Vi tenker som vanlig ganske likt.
Jeg tror du er inne pÄ noe sÊrdeles viktig.
Bellete hausset og gav halleluja stemning pÄ q2 2018. Jeg tror uten Ä vÊre sikker at han gikk i samme fella som Ipsen i all hovedsak har gjort, de trodde jobben var gjort sÄ snart det var utplassert et skop. DS har flere ganger gjentatt at jobben da er sÄlangt fra gjort, kun fÞrste del er gjennomfÞrt, kanskje det enkleste. Den ressurskrevende og mÞysommelige jobben som gir Pho inntekter kommer etter at skopet er utplassert. Nitidig oppfÞlging!
DS har selvsagt sett at bruksfrekvensen er for lav, vanskelig Ă„ si hvor lav ift hva den burde vĂŠrt, men Ă„penbart for lav.
Forsterking av teamet har vÊrt pÄkrevd spesielt for Ä fÞlge opp allerede eksisterende kunder hvor bruken har vÊrt under pari, til irritasjon for flere, men en nÞdvendighet.
Samtidig som dem nÄ ogsÄ har brukt tid og ressurser pÄ de stÞrre kjedene, VA, KP og 21St. Dette er store kjeder som har et oppegÄende og fungerende koordinert system i tillegg til at dem er anerkjent og server enormt med pasienter. Pasientgrunnlaget hos alle disse kjedene er selvsagt ekstremt.
SÄ ja, i tillegg til Ä fÄ innpass hos de store kjedene i langt stÞrre grad mener jeg og tror at DS har som mÄlsetting Ä Þke kontakten/dialogen/opplÊring/oppfÞlgingen mot de eksisterende brukerne for pÄ den mÄten Ä dra opp frekvensen betydelig og da Þke inntektene formidabelt.
@Longtrader sier at Ă„rsaken er at dem ikke tjener penger, den blir for enkel for mitt hode.
Hvor mye tjener Nano, Pcib, Bergenbio, targovax etc.? De har ikke engang inntekter, sÄ den argumentasjonen faller lett gjennom.
Jeg tror for det fÞrste at det har vÊrt knyttet usikkerhet til hvorvidt Asieris, et kinesisk selskap ville kunne betale for seg. For oss som har sjekket opp morselskapet til Asieris var det selvsagt ingen grunn til Ä frykte det. For det andre har nok flere da ogsÄ tenkt at Cevira aldri kommer pÄ markedet.
Jeg tror ogsĂ„(eller jeg vet) at svĂŠrt mange frelste PHOâere har solgt seg ned kraftig i PHO til fordel for spesielt Pcib og BB i hĂ„p om kortsiktig eventyrlig gevinst. De fleste av disse vil komme tilbake for fullt til PHO nĂ„r avklaringer har kommet i de to nevnte selskaper.
Derfor var det synd at det ikke kom til en bedre lÞsning for pcib sin del for noen dager siden, jeg er overbevist om at det blir trangt i PHO dÞra pÄ et tidspunkt nÄ i hÞst.