Første tanken som slo meg da jeg la merke til at DNB nå begynner å få såpass andel i PHO er at, kan det tenkes at dem planlegger å ta opp dekning av Photocure?
Selvsagt bare synsing fra min side, men ikke så mye annet å gjøre mens en venter på nye omtaler eller nyheter.
De dekker tross alt både Nano, Trvx og Medistim innen sektoren.
De dekker BGBIO også, dekker de virkelig ikke Photocure?
Ikke så stor mulighet for corporate-oppdrag i Photocure, de trenger jo ikke å gjøre emisjoner.
Takk, det har jeg oversett.
Nei, de gjør ikke det, har mast på dem mang en gang uten at dem har kunne gi meg noe særlige forhåpninger, men jeg øyner en mulighet nå.
Til sammenligning har NEL en Fair Value på kr. 2,79 på Simply Wall Street.
I sin nye analyse setter Simply Wall St. verdien av PHO aksjen til kr. 437,-
https://simplywall.st/stocks/no/pharmaceuticals-biotech/ob-pho/photocure-shares
Ja, kanskje, men personlig bryr jeg meg overhodet ikke.
Litt skuffende at han skulle være så kortsiktig, selvsagt, men etter min mening fremstår han nå ganske amatørmessig og da er det like greit at han forsvinner ut.
For langsiktige aksjonærer gjelder det som alltid; tenk selv.
For kursen videre hadde det vært verre hvis han hadde hatt igjen mange aksjer å selge når det blir kjent at han er på vei ut. Størsteparten er allerede solgt ser det ut til.
Kanskje noe fra starten men for de som har fulgt med på aksjonær utviklingen de siste par tre ukene var nok dette som forventet. Han har gradvis solgt seg ned og ut i samme tempo som han kjøpte seg inn.
Det positive er at DNB Norden seiler opp på 17 plass med over 170k. De var ikke på Topp 50 forrige mandag og har således økt med minimum 100k siden forrige oppdatering.
Store blokkene vi så forrige uke var nok han. Det gjør veldig lite fra eller til
Vedkommende har ikke gjort det så skarpt på børs i det siste. Markedet har uansett tatt i mot aksjene samtidig som kursen har holdt seg stabil. Meget positivt.
Bjellesauer’s inntreden og avgang gjør lite med det fundamentale. Men det skaper gjerne litt bølger når de kommer inn og selger seg ut. Men det er midlertidig.
Derfor har jeg ikke sans for at bjellesauer dukker opp i aksjer jeg selv er investert i.
Hans nedsalg vil ikke påvirke mine disposisjoner.
Snart er dagens sauer ute av fjøsen og storfeet får plass til å boltre seg.
Ja, da blir det drøvtygging og driting for alle penga
Flott at surrehodet der er på vei ut
Han han vært langsiktig i noe som helst (bortsett fra eiendomsselskapet de tok på børs) ?
Man må lure på hva i helvete han har tenkt på. Man kan ikke trade med så store poster uten og bevege kursen mye. Til det er ikke aksjen likvid nok.
Mikke Mus aksjonærene skyter seg selv i foten som vanlig.
Ny site idag:
Beth Israel Deaconess Medical Center 330 Brookline Ave., Rabb 440, Boston, MA 02215
145 totalt
Hadde vært fint med en håndfull til kjenner jeg, for å snu sentimentet
Dette er ikke hvemsomhelst!
Fra hjemmesiden:
Beth Israel Deaconess Medical Center (BIDMC) is part of Beth Israel Lahey Health, a new health care system that brings together academic medical centers and teaching hospitals, community and specialty hospitals, more than 4,000 physicians and 35,000 employees in a shared mission to expand access to great care and advance the science and practice of medicine through groundbreaking research and education.
BIDMC is a world-class teaching hospital of Harvard Medical School and is located in the heart of Boston.