, de har 47 sykehus og 24 pasienter innrullert sĂ„ langt (det stĂ„r 24 pasienter Domestic og 24 pasienter International, men jeg kunne bare finne kinesiske sykehus sĂ„ jeg tror antallet er 24).

NÄr vi ser hvor effektive Asieris har vÊrt med Cevira samtidig som vi vet hvor hÞy incidensraten for denne indikasjonen har jeg pÄ en fÞlelse av at denne studien kan gÄ fort
!

NÄ husker jeg ikke hvordan det er med milestones, om de faktisk fÄr utbetaling ved fÞrste pasient dosert eller ei - her kan kanskje @Rodjer bistÄ?

ForÞvrig vurderte Norne verdien av Cevira til Ä vÊre 8,- pr aksje, eller 5,6 etter 30% rabatt i november i fjor, vi bÞr vel fÄ litt endringer i dette snart nÄ som de har kjÞrt i gang?

17 Likes

Flotte observasjoner @solskimm

Det er korrekt, fĂžrste pasient utlĂžste usd 1,5 mill ref. melding fra selskapet 11.nov.

3 Likes

Har jeg vÊrt sÄ avslappet mtp Pho at jeg ikke har fÄtt det med meg!? :joy: :sweat_smile:
Det er tydeligvis for mye med 5-6 aksjer, klarer ikke Ä huske pÄ alt :frowning:

Det er ikke enkelt Ä fÄ med seg alt, absorbere alt som kommer og endatil huske alt nÄr man sitter pÄ flere papirer man er engasjert i.
Fullt ut forstÄelig, kjenner til det. :smiley:

Interessant Ă„ se at ARROWSTREET CAPITAL, LIMITED PARTNERSHIP Ăžkte short posisjonen sin, men i dag ble de kjĂžrt. KjĂžperne skulle ikke ha noe av ned tick, var det et signal de ville gi?

1 Like

FĂ„r vi samme utvikling i dag, shorterne prĂžver seg men uten hell. PHO vil opp.

Fin Ăžkning fra fond siste mnd.

3 Likes

Interessant har ogsÄ inntrykk av at det er de store meglerhusene, banker og fond som nÄ styrer kursen

aksjonÊrlisten taler sitt tydelige sprÄk. PHO har blitt voksen.

1 Like