Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Etter å ha vært “ute” noen dager kjøpte jeg meg inn igjen på formiddagen. Endelig heldig med timingen. Sto mellom PHO og Targo. Spetalen sin inngang avgjorde saken. :grin:

2 Likes

Spetalen er ikke dum, og han går selvsagt for lett-tjente penger der det er mulig.

Når Photocure går over fra rød til sorte tall vil kursen stige, selv om det er aldri så forventet.

4Q19 er garantert å gi sorte tall, og kommende kvartaler vil også gi sorte tall og god økning i salget, og etterhvert også utbytter.

Synes det nok en gang er nyttig å se hva som har skjedd med aksjekursen i Medistim siste året; godt over 200% siste 12 mnd og på en dag som denne stort sett i pluss men resten av røkla ligger med røde tall.

Har sagt det før, og gjentar det gjerne. Photocure ligger på sammenlignbar markedsutvikling ca 1 år etter i løypa, men kan til gjengjeld forvente enda brattere vekst og har et myyye større markedspotensiale.

Har ikke tro på at Spetalen er noen langsiktig eier, men det kan godt tenkes at han nå posisjonerer seg for å være inne mellom 6 og 24 mnd, for et solid klipp.

15 Likes
6 Likes

Ny klinikk på Cysview.
University of Washington
1959 NE Pacific St, Seattle, WA 98195

16 Likes

Seattle har vi ventet på. Fantastisk!

7 Likes

3 dager siden @Mr.Oncoinvest etterlyste Seattle, så etterlengtet og velkomment! :+1:
Takk for oppdateringer @Rodjer :+1:

5 Likes

Vil tro spettet ønsker å komme inn før Q4. Se ann reaksjonen på Q4. Om veldig bra, kjøpe mer «offentlig» etter Q4 og selge i april.
Om det bare går litt bra, Kanskje han forblir i 6 mnd+.

Dette regner jeg med er en ren trade for spettet. Han har mest cash nå.
Og er en selskapsbygger, som bygger på liket til mislykka takeover selskaper. Hovedsaklig en bra kar. Og gode inisiativ for Norsk børs og norsk aktivitet/arbplasser.
Bortsett fra noe litt utålmodig hensynsløs nedlegging av gamleaktiviteten i noen overtatte «konkursbo», hvor det var håp i fremtiden.

PHO er ikke mislykka og ikke noe han kan ta kontrollen i. Derfor er dette ren moneygrab børsinvestering for han.

Spettet med den driven. Alle de penga på bok nå. Den teften, hjernen for mellomlangsiktig investering og moves.
Han velger her å være passiv og høre på lillebror… etter å å sjekka lillebrors tips kaster seg på en «dyr kurs».
PHO er ikke akkurat en mindre sikker Q4 case nå, selv om en bjelle bør ha vesentlig mindre innvirking enn vanlig, iom PHO er solid.

Men han kunne venta i 1-2 uker til etter virushysteriet er over synes jeg.
Mest fordi jeg selv har solgt 20% i håp om kjøpe mer tilbake om 1-2 uker.

1 Like

Kan ikke selv bekrefte dette men på fb gruppen sies det at ØSS har økt med 50k til.
Jeg henter selv ut ny topp 20 liste imorgen.

Det gikk en blokk på torsdag på 50k om jeg husker riktig.

5 Likes
9 Likes

Nesten latterlig gode tall!

4 Likes

Hvilke forsknings resultater er dette eller er det noen sykehus som har samlet data over tid? Er det fra US eller Europa ?

1 Like

Photocure en MØRKEGRØNN oase i et hav av rødt på min watch list

image

1 Like

Fra 05 JULY 2019

@Rodjer Vet du om denne ble først tilgjengelig nå på nett?

Opptatt.
Skriver mer senere, bare at den kom på Twitter idag

Den ble tilgjengelig på nett i Juli 2019, men en meget god og sterk faglig artikkel om BLC og spesielt Flex.

1 Like

Kan ikke huske å ha sett den før, men tabellen er jo dynamitt

1 Like

Fin artikkel -
stusser over at den postes på Twitter i dag, altså et halvt år etter publisering

1 Like

Er det ikke denne?

2 Likes

Kan fint lite om Twitter. Tipper det er litt slikt som med annet i livet, “Gode nyheter” ønsker man å dele flere ganger. Og det skaper jo mer trafikk på hjemmesiden til EMJ Urology.

1 Like

Der var den ja.