Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Har tenkt på det samme selv. Veldig stille sammenlignet med andre biotek aksjer. Og PHO er den som har prestert desidert best hvis man ser tilbake de siste 5 ukene.

Den har også hatt en lang konsollidering. Så potensialet ligger der for en betydelig oppgang hvis hele rangen får spille seg ut.

Men volum holder på å tørke ut. Gå inn på weekly og se volumutvikling. Men forventer en eller annen form for backing up test av bruddet på 102kr. Om det kommer nå eller vi får en siste push opp mot 120 merket en plass får vi bare avvente å se.

Men ser den gjorde et dypdykk inn i den store negative baren fra 24. feb i dag. Møtte nok litt supply der.

Men håper volumtørket fortsetter. Og det som kommer blir absorbert kjapt :slight_smile:

Er vel bare mindre å spekulere i her? Ikke så mange elementer å diskutere hele tiden

Fått dekket inn 120k aksjer nå:)

Har tenkt at det er ulogisk at Asieris betaler mer i milepælutbetalinger og royalty en hva PHO er verdt. Nå har jeg begynt å tenke på at hvorfor kjøper ikke PHO Asieris, da kan de også bruke de å selge Cysview i China. Har dere synspunkter på det?
Ser forresten ut for at det er kjøpere her i dag.

1 Like

Præcist dette er i min optik det vigtigste argument for at aktiekursen skal noget over de 135 i år, men jeg har selvfølgelig også en del aktier som præger min mening.

Med Jack Ma i ryggen er det vel større sannsynlighet for at Asieris kjøper Pho :wink:

1 Like

Jack er desverre opptatt i møter akkurat nå

2 Likes

Ja ser det men da kan Jack Ma komme inn på eiersiden i PHO, oppgjøret kan være i PHO aksjer

Har lest at han ligger lavt i terrenget

8 fot under torva teller som lavt i terrenget, enig i det

1 Like

MYK

Tak for link, der står Asiers vil bruge nogle af pengene til et Oralt produkt APL-1202 in first line NMIBC.
Er det et konkurrence produkt til Cyswiev/Hexvix ??

Forleden dag var der en skribent der lagde et summering/referat fra Twitter som Dan havde lagt ind
Er det muligt at en venlig person vil ligge det ind igen – kan ikke finde referatet som var en opsummering i punktform

En glad aktionær siden 2018

Dansken

Voleon reduserer shorten med 28 k
Arrowstreet capital øker med 142 k

ref finanstilsynet. oppdatert 06.01.21

d44

6 Likes

Tydelig det var en shorter der i dag og men han fikk kjørt seg litt

Litt om hvorfor jeg eier aksjer i både Photocure og IM, har lenge ment at IM kan være et oppkjøpscase .

2 Likes

Enig, har også et lodd i IM.

1 Like

Sier ikke at dette vil skje, men det er en overhengende mulighet såfremt IM lykkes nå.
Om jeg ikke husker alvorlig feil består IM seg i all hovedsak av personer som setter sammen noe som kan selges videre, altså deres filosofi er slik.

2 Likes

jeg har også en minipost i IM som en slags hegde for PHO. IM er jo så billig at man kan lett la %en tildels korrelere.
“i nest værste fall” om IM blir suksess og PHO kjøper dem, får jeg tilbake verdien PHO bruker på å kjøpe dem. tilsvarende “verdifall” i PHO som trenger kapital til kjøp og markedsføring.

Mener Schneider har kommentert noe på spørsmål om IMAGIN? Tar jeg feil?

Det er korrekt at han har.
Mailsvar fra DS til undertegnede 15.4.20 på spørsmål om hvordan han vurderte IM som en konkurrent. Stilte spørsmålet på bakgrunn av frykt for det rundt forbi.

"Does not see them as an competitor at all…in fact if Imagine system makes it to market they could potentially be an accelerator since their blue light system only works with imaging agent like cysview”

4 Likes