Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat (PHO) 🔦 1

Her blir det mye bambus fra deg Merlin! Hva slags salg er det du snakker om på cysview. com? Snakker du om utplasserte skope?

1 Like
  • Mente utplasserte scop på Cysview.com - lavt til nå i 4Q.

  • Spetalen solgte seg ut av Nel på et “blunk” etter en formidabel stigning.

  • Enhetssalget av Cysview var ikke slik forventningene tilsa i 3Q19 og salgskostnadene var høye. Opplagt “pump and dump” fra midten av november til 8. desember, da kursen nesten doblet seg. Broder Spetalen?

  • Guidingen til Photocure er ikke oppdatert, noe som tyder på at salget ikke har “tatt av”.

Antall oppførte utplasseringer av skop på Cysview er lavere enn på lenge. Men minner om at flexi nå kommer for fullt og de fleste av disse vil ikke vises på CC da de fleste utplasseres hos allerede oppførte kunder. Det ble rapportert 9 skop flere i q3 enn oppført på CC. Kommer det 18-20 i q4 betyr det drøyt 40 nye siste to kvartal.
Spetalen satt vel nærmere to år i Nel.

Hvem sine forventninger? Dine?
Photocure var lavt priset og er det fortsatt, så kursøkningen var en kombinasjon av det samt nye investorer på vei inn.

Noe galt med guidingen? Usd 20-25 mill i USA i 2020 lar seg høre, håper dem oppnår det.

Vet ikke hva du prøver deg på med dine utspill, men stor kapitalister som herjer med aksjen nå klarer hverken du eller jeg å påvirke.
Forøvrig gidder ikke jeg bruke mer tid på disse innleggene som kommer i samme form ofte en mnd før neste kvartalspresentasjon.

5 Likes

Den investoren jeg har minst sansen for er et stripete dyr, som nå har begynt sin usaklige haussing også på facebookgruppen.

TradingView har strong buy:

6 Likes

Satta han fyren som skrev sånn idea i august var et geni :smiley:

3 Likes

Delete-Delete-Delete-Delete-Delete-Delete-

Your post was flagged as inappropriate : the community feels it is offensive, abusive, or a violation of [our community guidelines].

Beklager, skal kun skrive «positive» innlegg heretter.

3 Likes

Liker gruppa på facebook fordi den er saklig og bidrar med mye god kunnskap. Robotgenererte kjøps\salgs anbefalinger og egne personers disponeringer håper jeg kan tas på ymse forum eller på privat chat.

Håper facebookgruppa fortsetter som en god informasjonskilde.

6 Likes

Det skal vi fortsette med😀

7 Likes

Never forget:

2 Likes

Ja, han realiserte en pen gevinst i NEL
Også er det et poeng at kursen stod nesten 300% høyere drøyt 2,5 år senere.

I nel satt ØSS med en betydelig eierandel.
Skal han få til det i Pho må mange aksjer tas av bordet. Det vil isåfall gi en veldig hyggelig kursutvikling.

2 Likes

Blir litt småkvalm av disse tradertypene som følger etter spetalen inn i pho-trådene på både shareville og facebook.

Sjekk denne “Båtsjefen” som jeg antar enten er en rival eller multibruker til “Skipssjefen”.

I NEL på shareville i desember, på kurs 7,5 FØR emisjon:
image

Så NEL i januar på kurs 9 ETTER emisjon skal plutselig kursen opp 100%, i år:
image

4 Likes

Skjønner ikke helt hvorfor folk sammenlikner Spetalens raid i NEL med PHO. Dette er jo to helt forskjellige selskaper. NEL er et luftslott og er en volatil aksje, PHO er på vei til å bli et selskap med solid overskudd. Hvis Spetalen gjør en exit om to år og PHO da går med solid overskudd så vil det ikke bli en “Spetalen-knekk” når han går ut.

1 Like

På vei ut allerede :rofl: :rofl:
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2020/01/29/7492662/spetalen-selger-unna-i-photocure

1 Like

Flott, da kan vi la det fundamentale ta oss videre.

1 Like

Han er en luring og bruker media til alt det er verd.

Kan hende han reduserte for å få den effekten som kommer nå slik at han kan øke frem til neste liste blir tilgjengelig på synkende kurser…

2 Likes

Har ingen tro på at ØSS har redusert så tidlig. Trolig flytting mellom kontoer, mens media tuller det til som vanlig.

1 Like

Tror definitivt du kan være inne på det riktige sporet.
Om jeg ikke husker feil gikk det en blokk på 50k på fredag, ØSS handler neppe med bare en konto…

3 Likes

flott vi har fått denne melding nå så er vi ferdig med det.

1 Like

Det er enkelt å være bjellesau!

2 Likes